Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Muuten olen sitä mieltä...  (Luettu 21087 kertaa)

Poissa MrNaisKai

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • * Kelpo kaveri
Muuten olen sitä mieltä...
« : Heinäkuu 06, 2021, 18:15:40 »
Tähän ketjuun voi kirjoittaa maksullisesta seksistä asioita, josta muuten on sitä mieltä.

Aloitan: Muuten olen sitä mieltä, että loikoilu alasti sängyllä asiakkaan pukeutuessa voisi kuulua palveluun vakiona ilman eri pyyntöä tai maksua.

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #1 : Heinäkuu 06, 2021, 22:34:46 »
^ Mä ainakin hengailen alastomana sillon kun asiakas pukee ihan ilman pyytämistäkin. Lähtösuukonkin annan yleensä alastomana.

Paitsi, jos oon ollu outcall keikalla..
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa SonjaSisu

  • Full Member
  • Galleria (7)
  • Viestejä: 260
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #2 : Heinäkuu 06, 2021, 22:49:00 »
^ Mä ainakin hengailen alastomana sillon kun asiakas pukee ihan ilman pyytämistäkin. Lähtösuukonkin annan yleensä alastomana.

Paitsi, jos oon ollu outcall keikalla..


Tämä!
Mitään sellaista ei pidä tehdä, minkä takana ei ole valmis seisomaan!

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #3 : Heinäkuu 06, 2021, 23:41:54 »
Mitä Isot pojat ovat kertoneet saunassa ummikolle niin ”amatöörit” taitavat ainoastaan pukea vaatteita päällensä Asiakkaan pukiessa.

Loppufiilis = Homma hoidettu ja naista ei tyydytetty kunnolla :whipping:

Naisen/Naisten jäädessä alasti osittain tai kokonaan fiilis ihan eri.

Siitä jää Viikinki olo, nainen tyydytettynä voi poistua kohti uusia Ristiretkiä  :inlove: :weightlifting:

Ps. Ronja ja SonjaSisu voisitteko muuttaa luokseni, tässä lähdössä en malttaisi lähteä töihin ollenkaan 😍
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 06, 2021, 23:48:27 kirjoittanut Jousimies2012 »
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1140
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #4 : Heinäkuu 06, 2021, 23:50:40 »
Siitä jää Viikinki olo, nainen tyydytettynä voi poistua kohti uusia Ristiretkiä

Onhan se niin, ettei naisen tyydyttämisessä ole tärkeintä naisen tyydyttäminen, vaan se, että mies saa tuntea itsensä mieheksi ja suureksi sankariksi. Jos naisen tyydytys ei buustaisi miehistä itsetuntoani, en kiinnittäisi naisen nautintoon mitään huomiota.

Tässä oli sitten vähän huumoria ja sarkasmia mukana.

Poissa Prophat

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 6286
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #5 : Heinäkuu 07, 2021, 09:40:45 »
Olen muuten sitä mieltä, että aftercare on sekin tärkeä osa...
Shikita ga nai

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2391
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #6 : Heinäkuu 07, 2021, 10:35:47 »
Muuten olen sitä mieltä, että jos palveluntarjoaja ennen tapaamista alkaa udella parisuhteesta tai muista yksityisasioista, niin homma loppuu siihen ja vien rahani muualle.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #7 : Heinäkuu 07, 2021, 10:41:27 »
Skippaan palveluntarjoan jo lähdössä jos tämä keskittyy kertomaan viestinnässään, että mitä ei ole sallittua. Keskityn näihin jotka kertovat mahdollisuuksista.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa SonjaSisu

  • Full Member
  • Galleria (7)
  • Viestejä: 260
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #8 : Heinäkuu 07, 2021, 16:23:27 »
Skippaan palveluntarjoan jo lähdössä jos tämä keskittyy kertomaan viestinnässään, että mitä ei ole sallittua. Keskityn näihin jotka kertovat mahdollisuuksista.


