Melko typerä kannanotto Mika Niikkolta. Osoittaa melkoista kyvyttömyyttä ymmärtää mitä on tapahtumassa.
Mika Niikon kannanotto Ukrainan Nato-jäsenyydestä tyrmistyttää – ”Suomen linjan vastainen, käsittämättömän ajattelematon”
Eduskunnan ulkoasiainvaliokunnan puheenjohtajan mielestä läntisten johtajien tulisi sanoa julkisesti, ettei Ukrainasta voi tulla Naton jäsentä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000008597047.html
Mika Niikon kannanotto Ukrainan Nato-jäsenyydestä tyrmistyttää – ”Suomen linjan vastainen, käsittämättömän ajattelematon”
Eduskunnan ulkoasiainvaliokunnan puheenjohtajan mielestä läntisten johtajien tulisi sanoa julkisesti, ettei Ukrainasta voi tulla Naton jäsentä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000008597047.html




