Surullista nähdä, että täälläkin enemmistö ymmärtää tai on ymmärtävinään convoy-reppanoita. On meitä fiksuja ja humaaneja turskiakin, joilta joku bensan hinnan nousu tai koronarajoitukset eivät saa tajuntaa hämärtymään.
Uutiset:
Sirius
Kelpo kaveri
Kokoomus vaikenee cännivoysta kuin muuri. Hieman muuten on ristiriitaa Purran puheissa....tai no oikeastaan ei hieman vaan aivan helvetin paljon.
Kokoomuksen talouspolitiikka on vähän kuin hölmöläisten peitonpidennysprojekti. Peittoa "pidennettiin" ottamalla peittoa peiton toisesta päästä.

Siis tämä Kokoomuksen Timo Heinonen on aivan uskomaton hemmo.Usein kokoomuslaisissa on älykkyys ja tyhmyys samassa paketissa, Heinonen on vaan, suoraan sanottuna, tyhmä.Onko uusin ajatus tehdä tästä foorumille toinen politiikka-ketju?
Ministeri Andersson jyrää kansanedustaja Heinosen.
https://twitter.com/manedegauche/status/1334584121335701505?s=21
Surullista nähdä, että täälläkin enemmistö ymmärtää tai on ymmärtävinään convoy-reppanoita. On meitä fiksuja ja humaaneja turskiakin, joilta joku bensan hinnan nousu tai koronarajoitukset eivät saa tajuntaa hämärtymään.
Kenties jossakin vaiheessa keskustelua opin vielä ymmärtämään miten torjuntaprosentti voi olla yli sata.Olen otettu aloitukseni suosiosta. Kiitos.Tällaiselle syvääluotaavan analyyttiselle pohdiskelulle aikamme tilasta ja ilmiöistä on aina paikkansa.
Olen iloinen että osaat sisäistää selkeää Suomen kieltä.
joi, et tule sitä kokaan ymmärtämään, jos et skrollaa taaksepäin. En ole sun ope, sun on etsittävä vastaus itse.
Noh noh, eihän tuo asia voi olla sen vaikeampi selitettäväksi eikä vähemmän totta kuin vasemmiston muutkaan "totuudet".
Siis tämä Kokoomuksen Timo Heinonen on aivan uskomaton hemmo.Usein kokoomuslaisissa on älykkyys ja tyhmyys samassa paketissa, Heinonen on vaan, suoraan sanottuna, tyhmä.Kannatan johtajavalintaa, joka minimoi Vasemmistoliiton kannatuksen. Eli tässä mielessä, Lin Vasemmistoliitto on menossa oikeaan suuntaan.
Ministeri Andersson jyrää kansanedustaja Heinosen.
Vieras1776




Huikea tyyppi
Täällä on valitettu että politiikka leviää muihinkin ketjuihin ja tässä siitä todiste. Tämän convoy-ketjun olisi aivan hyvin voinut laittaa alulle politiikka-osiossa.Se olisi luultavasti siirretty omaksi ketjukseen. Pääpointti tässä narussa varmaan oli että Mature saa räpätä rauhassa. Ja ihan kiitettävästi on tupla ja tripla riimiä syntynyt
Mielenkiintoinen ja keskustelua herättävä aihe, sitä ei voi silti kiistää.

Cännivoyn vastuuhenkilöksi paljastunut Annika Leino on sitten persujen äärioikeistolaista kansallissosialistista siipeä, jolla on White lives matter ja Suomen sisu-yhteyksiä. Ja on suomen virallisen Kiinan ja Venäjän juoksupojan sekä koronadenialisti Mika Niikon hyvä ystävä. Yllättyikö joku näistä taustoista ja yhteyksistä? Ei myöskään yllätä, että persut koittavat vaieta asian hiljaiseksi. Olis tutkivan journalismin paikka.
Unilukkari


Näyttää hyvää esimerkkiä
Täällä on valitettu että politiikka leviää muihinkin ketjuihin ja tässä siitä todiste. Tämän convoy-ketjun olisi aivan hyvin voinut laittaa alulle politiikka-osiossa.Se olisi luultavasti siirretty omaksi ketjukseen. Pääpointti tässä narussa varmaan oli että Mature saa räpätä rauhassa. Ja ihan kiitettävästi on tupla ja tripla riimiä syntynyt
Mielenkiintoinen ja keskustelua herättävä aihe, sitä ei voi silti kiistää.