Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vs: Politiikka  (Luettu 2686301 kertaa)

Poissa joey_t

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Politiikka
« Vastaus #24280 : tänään kello 20:37:55 »
aiemmin puolustelit terroristeja, nyt puolustelujesi kohteena ovat nuorisorikolliset.

En milloinkaan ole puolustellut terroristeja enkä nuorisorikollisia.
Jos et osaa lukea etkä ymmärtää lukemaasi, älä kommentoi ollenkaan.
Olethan.

En.
Nuorisorikollisten teot laitat hallituksen syyksi. Mitä muuta se on kuin vastuun rikoksestaan pois ottamista rikollisilta itseltään?
Olen sanonut, että köyhyys aiheuttaa nuorisorikollisuutta, ja kyllä, hallituksen toimet takuulla lisäävät nuorisorikollisuutta. Mitä tekemistä sillä on rikollisten puolustamisen kanssa?

Lähi-Idän tapahtumissa laitoit kaiken syyn Gazan tapahtumista Israelin syyksi.

Olen tuominnut Israelin harjoittaman siviilien massamurhaamisen Gazassa. En todellakaan ole laittanut kaikkea syytä Gazan tapahtumista Israelin syyksi, se on aivan eri asia.
Olen muuten selväsanaisesti tuominnut myös Hamasin terroriteot. 

väitit että Iranilla ja Hamasilla ei ole mitään merkitystä Israelin tekoihin liittyen
En väittänyt.
Miksi väität minun sanoneen asioita, joita en todellakaan ole sanonut?

Tämä sinun provosointi, valehtelu ja perättömien syytösten esittäminen alkaa nyt mennä vähän yli.
Just joo. Aiemmin sanoit aina ettet välitä vastata mutta nyt välitätkin ja kun et osaa keskustella, teet siitä minun syyn.

Nuorison tekemät rikokset eivät ole Petteri Orpon hallituksen syy vaan ainoastaan rikosten tehneiden nuorten syy vaikka vassarileirissä väittäisitte mitä tahansa. Joo joo valtion syy ja valtion pitäisi rahaa jakamalla ratkoa kaikki ongelmat. Se on vasemmiston käsitys "hyvästä yhteiskunnasta".

Tuohon Israel-caseen. Kun syytit Israelia alueen tapahtumista nostin esille Iranin ja Hamasin toimintojen vaikutuksen Gazan alueen tilanteeseen ja väitit että Iranilla ja Hamasilla ei ole merkitystä liittyen Israelin tekoihin. Tarkkaa sanamuotoa en muista mutta ajatus oli jotakuinkin noin. Pitäisikö se sieltä katjusta kaivaa jos kenties olet muuttanut mielipidettäsi? Hamasin ja Iranin toiminnoilla nimenomaan on merkitystä sille mitä alueella tapahtuu ja miten Israel toimii. Tosin en usko että tätä huomioidaan taikka tajutaan siellä vassarileirissä.

Poissa Pekonen

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #24281 : tänään kello 20:40:30 »
Ainoa paikka Suomessa, jossa ei ole köyhyyttä ja mihin Orpon tunarihallituksen toimet eivät ole jollain tavalla negatiivisesti vaikuttaneet on Westend.

Ja Töysässäkin pyyhkii ihan hyvin. :headbang:
« Viimeksi muokattu: tänään kello 20:42:15 kirjoittanut Pekonen »
Woke:"If You don't reinforce my illusions you are a bad person. Support my selfishness or I will hate you".

Poissa Kesava

• Sr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #24282 : tänään kello 20:47:32 »
Olen sanonut, että köyhyys aiheuttaa nuorisorikollisuutta, ja kyllä, hallituksen toimet takuulla lisäävät nuorisorikollisuutta. Mitä tekemistä sillä on rikollisten puolustamisen kanssa?
No kyllähän se, että väitetään hallituksen toimien pakottavan nuorisojengit pahoinpitelemään ja ryöstämään, on rikollisten puolustelua koska tuossa ohitetaan kokonaan näiden nuorten oma vastuu tekemisistään. Hallitus eikä sen toimet pakota ketään ryöstämään ja pahoinpitelemään. Se, että joku tienaa vähemmän kuin toinen, ei oikeuta väkivaltaa.
Perfektionisti.

Poissa Teroterava

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #24283 : tänään kello 20:58:09 »
Ainoa rikollisten puolustelu ketjussa on puolustella oikeistohallituksen ja hallituspuolueiden kansanedustajien sekoilua. Muuta rikollisten puolustelua ei näkyvissä.
woke, suvakki, antifa, intersektionaalisuus

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #24284 : tänään kello 21:02:56 »
On aika loukkaavaa vähävaraisia kohtaan kytkeä rikollisuus näihin. Tai nykyhallituksen toimiin, nuoisorikollisuuden kasvu alkoi Marinin hallituskaudella.