^^
Varmasti näin on, mutta suurin osa kuitenkin kulkee yhä perinteisellä naftallam Muutos kestää vuosia.
Varmasti näin on, mutta suurin osa kuitenkin kulkee yhä perinteisellä naftallam Muutos kestää vuosia.
Uutiset:
Vieras0361
Kelpo kaveri
^^noin voisi olla, jos raskas liikenne kulkisi ihan pelkällä normaalilla diesel polttoaineella.
Nyt en ihan saanut, että millä muulla? Toki vihreällä dieselillä, mutta eikös senkin hinta nouse samassa suhteessa kuin muidenkin ja käsittääkseni jo lähtöhinnaltaan kalliimpaa ja käsittääkseni vihreä diesel ei pala niin puhtaasti joten rekka kuluttaa sitä enemmän
https://www.vero.fi/yritykset-ja-yhteisot/verot-ja-maksut/valmisteverotus/nestemaiset-polttoaineet/verotaulukot/
Vieras0361
Kelpo kaveri
Sveitsiläis pankin kuva euroopan maiden varallisuudesta ei ole Suomelle kovinkaan mairitteleva. Samaan aikaan pääministerimme Sanna Marin sanoo Suomen kuuluvan maailman vauraampiin.
Jep, paksi-Pekkahan se vasta hyviä diilejä tekeekin, sieltä malliaihmiset saavat syyttää itseään omasta typeryydestä, jos tekevät paskoja sähkösopimuksia.Temen kuuluisaa empatiaa ihmisistä ja varsinkin vanhuusväestöstä.
Entisten hallitusten tekemät ratkaisut ovat sananhelinää myöskin.
Esimerkiksi Espanjassa bensalitran hinta Tammikuussa oli 1.31€/l.
^^noin voisi olla, jos raskas liikenne kulkisi ihan pelkällä normaalilla diesel polttoaineella.
Nyt en ihan saanut, että millä muulla? Toki vihreällä dieselillä, mutta eikös senkin hinta nouse samassa suhteessa kuin muidenkin ja käsittääkseni jo lähtöhinnaltaan kalliimpaa ja käsittääkseni vihreä diesel ei pala niin puhtaasti joten rekka kuluttaa sitä enemmän
Mua hävettää niin että oksettaa ja itkettää. Ekaks pitäis saad Suomen koululaitos kondiksessa että porukka ymmärtäisi ettei hallitus kaadu saunoen Mannerheimintielle eikä pääministeri ja hallitus ota yhteyttä laveliläisiin. Ihme joukkopsykoosi.Porukka voisi ymmärtää myös että ilmastoa ei auta yhtään se että mennään istumaan perseelleen Mannerheimintielle pitsaa syömään ja estämään joukkoliikennettä ja hankaloittamaan hälytysajoneuvojen liikkumista.
Vieras0361
Kelpo kaveri
Täähän oli oikea miekkari, eikä mikään lässyn lässyn telttamajoitus pizza-tarjoilulla ja mäkkäri aterioilla helteisessä kesätzadissa.
Porukka oli ihan vitusti.
Tietenkään vihervassarit eivät näe yhtäläisyyttä mihinkään missään, koska telttailemalla manskilla saaatiin Tzadi täyteen lunta.

Kapu








Foorumihierarkian huipulla
Vieras0361
Kelpo kaveri
Siellä istutaan kokovartalo possupuvussa sohvalla viltin alla juomassa vihreää teetä ja odotellaan parempia kelejäKesällä voi tulla hiki. En oo lähdössä!
)
Vieras0361
Kelpo kaveri
Niin ja tavoitteet voisi olla vähemmän utopistisia - bensaveron puolittaminen??)