Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Meni ohi aiheen (Off Topic)

<< < (37/122) > >>

Azazello:
Mulla ei ole kavereita. Oli mulla somessa muutama sata hupakkokaveria. Hupakot kenellä kävin, vaativat aina päästä some- ja varsinkin facebook-kaverikseni. Se oli ihan kätevää, ajattelin näin voivani seurata, että näkyvätkö lonkkaluut vielä ja että onko tullut pistosjälkiä.

Leffassa näkyi kerran kun narkkari pisti itseään varpaan väliin. Pyysinkin sitten sometuttujani laittamaan kuvia varpaanväleistä. Nyt minullakaan ei ole someystäviä.

Seepeli:
^
😁😁 sain päivän naurut

Vieras0140:
Mitenkäs nyt mustelmat, kun mulle tulee niitä helposti harrastuksissa, niin onko ne seksityöntekijällä aina oletusarvoisesti joko pistosjälkiä tai sitten väkivaltaisen parittajan aikaansaamia?

Vieras0116:

--- Lainaus käyttäjältä: Anniina - Tammikuu 11, 2021, 16:42:47 ---Mitenkäs nyt mustelmat, kun mulle tulee niitä helposti harrastuksissa, niin onko ne seksityöntekijällä aina oletusarvoisesti joko pistosjälkiä tai sitten väkivaltaisen parittajan aikaansaamia?

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä nyt Banaania viedään. Ilmeisesti jotain vanhoja kaunoja pohjalla :D

Vieras0140:
^ Kaikki viestit tässä ketjussa ja sä tartut mun kysymykseen... Ettet nyt olisi itse se, jolla on jotain kaunoja?  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta