Teos jäi kesken koska puolen pääosan esittäjistä on siirtynyt muihin tehtäviin tai äitiysvapaalle. 😃
Uutiset:
Kenties jossakin vaiheessa keskustelua opin vielä ymmärtämään miten torjuntaprosentti voi olla yli sata.Olen otettu aloitukseni suosiosta. Kiitos.Tällaiselle syvääluotaavan analyyttiselle pohdiskelulle aikamme tilasta ja ilmiöistä on aina paikkansa.
Olen iloinen että osaat sisäistää selkeää Suomen kieltä.
Kenties jossakin vaiheessa keskustelua opin vielä ymmärtämään miten torjuntaprosentti voi olla yli sata.Olen otettu aloitukseni suosiosta. Kiitos.Tällaiselle syvääluotaavan analyyttiselle pohdiskelulle aikamme tilasta ja ilmiöistä on aina paikkansa.
Persut pilas tuon huikean teoksen.Pitäisi ilmanmuuta saada käännösteokseksi ja ulkomaiseen levitykseen, varustettuna kansikuvalla jossa "vasemmistoälymystömme" valokuvat kuten Suomi-painoksessakin.
joi, et tule sitä kokaan ymmärtämään, jos et skrollaa taaksepäin. En ole sun ope, sun on etsittävä vastaus itse.
Joo, mulla on se sanoma, että tämä surkea kandakopionäytös on ainutlaatuinen Suomessa, ja uskon että se viimeiseksi sekaboltsiörvellykseksi jää.Minä en. Tämä on vasta alkusoittoa. Tulevaisuudessa ei ole muita kuin vaikeita asioita päätettävänä. Vihreä siirtymä, polttoaineen hinnat, EU:n taksonomiat ja tulevat apupaketit, sote ja maakuntavero, ym. ym. Tämä maa todella ajetaan rahattomaksi ja palkinto ja pelastusköysi alasajajille on lihavat EU:n palkkiovirat.
Vastauksen löytää vain jos palaa mun kommentin alkulähteelle ja osaa Suomen kieltä. Sitä kirjoittaja osaa, mutta teki virheen, jolloin voin sanoa että Rädyn torjuntaprosentti on kirjoituksen mukaan yli sata.Ahaa, editoit viestiäsi jälkikäteen, näin tuon lisäyksei vasta nyt. Kommentoin tätä asiaa eilen:
En ole editoinut viestejäni. Editointi tarkoitaa että muuttaa olemassaolevaan viestin sisältöä.Vastasin viestiisi tänään kello 16:22:36
Missä olen muuttanut olemassaolevaan viestini sisältöä?
Miten editoin viestiäni? Sisällöllisesti vai kirjaimellisesti?Etkö tiedä sitä itse?
Olenko muokannut viestieni sisältöä?
joi, et tule sitä koskaan ymmärtämään, jos et skrollaa taaksepäin. En ole sun ope, sun on etsittävä vastaus itse..
joi, et tule sitä koskaan ymmärtämään, jos et skrollaa taaksepäin. En ole sun ope, sun on etsittävä vastaus itse. Vastauksen löytää vain jos palaa mun kommentin alkulähteelle ja osaa Suomen kieltä. Sitä kirjoittaja osaa, mutta teki virheen, jolloin voin sanoa että Rädyn torjuntaprosentti on kirjoituksen mukaan yli sata.
Mutta kyseessähän on lisäys jonka toivon auttavan sinua ymmärtämään homman. En ole poistanut mitään, lisäsin sinulle tueksi.Ja minä vastasin myös siihen lisättyyn osaan tavalla jonka olet jo varmasti lukenut kun näin lisäyksesi.
Vastauksen löytää vain jos palaa mun kommentin alkulähteelle ja osaa Suomen kieltä. Sitä kirjoittaja osaa, mutta teki virheen, jolloin voin sanoa että Rädyn torjuntaprosentti on kirjoituksen mukaan yli sata.Ahaa, editoit viestiäsi jälkikäteen, näin tuon lisäyksei vasta nyt. Kommentoin tätä asiaa eilen:
https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,5925.msg228752.html#msg228752
Se että teme696 kirjoitti lukemat epähuomiossa väärin päin ei poista sitä tosiasiaa että sinä luulit lukemia oikein mainituiksi ja näinollen luulit torjuntaprosenttinsa olevan yli sata. Kirjoitukseen ei pidä aina sokeasti luottaa vaan pitää osata olla lähdekriittinen.
Matematiikkasi on hieman sukua Vasemmistoliiton Annika Lapintien matematiikalle: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000289902.html
Nyt kun on osoitettu, että elokapinan kohdalla turvallisuus ei ollut kunnossa, niin tuomitsetko elokapinan tien tukkimisen, Aurora?Häiriköinti ei koskaan ole turvallista, kun tukitaan pääväyliä.Kannatat siis häiriköintiä, kun sitä tekee sinun mielestäsi oikean asian puolesta. Muussa tapauksessa sitten tuomittavaa. Ok. En yllättynyt.Hyväksytkö elokapinoitsijoiden Manskun ja muitten teitten tukkimisen?
Tekikö kanadakopijoijat mitään muuta kuin tukkivat Mannerheimintien?
Joo, miksi ei, jos turvallisuus on kunnossa.
Olen pahoillani, sinulla on lukihäiriö. Kerroin just että molemmat OK jos turvallisuus on kunnossa.
"Mielenosoittajien väistyminen oli hidasta, kun hälytysajoneuvo pyrki kulkemaan Mannerheimintietä Helsingin keskustasta pois."
"MTV Uutiset kuvasi kuitenkin videolle tilanteen, jossa hälytysajoneuvo ei päässyt kulkemaan tien lävitse"
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/elokapina-lupautui-vaistymaan-mannerheimintielta-halytysajoneuvojen-tielta-kameraan-tallentunut-hetki-kertoo-kuitenkin-muuta/8173020#gs.oxzvqo
Ole hyväVastauksen löytää vain jos palaa mun kommentin alkulähteelle ja osaa Suomen kieltä. Sitä kirjoittaja osaa, mutta teki virheen, jolloin voin sanoa että Rädyn torjuntaprosentti on kirjoituksen mukaan yli sata.Ahaa, editoit viestiäsi jälkikäteen, näin tuon lisäyksei vasta nyt. Kommentoin tätä asiaa eilen:
https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,5925.msg228752.html#msg228752
Se että teme696 kirjoitti lukemat epähuomiossa väärin päin ei poista sitä tosiasiaa että sinä luulit lukemia oikein mainituiksi ja näinollen luulit torjuntaprosenttinsa olevan yli sata. Kirjoitukseen ei pidä aina sokeasti luottaa vaan pitää osata olla lähdekriittinen.
Matematiikkasi on hieman sukua Vasemmistoliiton Annika Lapintien matematiikalle: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000289902.html