Ei mitään, kukin tavallaan. Jotkut lähettelee kikkelin kuvia tytöille ja toiset pojille. Kiitos että et lähtenyt toteuttamaan ehdotustasi
Eipä mittää. Tarjous on voimassa tarvittaessa😉
Uutiset:
Ei mitään, kukin tavallaan. Jotkut lähettelee kikkelin kuvia tytöille ja toiset pojille. Kiitos että et lähtenyt toteuttamaan ehdotustasi
Ja UPM Uruguayn metsiä ja ulkomaiset kaivosyhtiöt Kauppa-ja talousasiat on erikseen ja sota ja sodalla uhkailu erikseen.Venäjää ei uhkaa kukaan, ei Nato, ei jenkit eikä EU.
Mutta kyllä jenkit ja varsinkin Saksa haluaisi päästä hallinnoimaan Venäjän luonnonvaroja.
Kiitos älyllisestä panoksestasi maailman rauhan eteen, vaikka joskus hieman tyhmältä tunnutkin
Ja UPM Uruguayn metsiä ja ulkomaiset kaivosyhtiöt Kauppa-ja talousasiat on erikseen ja sota ja sodalla uhkailu erikseen.Venäjää ei uhkaa kukaan, ei Nato, ei jenkit eikä EU.
Mutta kyllä jenkit ja varsinkin Saksa haluaisi päästä hallinnoimaan Venäjän luonnonvaroja.
No ei sitä aina kauan kestä. Sit mä oon kuitenkin älykäs
No ei sitä aina kauan kestä. Sit mä oon kuitenkin älykäs
Kaikki älykkäät ihmiset joutuvat aina kertomaan toisille ihmisille olevansa älykkäitä, kun ei ne muut ihmiset muuten huomaa ko.henkilön älykkyyttä ja suunnatonta lahjakkuutta.
Ihminen on ahne otus. Mikään ei riitä. Aina pitää saada lisää, ja sitä mitä toisella on.
Toivottavasti Putin kuuntelee sinua ja selviämme ilman Ukrainan sotaa, tai kolmatta maailman sotaa.
Aina pitää saada lisää, ja sitä mitä toisella on.Vassareitten ikiaikainen taktiikka.
Aina pitää saada lisää, ja sitä mitä toisella on.Vassareitten ikiaikainen taktiikka.
Minä ajattelen että kaikelle on aikansa. Suomettuminen oli ymmärrettävää Paasikiven ja Kekkosen aikoina ja olihan se taloudenkin kannalta vaikkapa telakkateollisuudelle hyväksi, joskin Kekkonen käytti ilmiötä hyväkseen oman valtansa pönkittämisessä. Suomettuminen ei noudattanut puoluerajoja ja myöhemmässä vaiheessa siinä mentiin liian pitkälle haettaessa ilmiön avulla henkilökohtaista hyötyä ja leimatessa kilpailijoita neuvostovastaiseksi. Yllättäen esim. Prahan kevään kukistamisen väkivalloin uskalsi Suomessa tuomita vain SKDL:n kommunistit. Keput ja Kokoomukset oli kaikki rähmällään. Tottakai parempien suhteiden hakeminen on aina suotavaa mutta sinisilmäisyyteen ei ole varaa myrkyttäjä-Putinin hallinon ollessa kyseessä.
Totuus löytyy vaikka Viktor Juthenkon rokonarpisesta naamasta.
"suomettuminen"
Edelleen pidän omalla kohdalla rikkautena sitä, että en lue asioita vaan mietin itse. Itselle tuli sanasta hyvä fiilis. Eli Ukrainasta tulisi kuin Suomi. Suomi joka ollaan nyt. Mehän ollaan hyvä ja moderni länsimainen sivistysvaltio. Liene koko maailma ajattelee näin.
Hyvinhän meille kävi. Vai eikö käynyt? Jos lähtökohdat ottaa huomioon. Meistä tuli Suomi joka me ollaan tänä päivänä. Ei maailman onnellisin maa, mutta on täällä nyt asiat ihan ok.
Mitä parempaa Suomelle kokonaisuudessaan olisi voinut tapahtua jos sitä mitä tapahtui ei olisi tapahtunut?
Jos ei olisi tapahtunut, jokin olisi muuttunut. Jos ei oltaisi "suometuttu" oltaisiin mitä todennäköisimmin Venäjän vallan alla.
Ukrainan kansalaiset itse asiassa haluaisivat nauttia Suomalaisista vapauksista niin miksi heille ei soisi Suomettumista?
Miksi se on kirosana? En ymmärrä. Rehellisesti sanottuna en ymmärrä.
"suomettuminen"
Edelleen pidän omalla kohdalla rikkautena sitä, että en lue asioita vaan mietin itse. Itselle tuli sanasta hyvä fiilis. Eli Ukrainasta tulisi kuin Suomi. Suomi joka ollaan nyt. Mehän ollaan hyvä ja moderni länsimainen sivistysvaltio. Liene koko maailma ajattelee näin.
Hyvinhän meille kävi. Vai eikö käynyt? Jos lähtökohdat ottaa huomioon. Meistä tuli Suomi joka me ollaan tänä päivänä. Ei maailman onnellisin maa, mutta on täällä nyt asiat ihan ok.
Mitä parempaa Suomelle kokonaisuudessaan olisi voinut tapahtua jos sitä mitä tapahtui ei olisi tapahtunut?
Jos ei olisi tapahtunut, jokin olisi muuttunut. Jos ei oltaisi "suometuttu" oltaisiin mitä todennäköisimmin Venäjän vallan alla.
Ukrainan kansalaiset itse asiassa haluaisivat nauttia Suomalaisista vapauksista niin miksi heille ei soisi Suomettumista?
Miksi se on kirosana? En ymmärrä. Rehellisesti sanottuna en ymmärrä.
Kun oma ymmärrys loppuu, on välttämätöntä turvautua muiden viisauteen.
Katsopa yleltä rauhalliseen tahtiin Jari Tervon juontama kahdeksanosainen sarja suomettumisesta.
Lue sitten äsken kirjoittamasi uudelleen.
Jos posket ei ota punaa, olet todella sivistykselle immuuni.