Ymmärrän, jos tarkoitat niitä jotka luettelee kaikki maailman asiat "Ei" listalle, mutta en jos skippaat jo kolmen tärkeimmän no-no:n kohdalla ja jos ne ovat sellaisia mitä et muutenkaan olisi halunnut kokeilla.


ps. ei ole hyökkäys, vaan tuli mieleen sanoa :D Koska haluan ymmärtää miksi näin.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 07, 2021, 16:25:13 kirjoittanut SonjaSisu »
Mitään sellaista ei pidä tehdä, minkä takana ei ole valmis seisomaan!

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #9 : Heinäkuu 07, 2021, 16:32:24 »
Skippaan palveluntarjoan jo lähdössä jos tämä keskittyy kertomaan viestinnässään, että mitä ei ole sallittua. Keskityn näihin jotka kertovat mahdollisuuksista.


Ymmärrän, jos tarkoitat niitä jotka luettelee kaikki maailman asiat "Ei" listalle, mutta en jos skippaat jo kolmen tärkeimmän no-no:n kohdalla ja jos ne ovat sellaisia mitä et muutenkaan olisi halunnut kokeilla.


ps. ei ole hyökkäys, vaan tuli mieleen sanoa :D Koska haluan ymmärtää miksi näin.

Mä tulkitsin Azazellon tarkoittavan sitä, että pt:kin voi omalla ilmaisullaan vaikuttaa siihen antaako itsestään omalla ilmaisullaan positiivisen vai negatiivisen kuvan. Vrt. kieltolista tai listaus mitkä asiat pt:n kanssa onnistuvat.
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa Vieras0185

  • Full Member
  • Viestejä: 416
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #10 : Heinäkuu 07, 2021, 16:39:44 »
Muuten olen sitä mieltä, että jos palveluntarjoaja haluaa, että hänen pimpsalla voi leikkiä myös dildojen kanssa, niin siitä kannattaa mainita asiakkaalle etukäteen, eikä asetella niitä riviin sängylle, jolloin asiakkaalle voi nousta kylmähiki persposkien väliin, kun saattaa kuvitella, että ne onkin häntä varten siinä.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #11 : Heinäkuu 07, 2021, 16:40:34 »
^^
Samaa mieltä. Tuntuis siltä että jos ilmossa lukee että tykkää erityisesti GFE-seksistä niin ehkä ne jotka hakee extreme juttuja ei edes kysy aikoja... 🤔
Amator

Poissa SonjaSisu

  • Full Member
  • Galleria (7)
  • Viestejä: 260
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #12 : Heinäkuu 07, 2021, 17:09:19 »
Skippaan palveluntarjoan jo lähdössä jos tämä keskittyy kertomaan viestinnässään, että mitä ei ole sallittua. Keskityn näihin jotka kertovat mahdollisuuksista.


Ymmärrän, jos tarkoitat niitä jotka luettelee kaikki maailman asiat "Ei" listalle, mutta en jos skippaat jo kolmen tärkeimmän no-no:n kohdalla ja jos ne ovat sellaisia mitä et muutenkaan olisi halunnut kokeilla.


ps. ei ole hyökkäys, vaan tuli mieleen sanoa :D Koska haluan ymmärtää miksi näin.

Mä tulkitsin Azazellon tarkoittavan sitä, että pt:kin voi omalla ilmaisullaan vaikuttaa siihen antaako itsestään omalla ilmaisullaan positiivisen vai negatiivisen kuvan. Vrt. kieltolista tai listaus mitkä asiat pt:n kanssa onnistuvat.


Toki joo, ymmärrän sen. Mut lähinnä mietitytti, et jos kysymyksien välttämiseksi laittaa esim, että ei suostu anaaliseksiin niin onko se jo tulkittavissa niin, että koko tyttö jää kokematta :D Koska omassa ilmossa mulla siis on kolme asiaa, joihin en suostu -vaan siksi että aluksi niitä kysyttiin joka kerta, enkä enää jaksanut vastata sellaisiin kyselyihin :D Toki ehkä se on omaa laiskuutta ja antaa huonon kuvan... Sen takia tätäkin kommentoin, koska en kuitenkaan haluaisi ajaa ketään sillä pois :D
Mitään sellaista ei pidä tehdä, minkä takana ei ole valmis seisomaan!

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #13 : Heinäkuu 07, 2021, 17:18:32 »
Skippaan palveluntarjoan jo lähdössä jos tämä keskittyy kertomaan viestinnässään, että mitä ei ole sallittua. Keskityn näihin jotka kertovat mahdollisuuksista.


Ymmärrän, jos tarkoitat niitä jotka luettelee kaikki maailman asiat "Ei" listalle, mutta en jos skippaat jo kolmen tärkeimmän no-no:n kohdalla ja jos ne ovat sellaisia mitä et muutenkaan olisi halunnut kokeilla.


ps. ei ole hyökkäys, vaan tuli mieleen sanoa :D Koska haluan ymmärtää miksi näin.

Mä tulkitsin Azazellon tarkoittavan sitä, että pt:kin voi omalla ilmaisullaan vaikuttaa siihen antaako itsestään omalla ilmaisullaan positiivisen vai negatiivisen kuvan. Vrt. kieltolista tai listaus mitkä asiat pt:n kanssa onnistuvat.

Esim. se joku ihmemaassa tyttö on ilmoituksellaan jo todella luotaantyöntävä

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #14 : Heinäkuu 07, 2021, 17:51:17 »
Mä tulkitsin Azazellon tarkoittavan sitä, että pt:kin voi omalla ilmaisullaan vaikuttaa siihen antaako itsestään omalla ilmaisullaan positiivisen vai negatiivisen kuvan. Vrt. kieltolista tai listaus mitkä asiat pt:n kanssa onnistuvat.
Toki joo, ymmärrän sen. Mut lähinnä mietitytti, et jos kysymyksien välttämiseksi laittaa esim, että ei suostu anaaliseksiin niin onko se jo tulkittavissa niin, että koko tyttö jää kokematta :D Koska omassa ilmossa mulla siis on kolme asiaa, joihin en suostu -vaan siksi että aluksi niitä kysyttiin joka kerta, enkä enää jaksanut vastata sellaisiin kyselyihin :D Toki ehkä se on omaa laiskuutta ja antaa huonon kuvan... Sen takia tätäkin kommentoin, koska en kuitenkaan haluaisi ajaa ketään sillä pois :D
Juurikin noin, kuten Ronja asiaa tuumi. Tarkoitin tuolla sitä, että kieltopaineitteisuus luo negatiivisen yleiskuvan. Itse haluan maksuseksin olevan kivaa, ylipäätään positiivinen kokemus ja jos ilmoituksesta jo tulee mieleen, että tuossapa kiukkuinen akka niin varmasti jää väliin, niitä löytyy tinderistäkin. En jää pohtimaan taustoja negatiivisuudelle. Jos peppuseksi ja jotain muutakin on kieltolistalla, ilmoituksen voi silti muotoilla silleen posiitivisia viboja herättäväksi tai olla muuten erilainen kuin vain kielto.”Vaikka peppuni herättääkin poikkeuksetta syntisiä ajatuksia, vain piNperoyhdyntä kuuluu palveluihin. Puss :inlove:

Tää on tietty vain mun mielipide, moni turska voi saada kiksejä kun nämä laitetaan heti lähdössä henkisesti nyrkin ja hellan väliin. Ja jotkut ehkä tarvitseja sen isoilla kirjaimilla kirjoitetun kiellon.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Ppelto

  • Sr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 2443
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #15 : Heinäkuu 07, 2021, 20:03:30 »
Mä tulkitsin Azazellon tarkoittavan sitä, että pt:kin voi omalla ilmaisullaan vaikuttaa siihen antaako itsestään omalla ilmaisullaan positiivisen vai negatiivisen kuvan. Vrt. kieltolista tai listaus mitkä asiat pt:n kanssa onnistuvat.
Toki joo, ymmärrän sen. Mut lähinnä mietitytti, et jos kysymyksien välttämiseksi laittaa esim, että ei suostu anaaliseksiin niin onko se jo tulkittavissa niin, että koko tyttö jää kokematta :D Koska omassa ilmossa mulla siis on kolme asiaa, joihin en suostu -vaan siksi että aluksi niitä kysyttiin joka kerta, enkä enää jaksanut vastata sellaisiin kyselyihin :D Toki ehkä se on omaa laiskuutta ja antaa huonon kuvan... Sen takia tätäkin kommentoin, koska en kuitenkaan haluaisi ajaa ketään sillä pois :D
Juurikin noin, kuten Ronja asiaa tuumi. Tarkoitin tuolla sitä, että kieltopaineitteisuus luo negatiivisen yleiskuvan. Itse haluan maksuseksin olevan kivaa, ylipäätään positiivinen kokemus ja jos ilmoituksesta jo tulee mieleen, että tuossapa kiukkuinen akka niin varmasti jää väliin, niitä löytyy tinderistäkin. En jää pohtimaan taustoja negatiivisuudelle. Jos peppuseksi ja jotain muutakin on kieltolistalla, ilmoituksen voi silti muotoilla silleen posiitivisia viboja herättäväksi tai olla muuten erilainen kuin vain kielto.”Vaikka peppuni herättääkin poikkeuksetta syntisiä ajatuksia, vain piNperoyhdyntä kuuluu palveluihin. Puss :inlove:

Tää on tietty vain mun mielipide, moni turska voi saada kiksejä kun nämä laitetaan heti lähdössä henkisesti nyrkin ja hellan väliin. Ja jotkut ehkä tarvitseja sen isoilla kirjaimilla kirjoitetun kiellon.

Azazello tässä harvinaisen oikeassa, että positiivisen kautta lähestyisi asioita, eikä kauhealla kieltolistalla ja negatiivisesti.
Feel so good...

Poissa SonjaSisu

  • Full Member
  • Galleria (7)
  • Viestejä: 260
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #16 : Heinäkuu 07, 2021, 20:23:26 »
Mä tulkitsin Azazellon tarkoittavan sitä, että pt:kin voi omalla ilmaisullaan vaikuttaa siihen antaako itsestään omalla ilmaisullaan positiivisen vai negatiivisen kuvan. Vrt. kieltolista tai listaus mitkä asiat pt:n kanssa onnistuvat.
Toki joo, ymmärrän sen. Mut lähinnä mietitytti, et jos kysymyksien välttämiseksi laittaa esim, että ei suostu anaaliseksiin niin onko se jo tulkittavissa niin, että koko tyttö jää kokematta :D Koska omassa ilmossa mulla siis on kolme asiaa, joihin en suostu -vaan siksi että aluksi niitä kysyttiin joka kerta, enkä enää jaksanut vastata sellaisiin kyselyihin :D Toki ehkä se on omaa laiskuutta ja antaa huonon kuvan... Sen takia tätäkin kommentoin, koska en kuitenkaan haluaisi ajaa ketään sillä pois :D
Juurikin noin, kuten Ronja asiaa tuumi. Tarkoitin tuolla sitä, että kieltopaineitteisuus luo negatiivisen yleiskuvan. Itse haluan maksuseksin olevan kivaa, ylipäätään positiivinen kokemus ja jos ilmoituksesta jo tulee mieleen, että tuossapa kiukkuinen akka niin varmasti jää väliin, niitä löytyy tinderistäkin. En jää pohtimaan taustoja negatiivisuudelle. Jos peppuseksi ja jotain muutakin on kieltolistalla, ilmoituksen voi silti muotoilla silleen posiitivisia viboja herättäväksi tai olla muuten erilainen kuin vain kielto.”Vaikka peppuni herättääkin poikkeuksetta syntisiä ajatuksia, vain piNperoyhdyntä kuuluu palveluihin. Puss :inlove:

Tää on tietty vain mun mielipide, moni turska voi saada kiksejä kun nämä laitetaan heti lähdössä henkisesti nyrkin ja hellan väliin. Ja jotkut ehkä tarvitseja sen isoilla kirjaimilla kirjoitetun kiellon.



Aivan joo :D No ei mulla siis mitään ranskalaisia viivoja ole siitä mitä mun kanssa ei voi tehdä, vaan oon joteni tuollee ne mun rajat muotoillu. Eli tuskin ainakaa mun kohdalla tulee tätä kieltolista ongelmaa  :laught: Se on jotenki hassua, et sitä aina yrittää kaiken peilata itseensä... Mutta tosiaan, tuo on ihan totta. Mitä oon joskus muiden ilmoituksia lueskellut, niin on kyllä välillä tosi raskaita ilmoituksia... ja jää miettimään, että mitä tässä sit oikeestaan edes myytiin  :sheep:
Mitään sellaista ei pidä tehdä, minkä takana ei ole valmis seisomaan!

Poissa Vieras0190

  • Newbie
  • Viestejä: 34
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #17 : Heinäkuu 12, 2021, 00:21:31 »
Oon muuten sitä mieltä, että... Jos ja kun ilmossa lukee, ettei ole omaa paikkaa eli outcall, miksi pitää kysyä ja selostaa, ettei hänelläkään ole omaa paikkaa..? Mua kiinnostaa se miksi? 🤪
Ja, että jos joku muu on halvempi, teen sillä tiedolla mitä? Jos sul ei oo pätäkkää maksaa hotellihuoneesta, niin... 🤷🏻‍♀️Luuleeko joku tosiaan, että maksan satasen huoneen vain odottaaksenu siellä jotakuta, joka todennäköisesti mykistyykin eli ei vastaa viestiin? Ihan hyvin voisin olla himassa sen aikaa ja köyhtyä 0euroa. 🤦🏻‍♀️
Ja sitten vielä: jos olet ”herrasmies”, miksi lähettää munakuva tai heilurivideo? Seota onkin herrasmiesmäistä. 😅
Oli mulla muutakin, mut en ny enempää tässä.  :drinking:

Poissa Vieras0232

  • Jr. Member
  • Viestejä: 78
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #18 : Heinäkuu 21, 2021, 22:06:18 »
Oon muuten sitä mieltä, että... Jos ja kun ilmossa lukee, ettei ole omaa paikkaa eli outcall, miksi pitää kysyä ja selostaa, ettei hänelläkään ole omaa paikkaa..? Mua kiinnostaa se miksi? 🤪
Ja, että jos joku muu on halvempi, teen sillä tiedolla mitä? Jos sul ei oo pätäkkää maksaa hotellihuoneesta, niin... 🤷🏻‍♀️Luuleeko joku tosiaan, että maksan satasen huoneen vain odottaaksenu siellä jotakuta, joka todennäköisesti mykistyykin eli ei vastaa viestiin? Ihan hyvin voisin olla himassa sen aikaa ja köyhtyä 0euroa. 🤦🏻‍♀️
Ja sitten vielä: jos olet ”herrasmies”, miksi lähettää munakuva tai heilurivideo? Seota onkin herrasmiesmäistä. 😅
Oli mulla muutakin, mut en ny enempää tässä.  :drinking:

Tähän voisi lisätä, että olen muuten sitä mieltä, että ilmoitus kannattaa oikeasti lukea. Suurimmalla osalla (kai?) on siellä vaan infoja, niin ei tarvitsisi uudestaan viesteissä kysellä samoja asioita. 🤦
Olen myös sitä mieltä, että tinkiminen on törkeää. Jos sulla ei oo varaa, sanot kohteliaasti kiitos mutta ei kiitos ja etsit sen halvemman jos sellainen löytyy! 😊

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #19 : Heinäkuu 21, 2021, 23:20:48 »
Ja sitten vielä: jos olet ”herrasmies”, miksi lähettää munakuva tai heilurivideo? Seota onkin herrasmiesmäistä.
Oli mulla muutakin, mut en ny enempää tässä.  :drinking:

Olen muuten sitä mieltä, että yleensä "herrasmiehiksi" itsensä tituleeraavat henkilöt ovat karseimpia tinkaajia, vinkujia, kilahtelijoita ja häiriköitä. Selvä enemmistö vaikeuksista tulee heiltä, jotka aloittavat keskustelun kehumalla omaa mukavuuttaan ja luotettavuuttaan, ja yleensä ongelmista kehittyy sitä suurempia, mitä enemmillä adjektiiveilla mies itseään kehuu. Oikeat kivat herrasmiehet eivät yleensä jaarittele itsestään, vaan menevät suoraan asiaan.
Eläkkeellä.