Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Meni ohi aiheen (Off Topic)

<< < (38/122) > >>

Vieras0116:

--- Lainaus käyttäjältä: Anniina - Tammikuu 11, 2021, 16:59:42 ---^ Kaikki viestit tässä ketjussa ja sä tartut mun kysymykseen... Ettet nyt olisi itse se, jolla on jotain kaunoja?  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Pahoittelut. Olis pitäny laittaa ilman lainausta. Viittasin koko ketjuun. En ole kaunaa kantavaa sorttia :)

Vieras1703:
Tällä foorumilla viedään ihan muita turskia kuin Bananaa. Koirat haukkuu ja karavaani kulkee. ;D

Vieras0116:

--- Lainaus käyttäjältä: Tibenius - Tammikuu 11, 2021, 17:09:50 ---Tällä foorumilla viedään ihan muita turskia kuin Bananaa. Koirat haukkuu ja karavaani kulkee. ;D

--- Lainaus päättyy ---

Onko tämä niinku silleen, että jengi kerää materiaa varastoon ja sit ku erehtyy julkaisemaan jotain, niin tulee hyökkäys?

Olen verrattain uusi, niin opiskelen tätä palstan tekniikkaa

Turskapappa:

--- Lainaus käyttäjältä: Afctyk - Helmikuu 07, 1975, 22:35:24 ---Mulla on facebook tili jossa ei oo kavereita ja ei oo minun nimellä.

Strippari antoi numeronsa ja kun tallensin sen puhelimeen niin ehdotti samantien kaveriksi. Eli se linkittyy puhelimen kautta mm. Skype etc.

--- Lainaus päättyy ---
Facebook hakee puhelinnumeroiden kanssa. Ennen taisi tehdä sijainninkin perusteella tai jotain vastaavaa, mutta ovat tarkempia.

Käytin vuosikymmeniä useimmiten omaa puhelinta, jossa salainen numero. Olin vaan laiska. Tuossa kuutisen vuotta sitten tiukensin ja nyt mulla  on pilluluuri, jossa ei mitään siviilivempainta. Ja tietenkin minulla on turskafavebook, insta, tinder ja moni muu profiili. En kysele pillua omalla siviili-installa.

Villerius:
Mitäs sitten jos ja kun turskalta löytyy neulan pistosten jälkiä? Multa ainakin niitä löytyy.  :sheep:

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta