Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Muuten olen sitä mieltä...  (Luettu 21324 kertaa)

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #40 : Heinäkuu 22, 2021, 14:07:07 »
ei ole.
::)
Et nyt ymmärtänyt. "Naiselle" se on.

Ymmärsin tasan tarkkaan, että te yritätte nyt tällä paskaperserallivihjailullanne kierrellä ja kaarrella sitä oletusta, että NiinaK ei ole sitä, minä esiintyy.

Mutta minä en puhu paskaperserallia, enkä ole kiinnostunut siitä, millä roolilla täällä kukakin esiintyy ja mistä syystä. Arvioin vain käytöstä ihmisestä, nimimerkistä ja roolista riippumatta, ja perse käytös on aina perseestä riippumatta siitä, kuka käyttäytyy niin. Ulkonäön arvosteleminen pyytämättä on paskaa käytöstä keneltä tahansa, piste.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 22, 2021, 18:23:29 kirjoittanut Mummo »
Eläkkeellä.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9018
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #41 : Heinäkuu 22, 2021, 14:31:28 »
Jos arvostelee itse ensin pyytämättä ja vieläpä ikävästi toisen ulkonäköä, niin samalla hyväksyy sen, että omaakin ulkonäköä voidaan pyytämättä kommentoida. Ratkaisu on se, ettei luvatta enää kommentoi muiden ulkonäköä. Eihän sellainen peli vetele, että jotkut tyypit saavat käyttäytyä miten huonosti haluavat ja muiden pitää tuppisuina hyväksyä se.
Okei. En koskisi sinuun edes suksisauvalla.
Why so fragile?

Poissa Ohotnik

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #42 : Heinäkuu 22, 2021, 14:37:44 »
ei ole.
::)
Et nyt ymmärtänyt. "Naiselle" se on.

Ymmärsin tasan tarkkaan, että te yritätte nyt tällä paskaperserallivihjailullanne kierrellä ja kaarrella sitä oletusta, että NiinaK ei ole sitä, minä esiintyy.

Mutta minä en puhu paskaperserallia, enkä ole kiinnostunut siitä, millä roolilla täällä kukakin esiintyy ja mistä syystä. Arvioin vain käytöstä ihmisestä, nimimerkistä ja roolista riippumatta, ja perse käytös on aina perseestä riippumatta siitä, kuka käyttäytyy niin. Ulkonäön arvosteleminen pyytämättä on paskaa käytöstä keneltä tahansa, piste.

Suoraa puhetta. Pisteet siitä KP:lle.  :drinking:
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 22, 2021, 18:24:10 kirjoittanut Mummo »

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2437
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #43 : Heinäkuu 22, 2021, 14:41:47 »
Eikös tämä ole edelleen maksullisen seksin foorumi?

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5248
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #44 : Heinäkuu 22, 2021, 15:18:45 »
Jos arvostelee itse ensin pyytämättä ja vieläpä ikävästi toisen ulkonäköä, niin samalla hyväksyy sen, että omaakin ulkonäköä voidaan pyytämättä kommentoida. Ratkaisu on se, ettei luvatta enää kommentoi muiden ulkonäköä. Eihän sellainen peli vetele, että jotkut tyypit saavat käyttäytyä miten huonosti haluavat ja muiden pitää tuppisuina hyväksyä se.
Saat kaikin mokomin haukkua minua ja ulkonäköäni niin paljon kuin haluat, olethan kertomasi mukaan stalkannut mua ikkunasta.
Kerro ulkonäöstäni niin tarkkaan kuin osaat.

