Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Meni ohi aiheen (Off Topic)

<< < (55/122) > >>

Pukumies40:
Kertauksena, ketjun aloitusviesti oli varsin kummallinen. Siinä rikottiin suoraan myös forumin sääntöjä ja tytöstä kerrottiin asioita jotka helpotti hänen tunnistamistaan.

Näiden sensuroinninkin jälkeen tuossa on jokin vinksallaan. Lukekaas kaikki se kertauksena niin ymmärrätte mistä on kyse.

Ja jos joku ei noita vinksallaan olevia kohtia bongaa niin tässä ne tiivistetysti:
- asiakas kertoo tietävänsä työtn nimen ja löytäneensä hänet facebookista
- asiakas kyselee onko muut saanut häneen yhteyttä kun hän ei ole vastausta saanut
- asiakas sanoo että hän ei halua  vielä julkaista tiedossaan olevia yhteystietoja

Pukumiehen pitäs tässä vaiheessa päivää jo löysätä krakaa, mutta sanon sen mikä mun mielestä on nyt ilmiselvää. Forumia käytetään yhtenä kiristyksen välineenä.
Tämä on helppo ymmärtää nyt ja varsinkin kys. kirjoittajan tausta huomioonottaen.

Mut joo, jatkakaa vaan toverinne puolustelua.

Lifti:
^  Kuka tässä muka puolustelee bananaa. Paitsi Kesis. Mutta se nyt oli sanomattakin selvää.

Jos sä et ole huoran sivunikki niin olet aika pihalla siitä mitä yritän tässä selostaa. Jos olet huoran sivunikki niin mene peilin eteen.

Kyllä kravatti saa olla tiukalla. Mullakin on työaikaa vielä minutti...joka loppui nyt.

Pukumies40:
Vastaukseni ei ollut sulle Lifti. Ymmärrän kyllä lukemani ja kirjoitit tuossa aiemmin pelkästään asiaa.

Vieras1703:

--- Lainaus käyttäjältä: VanDamme - Tammikuu 14, 2021, 20:23:55 ---Kaikille tiedoksi:

Viesteistä moderoidun sisällön uudelleenjulkaiseminen on ehdottomasti kiellettyä. Poistetuilla sisällöillä spekuloiminen on hyvä lopettaa samantien.

--- Lainaus päättyy ---

Tämä.

Vieras0395:
Jos foorumilaisella ei ole omakohtaista kokemusta tapauksesta, niin miten hän pystyy asiaa kommentoimaan, muuta kuin musta tuntuu oletuksin. Ihmettelen, että Bananaa saa haukkua ja syyllistää miten sattuu ilman todisteita väärinkäytöksistä.
Itse asiassa kaiken häneen kohdistuneen paskan takia, olen alkanut pitää hepusta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta