Vihreitten talousosaamista.
Ensin säädetään haittaveroja joiden tarkoituksena on vähentää haittaa aiheuttavaa toimintaa kuten energian tai polttoaineen kulutusta.
Ja heti sen jälkeen vesitys: "Vihreiltä tuli ehdotus: Verorahaa palautettava ”suoraan kuukausittain” takaisin suomalaisille"

https://www.talouselama.fi/uutiset/vihreilta-tuli-ehdotus-verorahaa-palautettava-suoraan-kuukausittain-takaisin-suomalaisille/11840656-3af2-4173-9b87-ced22053da7e
Ensin säädetään haittaveroja joiden tarkoituksena on vähentää haittaa aiheuttavaa toimintaa kuten energian tai polttoaineen kulutusta.
Ja heti sen jälkeen vesitys: "Vihreiltä tuli ehdotus: Verorahaa palautettava ”suoraan kuukausittain” takaisin suomalaisille"

https://www.talouselama.fi/uutiset/vihreilta-tuli-ehdotus-verorahaa-palautettava-suoraan-kuukausittain-takaisin-suomalaisille/11840656-3af2-4173-9b87-ced22053da7e

, mä en jaksa ruveta kokeilemaan. Rahalla se on helpompaa.
tiedän mitä "pillua" olette saaneet.