Poissa Vieras0198

  • Full Member
  • Viestejä: 184
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #45 : Heinäkuu 22, 2021, 15:51:06 »
Kuten kerroin sinulle viestissäsi, niin olet käyttäytynyt huonosti kaveriani kohtaan. Ja mm. olit arvostellut hänen ulkonäköään ikävästi, vaikka hän on kaikin puolin hemaiseva neiti. Ollut joskus jopa kasvomallina. Arvostelin ulkonäköäsi, koska sinä kiusasit kaveriani. Kieltäydyit ymmärtämästä jo aiemmin, joten tästä on turha vääntää täällä. Pyydän, ettet jatkossa enää arvostele muiden ulkonäköä ilkeästi, käyttäydy ikävästi ja petä luottamusta. Tässä oli kyse siitä, että sinä petit luottamuksen täydellisesti ja ujohko nuori opiskelija oli todella järkyttynyt. Ulkonäkösi ei siis ollut alkuperäinen ongelma, mutta tulipahan esiin kun sinä arvostelet muita niin inhottavasti. Ota please opiksesi ja mieti sitä, miltä sinusta tuntuisi olla sen nuoren tytön asemassa. Pelätä jaetaanko numerosi ja osoitteesi yksityisviestein tai muutoin. Tapaaminen ei muuttanutkaan koko elämääsi ja sinä ilmeisesti päätit kostaa sen. Sinulle ehkä hauskaa huvia, mutta jotkut joutuvat oikeasti olemaan varuillansa tai jopa pahimmillaan pelkäämään. Kuten varmasti ymmärrät, niin monikaan tätä silloin tällöin sivubisneksenä tekevä ei halua mistään hinnasta paljastua. Sitten varmaan tajuat myös sen paniiikin, kun huomaa tavanneensa ihmisen, joka mahdollisesti ei tätä kunnioita.
Mieti oikeasti miten käyttäytymisesi muihin voi vaikuttaa.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 22, 2021, 15:54:50 kirjoittanut NiinaK »

Poissa Vieras0198

  • Full Member
  • Viestejä: 184
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #46 : Heinäkuu 22, 2021, 16:40:40 »
Näköjään tuota edellistä kirjoitusta ei voi muokata enää. Mutta selvyydeksi, että syytän tuota persua huonosta käytöksestä ja luottamuksen rikkomisesta. Sitä onko hän jakanut tietoja en tiedä tai häntä syytä, mutta koska hän ei ole toiminut sovitulla tavalla, niin se on herättänyt epäilyksen myös muuhun sopimattomaan käytökseen. Olen itsekin joskus joutunut olemaan varuillaan vähän saman tyyppisen jutun vuoksi ja se on todella ikävää. Eli muistutuksena, että olkaa mukavia ja kunniottakaa toisianne. Kenenkään ei pidä joutua jälkeen päin olemaan tulisilla hiilillä. En tiedä ymmärtääkö turskat minkälaisen stressin ja huolen voivat aiheuttaa pt:lle sopimattomalla käytöksellään, vaikka se ei olisikaan mitään todella vakavaa häiriköintiä. Ja mikäli jotain jäi hampaan koloon, niin sen ehkä voisi sanoa jo tapaamisen aikana tai ottaa henkilöön yhteyttä myöhemmin? Tässäkin oli ilmeisesti vain kyse siitä, että kemiat eivät natsanneet. Ja sillehän ei tunnetusti voi oikein mitään. No tämä ilmeisesti oli yksittäistapaus ja on muutenkin ollutta ja mennyttä. Kaikki tekevät virheitä ja toivottavasti ottavat opikseen. Kohdelkaa palveluntarjoajia samoin kuin haluaisitte teitä kohdeltavan. Sillä pötkii pitkälle.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15136
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #47 : Heinäkuu 22, 2021, 16:43:13 »
Ymmärsin tasan tarkkaan, että te yritätte nyt tällä paskaperserallivihjailullanne kierrellä ja kaarrella sitä oletusta, että NiinaK ei ole sitä, minä esiintyy.
Olet kyllä nyt vallan erehtynyt. Joey_t:stä en tiedä, mutta minä en ole nimennyt ketään ja en tarkoita ketään erityistä, vaikka ehkä syytäkin olisi.  ::)
Minusta on mielenkiintoista seurata, miten esimerkiksi sinä pistät toisen suuhun sanoja, joita ei ole sanottu tai edes tarkoitettu.
Mielenkiintoista.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2031
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #48 : Heinäkuu 22, 2021, 16:51:14 »
syytän tuota persua

Politiikallehan on oma erityinen ketjunsa, jonka luulisi olevan viherpaskojenkin tiedossa
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3488
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #49 : Heinäkuu 22, 2021, 17:02:25 »
Eiköhän NiinaK jätetä nuo asiakkaan ja palveluntarjoajan väliset jutut heidän yksityisasioikseen, koska kumpikaan heistä ei tietääkseni ole itse tullut tänne avautumaan ko. asiasta.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 22, 2021, 17:11:48 kirjoittanut Pekonen »
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 772
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #50 : Heinäkuu 22, 2021, 17:09:06 »
Mitä helvettiä täällä tapahtuu?

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1776
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #51 : Heinäkuu 22, 2021, 17:21:22 »
hiukan OT kun tuosta tinkimisestä on puhuttu mutta mites toisin päin olen täyden tunnin maksanut viimestään varttia vajaa alkaa jo hoputus onkos se sit niinku oikein.
kysyvälle vastataan

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5248
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #52 : Heinäkuu 22, 2021, 17:27:24 »
Kuten kerroin sinulle viestissäsi, niin olet käyttäytynyt huonosti kaveriani kohtaan. Ja mm. olit arvostellut hänen ulkonäköään ikävästi, vaikka hän on kaikin puolin hemaiseva neiti. Ollut joskus jopa kasvomallina. Arvostelin ulkonäköäsi, koska sinä kiusasit kaveriani. Kieltäydyit ymmärtämästä jo aiemmin, joten tästä on turha vääntää täällä. Pyydän, ettet jatkossa enää arvostele muiden ulkonäköä ilkeästi, käyttäydy ikävästi ja petä luottamusta. Tässä oli kyse siitä, että sinä petit luottamuksen täydellisesti ja ujohko nuori opiskelija oli todella järkyttynyt. Ulkonäkösi ei siis ollut alkuperäinen ongelma, mutta tulipahan esiin kun sinä arvostelet muita niin inhottavasti. Ota please opiksesi ja mieti sitä, miltä sinusta tuntuisi olla sen nuoren tytön asemassa. Pelätä jaetaanko numerosi ja osoitteesi yksityisviestein tai muutoin. Tapaaminen ei muuttanutkaan koko elämääsi ja sinä ilmeisesti päätit kostaa sen. Sinulle ehkä hauskaa huvia, mutta jotkut joutuvat oikeasti olemaan varuillansa tai jopa pahimmillaan pelkäämään. Kuten varmasti ymmärrät, niin monikaan tätä silloin tällöin sivubisneksenä tekevä ei halua mistään hinnasta paljastua. Sitten varmaan tajuat myös sen paniiikin, kun huomaa tavanneensa ihmisen, joka mahdollisesti ei tätä kunnioita.
Mieti oikeasti miten käyttäytymisesi muihin voi vaikuttaa.
Täysin keksitty tarina, tällaista ei ole tapahtunut.
Hupakkoa, jonka olisin tavannut ja josta NiinaK kertoo, ei ole olemassa. Kenen ulkonäköä olen arvostellut täällä taikka edeltävällä foorumilla ilkeästi, NiinaK tai kuka tahansa muu foorumilainen saa kertoa.
Kenenkään hupakon yhteystietoja en ole jakanut privana ikinä enkä minä ole kenellekään kostanut mitään, ei ole ollut syytäkään. Edelleen, kuka tahansa jolle olen kertonut kenenkään yhteystietoja, saa kertoa.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5248
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #53 : Heinäkuu 22, 2021, 17:28:08 »
-----

Poissa Vieras0198

  • Full Member
  • Viestejä: 184
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #54 : Heinäkuu 22, 2021, 17:29:10 »
hiukan OT kun tuosta tinkimisestä on puhuttu mutta mites toisin päin olen täyden tunnin maksanut viimestään varttia vajaa alkaa jo hoputus onkos se sit niinku oikein.
Minä olen sitä mieltä, että jos tunti on sovittu, niin sitten se 60 min pitää olla käytössä. Tuo on ehkä sellainen asia, joka kannattaa aina varmistaa etukäteen. Nopsemmathan pääsevät jopa uuteen nousuun. Eli kysäise valmiiksi onko koko aika käytössä ja voiko uusi rundi tulla kysymykseen sen sovitun ajan puitteissa. Tunti on melko tyyris, joten neljännes ajasta pois on aika paljon.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15136
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #55 : Heinäkuu 22, 2021, 17:29:50 »
Mitä helvettiä täällä tapahtuu?
Puhutaan "naisesta"  :laught:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 772
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #56 : Heinäkuu 22, 2021, 17:32:30 »
hiukan OT kun tuosta tinkimisestä on puhuttu mutta mites toisin päin olen täyden tunnin maksanut viimestään varttia vajaa alkaa jo hoputus onkos se sit niinku oikein.
Ei se ole oikein, mutta monet eivät vain kestä henkisesti tai fyysisesti sitä nylkytystä kovin pitkään. Itsehän otan vain 30 minuutin aikoja, mutta niissäkin monen kohdalla huomaa, että ovat jo aivan kypsiä 22 minuutin jälkeen. Varmaan samanlainen olo kuin itsellä hammaslääkärissä, jossa sitä vain toivoo homman loppuvan ja sitten kun se jatkuu, alkaa ärsyttämään.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 22, 2021, 17:35:16 kirjoittanut Jimmy-setä »

Poissa Vieras0198

  • Full Member
  • Viestejä: 184
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #57 : Heinäkuu 22, 2021, 17:33:23 »
Kuten kerroin sinulle viestissäsi, niin olet käyttäytynyt huonosti kaveriani kohtaan. Ja mm. olit arvostellut hänen ulkonäköään ikävästi, vaikka hän on kaikin puolin hemaiseva neiti. Ollut joskus jopa kasvomallina. Arvostelin ulkonäköäsi, koska sinä kiusasit kaveriani. Kieltäydyit ymmärtämästä jo aiemmin, joten tästä on turha vääntää täällä. Pyydän, ettet jatkossa enää arvostele muiden ulkonäköä ilkeästi, käyttäydy ikävästi ja petä luottamusta. Tässä oli kyse siitä, että sinä petit luottamuksen täydellisesti ja ujohko nuori opiskelija oli todella järkyttynyt. Ulkonäkösi ei siis ollut alkuperäinen ongelma, mutta tulipahan esiin kun sinä arvostelet muita niin inhottavasti. Ota please opiksesi ja mieti sitä, miltä sinusta tuntuisi olla sen nuoren tytön asemassa. Pelätä jaetaanko numerosi ja osoitteesi yksityisviestein tai muutoin. Tapaaminen ei muuttanutkaan koko elämääsi ja sinä ilmeisesti päätit kostaa sen. Sinulle ehkä hauskaa huvia, mutta jotkut joutuvat oikeasti olemaan varuillansa tai jopa pahimmillaan pelkäämään. Kuten varmasti ymmärrät, niin monikaan tätä silloin tällöin sivubisneksenä tekevä ei halua mistään hinnasta paljastua. Sitten varmaan tajuat myös sen paniiikin, kun huomaa tavanneensa ihmisen, joka mahdollisesti ei tätä kunnioita.
Mieti oikeasti miten käyttäytymisesi muihin voi vaikuttaa.
Täysin keksitty tarina, tällaista ei ole tapahtunut.
Hupakkoa, jonka olisin tavannut ja josta NiinaK kertoo, ei ole olemassa. Kenen ulkonäköä olen arvostellut täällä taikka edeltävällä foorumilla ilkeästi, NiinaK tai kuka tahansa muu foorumilainen saa kertoa.
Kenenkään hupakon yhteystietoja en ole jakanut privana ikinä enkä minä ole kenellekään kostanut mitään, ei ole ollut syytäkään. Edelleen, kuka tahansa jolle olen kertonut kenenkään yhteystietoja, saa kertoa.
Sinun totuutesi on sinun totuutesi. Minun mielestäni olet kiusaaja. Mutta erittäin mukava kuulla, että tyttöjen yksityisyys on sinullekin tärkeää. Toivottavasti oikeasti käyttäydyt kuten kirjoitat. Niin täällä kuin livenäkin. En halua jatkaa tätä keskustelua.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5248
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #58 : Heinäkuu 22, 2021, 17:39:05 »
Kuten kerroin sinulle viestissäsi, niin olet käyttäytynyt huonosti kaveriani kohtaan. Ja mm. olit arvostellut hänen ulkonäköään ikävästi, vaikka hän on kaikin puolin hemaiseva neiti. Ollut joskus jopa kasvomallina. Arvostelin ulkonäköäsi, koska sinä kiusasit kaveriani. Kieltäydyit ymmärtämästä jo aiemmin, joten tästä on turha vääntää täällä. Pyydän, ettet jatkossa enää arvostele muiden ulkonäköä ilkeästi, käyttäydy ikävästi ja petä luottamusta. Tässä oli kyse siitä, että sinä petit luottamuksen täydellisesti ja ujohko nuori opiskelija oli todella järkyttynyt. Ulkonäkösi ei siis ollut alkuperäinen ongelma, mutta tulipahan esiin kun sinä arvostelet muita niin inhottavasti. Ota please opiksesi ja mieti sitä, miltä sinusta tuntuisi olla sen nuoren tytön asemassa. Pelätä jaetaanko numerosi ja osoitteesi yksityisviestein tai muutoin. Tapaaminen ei muuttanutkaan koko elämääsi ja sinä ilmeisesti päätit kostaa sen. Sinulle ehkä hauskaa huvia, mutta jotkut joutuvat oikeasti olemaan varuillansa tai jopa pahimmillaan pelkäämään. Kuten varmasti ymmärrät, niin monikaan tätä silloin tällöin sivubisneksenä tekevä ei halua mistään hinnasta paljastua. Sitten varmaan tajuat myös sen paniiikin, kun huomaa tavanneensa ihmisen, joka mahdollisesti ei tätä kunnioita.
Mieti oikeasti miten käyttäytymisesi muihin voi vaikuttaa.
Täysin keksitty tarina, tällaista ei ole tapahtunut.
Hupakkoa, jonka olisin tavannut ja josta NiinaK kertoo, ei ole olemassa. Kenen ulkonäköä olen arvostellut täällä taikka edeltävällä foorumilla ilkeästi, NiinaK tai kuka tahansa muu foorumilainen saa kertoa.
Kenenkään hupakon yhteystietoja en ole jakanut privana ikinä enkä minä ole kenellekään kostanut mitään, ei ole ollut syytäkään. Edelleen, kuka tahansa jolle olen kertonut kenenkään yhteystietoja, saa kertoa.
Sinun totuutesi on sinun totuutesi. Minun mielestäni olet kiusaaja. Mutta erittäin mukava kuulla, että tyttöjen yksityisyys on sinullekin tärkeää. Toivottavasti oikeasti käyttäydyt kuten kirjoitat. Niin täällä kuin livenäkin. En halua jatkaa tätä keskustelua.
Sinä esität pelkkiä syytteitä asioista joita ei ole tapahtunut. Kaikki kuvailemasi tapahtumat ovat keksittyjä joten et kykene mainitsemaan edes nimimerkkiä ystävättärestäsi jota olen kiusannut koska tällaista ei ole olemassa. Lisäksi ei ole olemassa foorum-viestiä joka todistaisi väitteidesi totuudellisuuden.
Olet pelkkä kiusaava häirikkö.

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 772
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #59 : Heinäkuu 22, 2021, 17:42:43 »
[quote author=joey_t link=topic=4454.msg171483#msg171483
Sinä esität pelkkiä syytteitä asioista joita ei ole tapahtunut. Kaikki kuvailemasi tapahtumat ovat keksittyjä joten et kykene mainitsemaan edes nimimerkkiä ystävättärestäsi jota olen kiusannut koska tällaista ei ole olemassa. Lisäksi ei ole olemassa foorum-viestiä joka todistaisi väitteidesi totuudellisuuden.
Olet pelkkä kiusaava häirikkö.
[/quote]
Tämä liittynee erääseen oululaiseen nuoreen neitoon, jonka tapasit aikoinaan ja tätähän käsiteltiin jo silloin.