Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Meni ohi aiheen (Off Topic)

<< < (53/122) > >>

andreas:
Hienoa nähdä että porukka on myös lähdekriittinen. Itse meinasin asiasta ekana heti huomauttaa, mutten viitsinyt kun ketjusta kävi ilmi että moni piti bananan tekoa erittäin vääränä. Tosiaan, jos jotain näin painavaa juttua esittää kenestä tahansa, pitäisi tähän olla konkreettiset lähteet eikä mitään epämääräisiä huhuja kuten ”Joo en muista kuka sen sanoi”.

Letsmenoks:

--- Lainaus käyttäjältä: andreas - Tammikuu 26, 2021, 14:14:13 ---Tosiaan, jos jotain näin painavaa juttua esittää kenestä tahansa, pitäisi tähän olla konkreettiset lähteet eikä mitään epämääräisiä huhuja kuten ”Joo en muista kuka sen sanoi”.

--- Lainaus päättyy ---

Tuo heitto viittasi tässä ketjussa kirjoitettuun kommenttiin...

Sinulta ja Azazellolta voisin kysyä esimerkin konkretiasta? Mikä sellainen voisi olla?

Pukumies40:
Hienoa huomata ettei sellasta turskaperseilijää taida löytyä jota ei toiset reppanat olisi puolustelemassa. Itse olen alustapitäen puhunut siitä mitä kyseinen urpo itse täällä kirjottelee, tää kaikki muu on sitten vain boonusta joka kyllä sopisi tässä tapauksessa kuvioon.
Devilprincess löytyy toisaalta, jos konkretia kiinnostaa niin vahvistuksen jutulle voinee hakea sieltä.

andreas:

--- Lainaus käyttäjältä: Letsmenoks - Tammikuu 26, 2021, 14:20:46 ---
--- Lainaus käyttäjältä: andreas - Tammikuu 26, 2021, 14:14:13 ---Tosiaan, jos jotain näin painavaa juttua esittää kenestä tahansa, pitäisi tähän olla konkreettiset lähteet eikä mitään epämääräisiä huhuja kuten ”Joo en muista kuka sen sanoi”.

--- Lainaus päättyy ---

Tuo heitto viittasi tässä ketjussa kirjoitettuun kommenttiin...

Sinulta ja Azazellolta voisin kysyä esimerkin konkretiasta? Mikä sellainen voisi olla?

--- Lainaus päättyy ---

Konkreettinen lähde olisi ainakin oltava sellainen, mitä ei voi hyvin helposti feikata. Tässä tapauksessa varmaan joku kuvakaappaus tai linkki olisi ainakin hyvä näin aluksi. Jos tuo lainaus viittasi johonkin ketjun kommenttiin, niin se ei ole hyvä lähde. Ymmärtääkseni ainoastaan banana ja devilprincess tietää miten asiat oikeasti eteni, muut on sitten ollut spekulointia sen suhteen.

Lifti:
Tää menee yhtä lapselliseksi kuin politiikka ketju.

Eli onko faktaa vai ei!?
Nyt huorat voisi hetkeksi unohtaa ne vitun salanikit ja tehdä edes kerran tämän duunin itse.
Saatana jaksa aina teidän koirana olla.

Lifti, heiluta häntää, heiluta. Hyvä poika, hienosti.

Huorilla on faktat kun on niitä vuosien aikana ripoteltu.
Nyt olis korkea aika avata se suu muuhunkin tarkoitukseen kuin kyrvän imemiseen.
Koira otti lopputilin. Lappeenrannan mieskin käytettiin puhki ja heitettiin joukkoraiskattavaksi.
Hoitakaa edes kerran likainen duuni itse.

Eikö kellään muulla ole kyrpää kuin Venlalla  ::)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta