Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Meni ohi aiheen (Off Topic)

<< < (35/122) > >>

Vieras0242:

--- Lainaus käyttäjältä: Lähetyssaarnaaja - Lokakuu 26, 2020, 10:42:06 ---Lihavat eivät ole leppoisia vaikka niin laulussa kerrotaankin. ;)

--- Lainaus päättyy ---
No se on noista sun kirjoituksista käynnyt harvinaisen selväksi..  ;D ;D ;D

Vieras0095:
No he eivät ole leppoisia kuten ehkä huomaat ;D

Lifti:

--- Lainaus käyttäjältä: Hese69 - Marraskuu 07, 2020, 22:08:14 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Marraskuu 07, 2020, 20:49:23 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Hese69 - Marraskuu 07, 2020, 20:12:39 ---miksei voisi avata uutta lankaa rumimmat turskien bokserit tai kalsarit. Siihen kaikki seksintappajat yhteen hihnaan. Etenkin romanttiset pitkät kalsarit.

--- Lainaus päättyy ---

Koska workillä kerran oli turskan kalsarit. Niissä oli n.10cm pitkä ja 3cm leveä paska runtu.
Please, ei enää.
Yritän vieläkin unohtaa sen näyn. Ryyppään muistia pois.
Siis aikuinen mies ei persettään osaa puhdistaa.

Vittu sitä hanuria vaan kertaalleen kevyesti pyyhkästä. Se pestään. Vittumoista olla 69 nenä paskassa.

Ja sit kysellään että rimmaatko mun anusta?
(oho, mul meni roolit sekaisin. )

--- Lainaus päättyy ---

Onneksi en päässyt todistamaan koskaan tätä liiallisesta hanurisoitosta tullutta isoa tuhnua turskan alkkareissa. Ymmärrän, että noin väkivaltaisen näyn näkeminen voi järkyttää mieltä vakavasti ja aiheuttaa pysyvän trauman. Näin kerran pillun ja olen siitä lähtien käynyt terapiassa hakemassa siedätyshoitoa traumaa. Voin sanoa, että toimii. Mitä lähemmin pillua, tutkii, sitä vähemmän sitä pelkää.

Mutta jos olisin tiennyt, että opistolla on ammuttu kovilla, en olisi ikipäivänä ehdottanut mitään tämän suuntaista. 69. Paskaaks tässä, ei kiitos. No Trimming ass. Aasin rimmailut on muille.       

--- Lainaus päättyy ---

Niin kova känni päällä että parempi mun sössöttää täällä.

Se ketju oli muistaakseni - asiakkaan kalsarit

Hupsu oli salaa ottanu kuvan asiakkaansa paskasista kalsareista ja julkaisi sen forkalla.
Mun ensi reaktioni oli että repesin. Sitten rupesi säälittää että vittu tuollaista laatuturskaako pitää lähes päivittäin palvella.

No sitten siihen kuvaan rupesi reagoimaan jo toiset hupsutkin ja pointtina tietenkin oli että salakuvaaminen ei oikein kuulu näihin kuvioihin.

Totta puhuakseni minulle kuva antoi lähes hengellisen heräämisen ja heitin kaikki valkoiset kalsarit roskiin.
Olen ikuisesti kiitollinen.
Amen!

Kapu:
Ei koske ketjun edellistä kirjoittajaa.

En ala vängätä itsekeskeisen, omaan napaan tuijottajan kanssa.

Kuningatar Perse:
Kaikkien rehellisten, kunnollisten asiakkaiden pitäisi lukea tämä ketju. Jos jotakuta ihmetyttää, miksi palveluntarjoaja käyttäytyy omituisesti esim. sijaintinsa kertomisen, yhteystietojensa jakamisen, tapaamisen sopimisen tai minkä tahansa asian kanssa, niin kyse on yleensä turvatoimista.

Kaikki asiakkaamme ja asiakkaiksemme pyrkivät eivät ole kivoja ja luotettavia ihmisiä. Osa on vaarallisia, stalkkaavia rikollissaastoja, jotka saattavat vuodesta toiseen lähetellä meille vastenmielisesti maiskuttelevia myhäilyviestejä siitä, miten aikovat tulla raiskaamaan meidät.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta