Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Meni ohi aiheen (Off Topic)

<< < (36/122) > >>

Banana:
Ei VITTU! Hei pistäkää nyt se foliohattu takaisin päähän. Halusin tietysti katsoa että hänellä ei ollut esim. vanhemman siskonsa paperit, koska siskokset voi näyttää aika samanlaisilta. Nopealla haulla sain selville että kaikki mitä hän sanoi oli täysin totta, eikä kyseessä ollut mitään outoa. Pokienkin pitää varoa hulluja, vedättäviä ja sairaita vosuja.
Usein tyttöjä tavatessa tulee pokalle vahingossa erittäin paljon tietoa tytöstä esille. Nimi ovessa, oma facebook sivu esillä näytössä, lasku missä nimi pöydällä jne jne... SO WHAT? Käyttääkö moni asiakkaat näitä tietoja? Silloinhan pitäisi ehkä kysyä tytöltä että MIKSI hän käyttää? Haluaako poka kostaa kun tyttö vedättää? 
Jos joku palvelu tarjooja todellakin on niin paranoidi että pelkää kun asiakaskin tiedustelee faktoja, niin ehkä asiakkaitten pitäisi varoa mennä juuri semmoisen paranoidin luokse.
Kyllä sekä asiakkaitten että myös tyttöjen pitää olla varovaisia, mutta eihän nyt kuitenkaan saa olla PARANOIDI!

MariaEnkeli:
^ Tosin kirjoitat että "Myöhemmällä haulla Facebookista"

Eli eihän sillä ollut enää mitään merkitystä kun olit jo pannut.

Jimmy-setä:

--- Lainaus käyttäjältä: MariaEnkeli - Tammikuu 11, 2021, 14:41:15 ---^ Tosin kirjoitat että "Myöhemmällä haulla Facebookista"

Eli eihän sillä ollut enää mitään merkitystä kun olit jo pannut.

--- Lainaus päättyy ---
Sen lisäksi "rapsassa" mainittiin mm. terveydentilaan liittyvää asiaa, joka ei kuulu meille millään tavalla.

Banana:

--- Lainaus käyttäjältä: Venla - Tammikuu 11, 2021, 11:47:32 ---Banana, sun meno on siis edelleen yhtä vastenmielistä kuin se on aina ollut. Sähän oot ennenkin hyväksikäyttänyt tyttöjä.

Susta pitäisi tehdä ihan oma julkinen varoitusketju, koska jutut kuulostaa vähän turhan samoilta edelleen. Ainoastaan Sole-kadun narkkien hehkutus taitaa nyt puuttua? Mutta muuten sun hommat ja käytös haiskahtaa edelleen siltä että pitäisi vain varoittaa muita.

--- Lainaus päättyy ---

He älä viitsi! Olet vain kateellinen ja katkera kun nuoret kauniit ja sirot tytöt vie näin Korona aikana suuremmalla hinnallakin sun pokat. Ja tähän alle on nyt ihan turha kirjoittaa että "kyllä asiakkaita riittää", koska sun kirjoituksesta huomaa erittäin nopeasti että vanhalla lihavalla akalla näin Korona aikaan flaksi ei käy vaikka hinta olisi paljon pienempi.

Vieras0116:

--- Lainaus käyttäjältä: Turskapappa - Tammikuu 11, 2021, 12:10:44 ---Minulle on Facebookissa käynyt joskus niin, että se on ehdottanut minulle tapaamaani huoraa kaveriksi. Silloin on kumpikin tehnyt huonoa työtä turvallisuuden eteen. Stalkkaaminen onkin sitten jo ihan eri juttu.

--- Lainaus päättyy ---

Mulla on facebook tili jossa ei oo kavereita ja ei oo minun nimellä.

Strippari antoi numeronsa ja kun tallensin sen puhelimeen niin ehdotti samantien kaveriksi. Eli se linkittyy puhelimen kautta mm. Skype etc.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta