Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Muuten olen sitä mieltä...  (Luettu 21498 kertaa)

Poissa Vieras0198

  • Full Member
  • Viestejä: 184
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #60 : Heinäkuu 22, 2021, 17:43:29 »
hiukan OT kun tuosta tinkimisestä on puhuttu mutta mites toisin päin olen täyden tunnin maksanut viimestään varttia vajaa alkaa jo hoputus onkos se sit niinku oikein.
Ei se ole oikein, mutta monet eivät vain kestä henkisesti tai fyysisesti sitä nylkytystä kovin pitkään. Itsehän otan vain 30 minuutin aikoja, mutta niissäkin monen kohdalla huomaa, että ovat jo aivan kypsiä 22 minuutin jälkeen. Varmaan samanlainen olo kuin itsellä hammaslääkärissä, jossa sitä vain toivoo homman loppuvan ja sitten kun se jatkuu, alkaa ärsyttämään.
No koko tunti putkeen mieletöntä jyystoä on kyllä liikaa. Toki riippuu seurasta aika paljon. Itse ajattelin, että sen tunnin aikana ehtii rentoutumaan muutenkin. Mutta jos ei ole suht. nopsa tulemaan, niin sitten ei ehkä tuntia.
Tuli muuten mieleen, että osa ihmisistä luulee sen 30 min meinaavan, että paneskelua 30min ja sitten alkuun tyyliin alkumaljat, jutustelua ja hierontaa. Kerran vain huomautin, että aika vähän kiitää ja tyyppi sanoi ettei kiirettä, koska kello käynnistyy vasta penetraatiosta. Sekunnin päälle ei toki ole, mutta puoli tuntia on kuitenkin eri kuin tunti.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5272
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #61 : Heinäkuu 22, 2021, 17:46:35 »
[quote author=joey_t link=topic=4454.msg171483#msg171483
Sinä esität pelkkiä syytteitä asioista joita ei ole tapahtunut. Kaikki kuvailemasi tapahtumat ovat keksittyjä joten et kykene mainitsemaan edes nimimerkkiä ystävättärestäsi jota olen kiusannut koska tällaista ei ole olemassa. Lisäksi ei ole olemassa foorum-viestiä joka todistaisi väitteidesi totuudellisuuden.
Olet pelkkä kiusaava häirikkö.
Tämä liittynee erääseen oululaiseen nuoreen neitoon, jonka tapasit aikoinaan ja tätähän käsiteltiin jo silloin.
[/quote]
Ei liity. NiinaK kertoo pari vuotta sitten sattuneesta tapahtumasta Oulussa. NiinaK:n tarinan mukaan tapasin jotakin hupakkoa joka oli hänen ystävättärensä ja NiinaK oli mm nähnyt minut ikkunasta. Olin sitten ollut häirikkö ja ties mitä.
Tällaista ei ole tapahtunut. Mikään ei tietenkään estä NiinaK:ta väittämästä muuta.

Poissa Vieras0198

  • Full Member
  • Viestejä: 184
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #62 : Heinäkuu 22, 2021, 17:49:02 »
Kuten kerroin sinulle viestissäsi, niin olet käyttäytynyt huonosti kaveriani kohtaan. Ja mm. olit arvostellut hänen ulkonäköään ikävästi, vaikka hän on kaikin puolin hemaiseva neiti. Ollut joskus jopa kasvomallina. Arvostelin ulkonäköäsi, koska sinä kiusasit kaveriani. Kieltäydyit ymmärtämästä jo aiemmin, joten tästä on turha vääntää täällä. Pyydän, ettet jatkossa enää arvostele muiden ulkonäköä ilkeästi, käyttäydy ikävästi ja petä luottamusta. Tässä oli kyse siitä, että sinä petit luottamuksen täydellisesti ja ujohko nuori opiskelija oli todella järkyttynyt. Ulkonäkösi ei siis ollut alkuperäinen ongelma, mutta tulipahan esiin kun sinä arvostelet muita niin inhottavasti. Ota please opiksesi ja mieti sitä, miltä sinusta tuntuisi olla sen nuoren tytön asemassa. Pelätä jaetaanko numerosi ja osoitteesi yksityisviestein tai muutoin. Tapaaminen ei muuttanutkaan koko elämääsi ja sinä ilmeisesti päätit kostaa sen. Sinulle ehkä hauskaa huvia, mutta jotkut joutuvat oikeasti olemaan varuillansa tai jopa pahimmillaan pelkäämään. Kuten varmasti ymmärrät, niin monikaan tätä silloin tällöin sivubisneksenä tekevä ei halua mistään hinnasta paljastua. Sitten varmaan tajuat myös sen paniiikin, kun huomaa tavanneensa ihmisen, joka mahdollisesti ei tätä kunnioita.
Mieti oikeasti miten käyttäytymisesi muihin voi vaikuttaa.
Täysin keksitty tarina, tällaista ei ole tapahtunut.
Hupakkoa, jonka olisin tavannut ja josta NiinaK kertoo, ei ole olemassa. Kenen ulkonäköä olen arvostellut täällä taikka edeltävällä foorumilla ilkeästi, NiinaK tai kuka tahansa muu foorumilainen saa kertoa.
Kenenkään hupakon yhteystietoja en ole jakanut privana ikinä enkä minä ole kenellekään kostanut mitään, ei ole ollut syytäkään. Edelleen, kuka tahansa jolle olen kertonut kenenkään yhteystietoja, saa kertoa.
Sinun totuutesi on sinun totuutesi. Minun mielestäni olet kiusaaja. Mutta erittäin mukava kuulla, että tyttöjen yksityisyys on sinullekin tärkeää. Toivottavasti oikeasti käyttäydyt kuten kirjoitat. Niin täällä kuin livenäkin. En halua jatkaa tätä keskustelua.
Sinä esität pelkkiä syytteitä asioista joita ei ole tapahtunut. Kaikki kuvailemasi tapahtumat ovat keksittyjä joten et kykene mainitsemaan edes nimimerkkiä ystävättärestäsi jota olen kiusannut koska tällaista ei ole olemassa. Lisäksi ei ole olemassa foorum-viestiä joka todistaisi väitteidesi totuudellisuuden.
Olet pelkkä kiusaava häirikkö.
Sinulla on oikeus totuutesi, kuten myös minulla. Turha tästä on jauhaa. Halusin vain kertoa, ettei homma lähtenyt sinun ulkonäöstäsi, vaan kiusaamisesta. Olisin muokannut viestiäni selkeämmäksi ja lyhyemmäksi, muttei valitettavasti onnistunut. Kivaa reissua sinulle sinne pohjoiseen!

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5272
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #63 : Heinäkuu 22, 2021, 17:52:53 »
Sinulla on oikeus totuutesi, kuten myös minulla. Turha tästä on jauhaa. Halusin vain kertoa, ettei homma lähtenyt sinun ulkonäöstäsi, vaan kiusaamisesta. Olisin muokannut viestiäni selkeämmäksi ja lyhyemmäksi, muttei valitettavasti onnistunut. Kivaa reissua sinulle sinne pohjoiseen!
Sinulla on pelkkää kuvitelmaa joka ei perustu muuhun kuin valheeseen ja kiusaamiseesi. Olet pelkkä pahantahtoinen kiusaaja.
Foorumilta ei löydy ensimmäistäkään palveluntarjoajaa jota olisin kiusannut, joitakin heistä olen tavannut. Eikä muitakaan joita olisin kiusannut koska en minä kiusaa ketään. Toisin kuin sinä.
Mutta kaipa sinä jotakin mielihyvää harjoittamastasi kiusaamisesta saat.

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 772
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #64 : Heinäkuu 22, 2021, 17:58:17 »
hiukan OT kun tuosta tinkimisestä on puhuttu mutta mites toisin päin olen täyden tunnin maksanut viimestään varttia vajaa alkaa jo hoputus onkos se sit niinku oikein.
Ei se ole oikein, mutta monet eivät vain kestä henkisesti tai fyysisesti sitä nylkytystä kovin pitkään. Itsehän otan vain 30 minuutin aikoja, mutta niissäkin monen kohdalla huomaa, että ovat jo aivan kypsiä 22 minuutin jälkeen. Varmaan samanlainen olo kuin itsellä hammaslääkärissä, jossa sitä vain toivoo homman loppuvan ja sitten kun se jatkuu, alkaa ärsyttämään.
No koko tunti putkeen mieletöntä jyystoä on kyllä liikaa. Toki riippuu seurasta aika paljon. Itse ajattelin, että sen tunnin aikana ehtii rentoutumaan muutenkin. Mutta jos ei ole suht. nopsa tulemaan, niin sitten ei ehkä tuntia.
Tuli muuten mieleen, että osa ihmisistä luulee sen 30 min meinaavan, että paneskelua 30min ja sitten alkuun tyyliin alkumaljat, jutustelua ja hierontaa. Kerran vain huomautin, että aika vähän kiitää ja tyyppi sanoi ettei kiirettä, koska kello käynnistyy vasta penetraatiosta. Sekunnin päälle ei toki ole, mutta puoli tuntia on kuitenkin eri kuin tunti.
Kyllä se puolituntinen alkaa siitä kun ovesta astutaan sisään ja siksi onkin tärkeää, että penetraatio alkaa jo toisen-kolmannen minuutin aikana.

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 772
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #65 : Heinäkuu 22, 2021, 17:59:21 »

Ei liity. NiinaK kertoo pari vuotta sitten sattuneesta tapahtumasta Oulussa. NiinaK:n tarinan mukaan tapasin jotakin hupakkoa joka oli hänen ystävättärensä ja NiinaK oli mm nähnyt minut ikkunasta. Olin sitten ollut häirikkö ja ties mitä.
Tällaista ei ole tapahtunut. Mikään ei tietenkään estä NiinaK:ta väittämästä muuta.
Okei, näinkin vanha case.

Poissa Vieras0198

  • Full Member
  • Viestejä: 184
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #66 : Heinäkuu 22, 2021, 18:00:30 »
Kiusaajana sinua edelleen pidän, eikä maineesi foorumilla vaikuta kumoavasti asiaan. Kivaa reissua kuitenkin!

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2450
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #67 : Heinäkuu 22, 2021, 18:05:30 »
Kahden vuoden takainen juttu? Suosittelen siirtymistä nykypäivään ja katseen suuntaamista eteenpäin.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #68 : Heinäkuu 22, 2021, 18:06:32 »
J on käsittääkseni tavannut onnistuneesti aika monia hupakoita, itsekin saatan lukeutua heihin 😉 Ei ole kiusannut, ei stalkannut eikä todellakaan ole ruma! NiinaK on nyt hyvä ja lopettaa asiakkaiden mustamaalamisen varsinkin jos itse ei ole edes asiakasta tavannut eikä tiedä tästä mitään! Mene nussimaan välillä.  :inlove:
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2450
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #69 : Heinäkuu 22, 2021, 18:08:49 »
hiukan OT kun tuosta tinkimisestä on puhuttu mutta mites toisin päin olen täyden tunnin maksanut viimestään varttia vajaa alkaa jo hoputus onkos se sit niinku oikein.
Ei se ole oikein, mutta monet eivät vain kestä henkisesti tai fyysisesti sitä nylkytystä kovin pitkään. Itsehän otan vain 30 minuutin aikoja, mutta niissäkin monen kohdalla huomaa, että ovat jo aivan kypsiä 22 minuutin jälkeen. Varmaan samanlainen olo kuin itsellä hammaslääkärissä, jossa sitä vain toivoo homman loppuvan ja sitten kun se jatkuu, alkaa ärsyttämään.
No koko tunti putkeen mieletöntä jyystoä on kyllä liikaa. Toki riippuu seurasta aika paljon. Itse ajattelin, että sen tunnin aikana ehtii rentoutumaan muutenkin. Mutta jos ei ole suht. nopsa tulemaan, niin sitten ei ehkä tuntia.
Tuli muuten mieleen, että osa ihmisistä luulee sen 30 min meinaavan, että paneskelua 30min ja sitten alkuun tyyliin alkumaljat, jutustelua ja hierontaa. Kerran vain huomautin, että aika vähän kiitää ja tyyppi sanoi ettei kiirettä, koska kello käynnistyy vasta penetraatiosta. Sekunnin päälle ei toki ole, mutta puoli tuntia on kuitenkin eri kuin tunti.
Kyllä se puolituntinen alkaa siitä kun ovesta astutaan sisään ja siksi onkin tärkeää, että penetraatio alkaa jo toisen-kolmannen minuutin aikana.

Samaa mieltä. Kyllä maksettu aika pitää olla kokonaan asiakkaan käytettävissä. Huora huilatkoon tapaamisten välissä, minä en mistään lepohetkistä maksa lyhyillä tapaamisilla.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #70 : Heinäkuu 22, 2021, 18:22:20 »
Ymmärsin tasan tarkkaan, että te yritätte nyt tällä paskaperserallivihjailullanne kierrellä ja kaarrella sitä oletusta, että NiinaK ei ole sitä, minä esiintyy.
Olet kyllä nyt vallan erehtynyt. Joey_t:stä en tiedä, mutta minä en ole nimennyt ketään ja en tarkoita ketään erityistä, vaikka ehkä syytäkin olisi.  ::)
Minusta on mielenkiintoista seurata, miten esimerkiksi sinä pistät toisen suuhun sanoja, joita ei ole sanottu tai edes tarkoitettu.
Mielenkiintoista.

Ässyn lässyn mässyn mussun. Aina sinulla suu käy, vaikka koskaan et mitään ole sanonut tai tarkoittanut. Voisit toki selventää, että mitä sitten tarkoitit jos sinut kerran ymmärrettiin väärin, mutta aina kun sinulta kysyy, niin vastaat naureskellen, että ymmärtäjät ymmärtävät ja toiset näköjään eivät.

Sinulla on aivossa joku solmu, että pelkäät suoraa puhetta kuollaksesi, mutta et myöskään siedä sitä, että toiset vetävät sinusta johtopäätöksiä puolestasi. Se johtaa sitten juuri tähän, että vihjailet, kiertelet ja kaartelet puheenaihetta pelokkaasti, ja jos joku siitä jotain tulkitsee, niin lyöt defenssit lautaan ja alat parkua, miten sinut on taas kerran ihan väärin ymmärretty.

Tähänkin vastaat taas, että ei pidä paikkaansa, lol mitä tulkintoja teen.

Siihen minä vastaan, että voit todistaa minun olevan väärässä kertomalla, mitä oikeasti tarkoitit.

Siihen sinä joko vastaat toteamalla, että et ole minulle tilivelvollinen, tai vaihtoehtoisesti jätät kokonaan vastaamatta.

Tiedän, että sinua ärsyttää tämä, miten yritän ennustaa käytöstäsi (vaikka itse toki kiellät ärsyyntyneesi ja sanot sen olevan vain huvittavaa). Joten katsotaan, uskallatko nyt kokeilla puhua niin kuin aikuinen ihminen, jotta voisit rikkoa tämän ennustukseni.
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0198

  • Full Member
  • Viestejä: 184
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #71 : Heinäkuu 22, 2021, 18:28:49 »
J on käsittääkseni tavannut onnistuneesti aika monia hupakoita, itsekin saatan lukeutua heihin 😉 Ei ole kiusannut, ei stalkannut eikä todellakaan ole ruma! NiinaK on nyt hyvä ja lopettaa asiakkaiden mustamaalamisen varsinkin jos itse ei ole edes asiakasta tavannut eikä tiedä tästä mitään! Mene nussimaan välillä.  :inlove:
Kiusaaja ei todennäköisesti kiusaa kaikkia. Kohteeksi ei tässä tapauksessa tietenkään valikoidu foorumilla vaikuttavat tytöt, vaan ujot amatöörit. Kiva, jos sulla on ollut ok kokemus. Se ei kuitenkaan tarkoita, että kaikilla olisi. Ei taida tänne kovin moni niitä raportoida asiakkaista. Ihan tarpeeksi on infoa, jotta mielipiteen olen pystynyt muodostamaan. Mä olen itseasiassa juuri kohta oikein mukavassa seurassa. Nussiminenkaan ei kuitenkaan muuta faktoja ja tee kiusaajista herrasmiehiä. Muuten ihan hyvä neuvo.
Ps. Ei ole ruma ei ole kohteliaisuus. Se tarkoittaa, ettei henkilö ole hyvännäköinen.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #72 : Heinäkuu 22, 2021, 18:30:08 »
hiukan OT kun tuosta tinkimisestä on puhuttu mutta mites toisin päin olen täyden tunnin maksanut viimestään varttia vajaa alkaa jo hoputus onkos se sit niinku oikein.
Ei se ole oikein, mutta monet eivät vain kestä henkisesti tai fyysisesti sitä nylkytystä kovin pitkään. Itsehän otan vain 30 minuutin aikoja, mutta niissäkin monen kohdalla huomaa, että ovat jo aivan kypsiä 22 minuutin jälkeen. Varmaan samanlainen olo kuin itsellä hammaslääkärissä, jossa sitä vain toivoo homman loppuvan ja sitten kun se jatkuu, alkaa ärsyttämään.

En voi puhua toisten puolesta, mutta itseäni alkaa siinä 22 minuutin kohdalla kuumottaa, että onko asiakas laukeamassa ollenkaan. Ei ole kivaa, jos joutuu päästämään asiakkaan ulos ilman laukeamista.

Ja olen muuten sitä mieltä, että miehet, jotka puhuvat seksin aikana, ovat loistavia asiakkaita. Jos mies sanoo, että "ota vähän kovemmin, hitaammin, nyt ime, tulen kohta", niin sitten osaan varmasti tehdä hänelle hyvän olon. Siitä tulee aina vähän epävarma fiilis itselle, jos mies on ihan kivikasvo eikä hetkahda mällinkään lentäessä.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 22, 2021, 18:33:01 kirjoittanut Kuningatar Perse »
Eläkkeellä.

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 772
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #73 : Heinäkuu 22, 2021, 18:34:42 »


En voi puhua toisten puolesta, mutta itseäni alkaa siinä 22 minuutin kohdalla kuumottamaan, että onko asiakas laukeamassa ollenkaan. Ei ole kivaa, jos joutuu päästämään asiakkaan ulos ilman laukeamista.

Laukeaminen tapahtuu luonnollisesti siinä 26 minuutin kohdalla, jolloin jää vielä hyvin aikaa liueta paikalta hyvissä ajoin 29 minuutin kohdalla.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15195
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #74 : Heinäkuu 22, 2021, 18:41:50 »


Ässyn lässyn mässyn mussun. Aina sinulla suu käy, vaikka koskaan et mitään ole sanonut tai tarkoittanut. Voisit toki selventää, että mitä sitten tarkoitit jos sinut kerran ymmärrettiin väärin, mutta aina kun sinulta kysyy, niin vastaat naureskellen, että ymmärtäjät ymmärtävät ja toiset näköjään eivät.
Kukahan tässä nyt lässyttää  ::)
Ei minulla ole tarvetta tuoda mitään julki sinulle. Voit huoletta pomppia tasajalkaa ja keksiä jos jonkinlaisia sanoja minun mollaamiseksi, ei muutan hetkauta ollenkaan.  :)
En pelkää suoraa puhetta, mutta on niin mukavaa seurata miten menetät malttisi.
Voin kuitenkin huojentaa mieltäsi, en tarkoita sinua. ;)
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9048
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #75 : Heinäkuu 22, 2021, 18:42:45 »


En voi puhua toisten puolesta, mutta itseäni alkaa siinä 22 minuutin kohdalla kuumottamaan, että onko asiakas laukeamassa ollenkaan. Ei ole kivaa, jos joutuu päästämään asiakkaan ulos ilman laukeamista.

Laukeaminen tapahtuu luonnollisesti siinä 26 minuutin kohdalla, jolloin jää vielä hyvin aikaa liueta paikalta hyvissä ajoin 29 minuutin kohdalla.
Kyllä sen Jimmy voi venyttää siihen 28 minuutin kohdalle jos puet samalla päällesi kun huora lutkuttaa kullia!
Why so fragile?

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #76 : Heinäkuu 22, 2021, 20:19:57 »
Muuten olen sitä mieltä että mies, älä koskaan ala kinaamaan naisen kanssa. olet hävinnyt
jo ennen kuin pääset lauseen loppuun. nyökyttele, myöntele ja teet sitten lopuksi asian
kanssa niin kuin oikein on. elikkäs mitä mieltä itte olet. ;D

ps. tämä ei liity panemiseen eikä aikaan.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 22, 2021, 20:26:24 kirjoittanut Rene »
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa Vieras0232

  • Jr. Member
  • Viestejä: 78
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #77 : Heinäkuu 22, 2021, 23:32:03 »
hiukan OT kun tuosta tinkimisestä on puhuttu mutta mites toisin päin olen täyden tunnin maksanut viimestään varttia vajaa alkaa jo hoputus onkos se sit niinku oikein.

Ei ole, ainakaan omasta mielestäni. Ajasta maksetaan. Jos alkaa menemään yliaikaa niin sitten tietysti alkaa pienoinen "hoputus"!
Tietysti tässä on se että edelleen jotkut ajattelee että aika lähtee siitä kun päästään sänkyyn, mikä ei pidä paikkansa. Aika alkaa siitä kun asiakas saapuu ja toki sen ajan saa käyttää haluamallaan tavalla, jutellen tai pannen. ☺️

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #78 : Heinäkuu 23, 2021, 06:45:45 »
J on käsittääkseni tavannut onnistuneesti aika monia hupakoita, itsekin saatan lukeutua heihin 😉 Ei ole kiusannut, ei stalkannut eikä todellakaan ole ruma! NiinaK on nyt hyvä ja lopettaa asiakkaiden mustamaalamisen varsinkin jos itse ei ole edes asiakasta tavannut eikä tiedä tästä mitään! Mene nussimaan välillä.  :inlove:

Me ollaan samiksia  :inlove:
Niina K:ta vaivaa saimaannorppa syndrooma, jonka kohteeksi joutui tällä kertaa maailman ihanin Joey_t.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9048
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #79 : Heinäkuu 23, 2021, 07:52:00 »
Muuten olen sitä mieltä että mies, älä koskaan ala kinaamaan naisen kanssa. olet hävinnyt
jo ennen kuin pääset lauseen loppuun. nyökyttele, myöntele ja teet sitten lopuksi asian
kanssa niin kuin oikein on. elikkäs mitä mieltä itte olet. ;D

Tää on muuten ihan totta. Menee yllättävän hyvin kun antaa naisen olla oikeassa, mutiset vaan " rakastan, rakastan " ja saat jatkaa kaikkea tonttuilua ihan entiseen malliin  :laught:
Why so fragile?