Ihan vaan muistutukseksi, että edellinen Keskustan, Kokoomuksen ja Persujen hallitus nosti polttoaineveroa kahdesti, nykyhallitus vain kerran.
Ei muuten, mutta kun näyttää tuo poliittinen muisti olevan joillakin vain yhden keppanapullollisen nauttimiseen tarvittavan tuokion mittainen.
Ei muuten, mutta kun näyttää tuo poliittinen muisti olevan joillakin vain yhden keppanapullollisen nauttimiseen tarvittavan tuokion mittainen.

