Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Meni ohi aiheen (Off Topic)

<< < (39/122) > >>

dijon:

--- Lainaus käyttäjältä: Afctyk - Tammikuu 11, 2021, 17:26:20 ---Onko tämä niinku silleen, että jengi kerää materiaa varastoon ja sit ku erehtyy julkaisemaan jotain, niin tulee hyökkäys?

Olen verrattain uusi, niin opiskelen tätä palstan tekniikkaa

--- Lainaus päättyy ---

Opiskelet huh? No tässä sulle oppi: ei oo verrattain uusia, on vain vanhojen sw-nikkien alttereita ;D ;D ;D

_
dijon on sinappi

Lifti:
Soittakaa paranoid - https://www.youtube.com/watch?v=0qanF-91aJo

Saatana, mulla on mustelmiakin = yhteiskunnan pohjasakkaa

Lifti:
Klaukkalassa ilmeisesti koirien myrkyttäjä liikenteessä. Kerrostaloissa postiluukusta tiputetaan koiran herkkuja. Kannattaa pitää väliovea siis kiinni. Pari koiraa tänään joutunut eläinlääkärikäynnille. Herkkuja tutkitaan. Tuollaisen vitun perseeseen nussitun apinan kun saisin kätteni iloksi, niin ottaisin mielelläni tuomion. Pakottaisin sen syömään "koiranherkut" viimeistä raksua myöten.

Sowhat:

Kyllä tässä tyttö on tehnyt ensimmäisen mokan, kun on näyttänyt oman nimensä. Aika moni ihminen ei vältä kiusausta hieman googlettaa tuntematonta mutta jotenkin mielenkiintoista ihmistä. Ja vaikka sitä ei saisi työhönotossakaan tehdä, niin tiedän että moni työhönottaja sitä silti tekee. Stalkkaamisen olen tähän asti mieltänyt jonkinlaisena vainoamisena, joka häiritsee asianosaista, kuten myös saatujen tietojen levittämistä epämääräisissä yhteyksissä jotka voivat henkilön mainetta vahingoittaa

Viola:
Kuinka moni 19-vuotiaana on ymmärtänyt tekojensa seuraukset?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta