Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Muuten olen sitä mieltä...  (Luettu 21528 kertaa)

Poissa Rkuk

  • Banned
  • Newbie
  • Viestejä: 47
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #180 : Elokuu 09, 2021, 02:19:00 »
Vilkaisin tänään ja ilmeisesti olen jossain puheissa mainittu. Muuta kuten tosin toiseen kohtaan mainita niin en kiinnostunut niin paljoa että olisin perehtynyt miten paljon vituralleen joku arvailee väärin ja asioiden realiteetit heittää. Enkä varmaan mene nytkään vaikka vain koska maailmani ei kohtaa sen kanssa ja jotakuinkin sama puhutaanko siellä tai jossai tunturi hotellien ulkopuolisessa pikku parissa passaa. Mistä sitten puhuvatkaan Sillä baarissa. Jätin maksuseksin harrastamisen käteisellä muille ja olen palailemassa sinne mihin kuulun. Aikansa kutakin,kun meneen jonkun luokse rahan kanssa ja se joka näkee paljon menemään uusia naamoja kuin minä olen nähnyt ja minulle selviää puolessa välissä istuntoa että tämä tuttavallisuus johtuukin siitä että olemme olleet samalla lailla syntymä asussa aikaisemmin. Niin olkaa miettiä että onko ylensyöty ja siihen kun laittaa päälle naruohjattavia pikkuukkoja, niin tietään jo sen joka on tarpeeksi ja maha on täynnä sankari safkaa ja närästää. Ai niin ei oikeastaan hokemat kuulu tänne mun maailmaan ja on ihan hyvä sekä joillekin että löytyy kolomissä kaverit kannustaa toisiaan hokemalla joita täällä ulkopuolella ei kukaan ainakaan selvinpäin päästele. Ja jos joku unohtaa tai ei ymmärrä miksi vieressä olevat ei heitä yläfemmoja niinkuin vertaistukiryhmässä ja katsoo halveksuen kuin idioottia. Niin se johtuu vain siitä että kolossa ei aika tule pelkästään kaukana perässä,vaan kellot seisautetaan ja ensimmäinen tunti käännetään viisareita taaksepäin kunnes ollaan 70- luvun moodissa ja
Jossain Tampereen takaisessa metsässä umpi käynnissä munia helutattaen hakemassa järjettömyyksiä joissa ehkä joka toinen alussa sisältään liikaa R-kirjaimen pituutta ja soundia. Mutta onneksi siinä elannon muovikassissa on vielä ainakin neljä Jo hieman kurantunutta Lahden III olutta millä jorvata sylkeä mitä pärrrrrrrisee rinta pystyssä ulvoessa kikelit ja isommat meikat pajaan kirmaillessa pitkin metsää rymytessä jota viereisellä pellolla ainut silnäkijä yksinäinen lehmäkin katsoo hetken kuin ajattelisi mitä vittua (mitä ei tietenkään ajattele, koska lehmät ei kiroile) ravistaa päätään vaaka suunassa kääntää päänsä meno suuntaan =pois päin mellakasta jota vahvistuu mitä enemmän mellaakka sankarit saa samasta päästä jonne on tärkeään se siemenet jostain syystä saada ja kun koko vartalo on suorassa linjassa menosuuntaan nostaa pikkusen häntänsä herrojen toisessa päässä lehmään kun sen siementen minne ne siemenet tykkäävät laittaa vallan merkkinä ja laskee siitä ylemmästä luonnolliseen suuntaan stetsonin kokoisen läjän kuin muistutukseksi että meni lehmältäkin hermot ja lampssii äänen kuulumattomiin tuottamaa maito heinästä.

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #181 : Elokuu 09, 2021, 06:39:53 »
^ Jokseenkin samaa mieltä. Pieniä nyanssieroja on, mutta suuret linjat täsmäävät

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #182 : Elokuu 09, 2021, 08:52:43 »
..
Niin se johtuu vain siitä että kolossa ei aika tule pelkästään kaukana perässä,vaan kellot seisautetaan ja ensimmäinen tunti käännetään viisareita taaksepäin kunnes ollaan 70- luvun moodissa ja
Jossain Tampereen takaisessa metsässä umpi käynnissä munia helutattaen hakemassa järjettömyyksiä joissa ehkä joka toinen alussa sisältään liikaa R-kirjaimen pituutta ja soundia. Mutta onneksi siinä elannon muovikassissa on vielä ainakin neljä Jo hieman kurantunutta Lahden III olutta millä jorvata sylkeä mitä pärrrrrrrisee rinta pystyssä ulvoessa kikelit ja isommat meikat pajaan kirmaillessa pitkin metsää rymytessä jota viereisellä pellolla ainut silnäkijä yksinäinen lehmäkin katsoo hetken kuin ajattelisi mitä vittua (mitä ei tietenkään ajattele, koska lehmät ei kiroile) ravistaa päätään vaaka suunassa kääntää päänsä meno suuntaan =pois päin mellakasta jota vahvistuu mitä enemmän mellaakka sankarit saa samasta päästä jonne on tärkeään se siemenet jostain syystä saada ja kun kok
Tulee mieleen Liisa ihmemaassa ja valkoisen kanin kolo. Sinne koloon ei parane mennä liian syvälle tai sinne jää..
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3512
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #183 : Elokuu 09, 2021, 08:58:08 »
Rkukia pitää osata tulkita, kyseessä on eräänlainen seksisaitin Delfoin oraakkeli. Ikävä puoli asiassa on että minä en osaa.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen gommunisti.

Poissa Rkuk

  • Banned
  • Newbie
  • Viestejä: 47
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #184 : Elokuu 10, 2021, 18:40:14 »
Olen muuten sitä mieltä että alkuperämaasta huolestuminen on typerää ja perusteetonta. Ja jos on tyytyväinen vakkariinsa tai yleensä ulkomaisiin neitoihin ja länkyttää tuota tai noita välttelen on typeryyden lisäksi naurettavaa. Sillä kuten 97% telkkareista valmistetaan kiina korea alueelta. Niin ne 97% tytöistä tuleen Romaniasta. Vaikka ei ole mitään syytä perusteltua syytä karttaa heitä jos on ollut tyytyväinen edellisiin joiden luona on käynyt. Sillä 97% varmuudella he ja myös huonot kokemukset heiltä.
Olin hetken järkyttynyt myös itse kun minulle ekaa kertaa joku sanoin että oikeasti olen...

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #185 : Elokuu 10, 2021, 19:05:40 »
Olen muuten sitä mieltä että alkuperämaasta huolestuminen on typerää ja perusteetonta. Ja jos on tyytyväinen vakkariinsa tai yleensä ulkomaisiin neitoihin ja länkyttää tuota tai noita välttelen on typeryyden lisäksi naurettavaa. Sillä kuten 97% telkkareista valmistetaan kiina korea alueelta. Niin ne 97% tytöistä tuleen Romaniasta. Vaikka ei ole mitään syytä perusteltua syytä karttaa heitä jos on ollut tyytyväinen edellisiin joiden luona on käynyt. Sillä 97% varmuudella he ja myös huonot kokemukset heiltä.
Olin hetken järkyttynyt myös itse kun minulle ekaa kertaa joku sanoin että oikeasti olen...

No kato kun sit ei ollut huolestuminen ja ovimatto vino tyytyväisyys sattui kohdalle tänään, mutta mitä siitä kun lattialaudat tikkuiset jalkapohjat osuivat ja sitten naurattaa kovasti kun kohta kuuset taipuvat joulukohti ja sitten mentiin taas pulkkamäkeen.
Eilen tennarit hupakoille ja sitten huolestuin, koska ne tennarit jäi, mutta tänää taas tuli uunissa hyvin.
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa Vieras0415

  • Full Member
  • Galleria (9)
  • Viestejä: 223
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #186 : Elokuu 10, 2021, 19:34:22 »
Muuten olen sitä mieltä että jos haluaa maksullisen paskan kokemuksen niin juu, koita rikkoa myyjän henkilökohtaisia rajoja. Voit olla varma että kyyti on kylmää sen jälkeen tai vaikka et sitä itse hölmönä ymmärtäisi niin vähintään viimeinen kertasi hänen kanssaan. Jos kuvitteellinen mösjöö menee hierontaan ja ehdottaa nuolemista niin voisin kuvitella sen kieltämisen kääntyvän hänen päässään muotoon ettei hierojaa saa kosketella. Rajat voivat olla myös sanattomia. Pikkuhousut jalassa ja hierojan jalan asento millä estää haarojen kourimisen, tietyn etäisyyden säilyttäminen, selviä rajoja. Jos koitat vääntää itsesi tai hierojan parempaan asentoon omasta mielestäsi niin juu, paska kokemus, ei voi suositella. Minä suosittelen että kasvat aikuiseksi ja lopetat. Runkkarina keskity siihen minkä osaat. Työnnä ne sormet omaan perseeseen.
 
Sama maksullisen seksin puolella, jos täytyy jonkun oman elämänsä Brad pitin vääntää toisen käsiä ja kokeilla estelyistä huolimatta tehdä pillulle etusormenennätystä niin kyllä siinä taas ollaan todella kaukana maksullisen seksin ytimestä missä nautitaan mutta myyjän rajojen puitteissa.

Jos ette osaa kunnioittaa vastapuolta ja hänen rajojaan niin suksikaa vittuun maksullisen seksin puolelta ja juu, suksikaa vittuun tältä saitilta.

Kiitos...

100% tämä 👌🏻

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 685
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #187 : Elokuu 10, 2021, 23:57:25 »

Yhteyttä ei aina oteta heti ilmon lukemisen jälkeen, siinä saattaa olla jopa muita tapaamisia välissä. Tai juuri on luettu 32 ilmoa joiden yksityiskohdat on sopivasti sikinsokin.

Itse luen ilmoituksen (ajatuksella) aina juuri silloin (vaikka sitten uudelleen), kun otan yhteyttä. Jos soitan, pidän sen edessä soittaessani. Jos meilaan, pidän sen auki toisella välilehdellä ja ennen viestin lähettämistä vertaan ilmoitukseen ja varmistan vielä kertaalleen, etten kysele mitään, mitä ilmoituksessa on mainittu ja että viesti sisältää varmasti kaikki ilmoituksessa mahdollisesti pyydetyt tiedot. Säästää molempien aikaa ja ymmärrän hyvin, että palveluntarjoajaa voi ärsyttää, jos moni kyselee uudelleen asioita, jotka jo lukevat ilmoituksessa. Sama juttu missä tahansa asiakaspalvelussa.

Olen huomannut, että tällä menetelmällä vastausprosentti on parempi ja asiat sujuvat helpommin. Pieni vaivannäkö ja keskittyminen yhteydenotoissa maksaa itsensä takaisin.

No nyt!  :inlove:
Helsingissä <3

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2055
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #188 : Elokuu 11, 2021, 05:48:20 »
kaikki muu on turhaa: tsekkaan kuvat ja kansallisuuden, jos miellyttää silmää (eikä ole Venäjä/Viro) niin soitan ja varmistan suutelun.

Ovella tsekkaan vartalon keskikohdalta, pitikö ilmoitus paikkansa. Jos siihen on ilmestynyt vararengas kuvien jälkeen tai vaatetus on kovin runsasta ettei rengasta voi huomata, kerron että oli hauska tavata.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #189 : Elokuu 11, 2021, 06:51:31 »
kaikki muu on turhaa: tsekkaan kuvat
ja jos mun pippeli innostuu, niin otan yhteyttä......ja luultavasti kysyn juurikin ne asiat mitkä olisi lukemalla selvinnyt.
Ei nyt kuitenkaan pitäisi siitä asiasta tuohon tuntihintaan niin hirveästi kiukutella. Multa naiset kyselee ihan "yhtä tyhmiä" sillä erolla että paljaalla eivät vingu, mutta kun tuntiliksa on pari sataa niin ei minua vituta vastailla.

Jos mahdollisen asiakkaan kanssa keskustelu on niin mahdottoman hermoja raastavaa ja koko ajan mietitään "vittu en saanut rahaa helpommalla. joudun puhuu puhelimessakin. saatanan manpig, ei lukenu ilmoitusta" - vaihda alaa ja lopeta se narinakujalla hengailu.

Simple life whores   :inlove:     (yritin puhua Lontoota ja sanoa - pärjätkää päänne kanssa)
Why so fragile?

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2195
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #190 : Elokuu 11, 2021, 16:30:33 »
Muuten olen sitä mieltä että jos haluaa maksullisen paskan kokemuksen niin juu, koita rikkoa myyjän henkilökohtaisia rajoja. Voit olla varma että kyyti on kylmää sen jälkeen tai vaikka et sitä itse hölmönä ymmärtäisi niin vähintään viimeinen kertasi hänen kanssaan. Jos kuvitteellinen mösjöö menee hierontaan ja ehdottaa nuolemista niin voisin kuvitella sen kieltämisen kääntyvän hänen päässään muotoon ettei hierojaa saa kosketella. Rajat voivat olla myös sanattomia. Pikkuhousut jalassa ja hierojan jalan asento millä estää haarojen kourimisen, tietyn etäisyyden säilyttäminen, selviä rajoja. Jos koitat vääntää itsesi tai hierojan parempaan asentoon omasta mielestäsi niin juu, paska kokemus, ei voi suositella. Minä suosittelen että kasvat aikuiseksi ja lopetat. Runkkarina keskity siihen minkä osaat. Työnnä ne sormet omaan perseeseen.
 
Sama maksullisen seksin puolella, jos täytyy jonkun oman elämänsä Brad pitin vääntää toisen käsiä ja kokeilla estelyistä huolimatta tehdä pillulle etusormenennätystä niin kyllä siinä taas ollaan todella kaukana maksullisen seksin ytimestä missä nautitaan mutta myyjän rajojen puitteissa.

Jos ette osaa kunnioittaa vastapuolta ja hänen rajojaan niin suksikaa vittuun maksullisen seksin puolelta ja juu, suksikaa vittuun tältä saitilta.

Kiitos...

Muuten olen sitä mieltä, että tän kirjoituksen voisi laittaa johonkin aloittelevien (ja miksei kokeneempienkin) oppaaseen. Asiaa!
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~