Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Setämiesten seurakunta  (Luettu 4179 kertaa)

Poissa Apunicki

  • Full Member
  • Viestejä: 318
  • * Kelpo kaveri
Setämiesten seurakunta
« : Kesäkuu 29, 2021, 10:07:31 »
Oletteko huomanneet, että tänne on pesiytynyt ns. Setämiesten seurakunta, jonka jäsenet esittävät arvostavansa seksityöntekijöitä, mutta oikeasti tämä toimii tasan niin pitkään kuin "tytöt" pysyvät kurissa ja antavat setämiesten hoitaa ajattelupuolen? Setämiehet itse kuvittelevat olevansa pikkuisen fiksumpia kuin mitä oikeasti ovat ja siksi mikään tytönhupakko ei tule heille kertomaan miten jokin asia on.

Tämä naisten vähäinen arvostus näkyy siinäkin miten he kirjoittavat esimerkiksi naspoliitikoista tai naisvaikuttajista. Kieli on karkeaa, pilkallista ja rumaa, jos asiat eivät mene niin kuin setämies on ajatellut.

En nimeä ketään Setämiesten seurakuntaan kuuluvaa, jotta kukaan ei joudu ikävään valoon ja jotta en arvostelisi keitään tiettyjä foorumilaisia, mutta ehkä joku on tällaista ilmiötä havainnut.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Setämiesten seurakunta
« Vastaus #1 : Kesäkuu 29, 2021, 10:16:40 »
Siis olemmeko huomanneet? :D Tämähän on saitin ominainen piirre. Kuka muka ei ole huomannut tätä?
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Setämiesten seurakunta
« Vastaus #2 : Kesäkuu 29, 2021, 10:25:08 »
En ole huomannut Hra Norppa. Minä se olen joka miestä vie ja niin vie muutkin tytöt.
Ne setämiehet arvostaa meitä huoria, sorry jos he ei arvosta sinun poliitista kantaasi. Politiikka ei muuten liity panemiseen, kokeilisit joskus panna, niin voisi vähän löysätä vannetta pään ympäriltä.
Me vaan kaikki pannaan ja nautitaan setämiehistä, punaposksista pojista ja tytöistä, mummoista ja papoista, kaikista ketä vaan nyt heltellä panettaa :blowjob: :behind: :whipping: :kiss: :inlove: Mörise sinä siellä yksiksesi.

Poissa Apunicki

  • Full Member
  • Viestejä: 318
  • * Kelpo kaveri
Vs: Setämiesten seurakunta
« Vastaus #3 : Kesäkuu 29, 2021, 10:31:20 »
En ole huomannut Hra Norppa. Minä se olen joka miestä vie ja niin vie muutkin tytöt.
Ne setämiehet arvostaa meitä huoria, sorry jos he ei arvosta sinun poliitista kantaasi. Politiikka ei muuten liity panemiseen, kokeilisit joskus panna, niin voisi vähän löysätä vannetta pään ympäriltä.
Me vaan kaikki pannaan ja nautitaan setämiehistä, punaposksista pojista ja tytöistä, mummoista ja papoista, kaikista ketä vaan nyt heltellä panettaa :blowjob: :behind: :whipping: :kiss: :inlove: Mörise sinä siellä yksiksesi.
Sinulla on kova tarve yhdistää minut Lööpermaniin, mutta edelleenkään en ole hänen apunickinsä, enkä myöskään jaa hänen poliittista kantaansa. Poliittisen kantani olen muuten tuonut esille, eikä se ole vasemmisto. On helppo lytätä kirjoitus sanomalla, että kirjoittaja on jonkun toisen apunicki. Vähän liian helppoa ja kertoo tekijästään jotain.

Poissa hb1

  • Full Member
  • Viestejä: 110
  • * Kelpo kaveri
Vs: Setämiesten seurakunta
« Vastaus #4 : Kesäkuu 29, 2021, 10:32:37 »
Tällä foorumilla en kyllä näe muita kuin valkoritareita ja soijapoikia. Jos luulet että täällä on jotain misogyynejä niin voi veljet ja veljenpojat.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Setämiesten seurakunta
« Vastaus #5 : Kesäkuu 29, 2021, 10:38:44 »
Sinulla on kova tarve yhdistää minut Lööpermaniin, mutta edelleenkään en ole hänen apunickinsä, enkä myöskään jaa hänen poliittista kantaansa. Poliittisen kantani olen muuten tuonut esille, eikä se ole vasemmisto. On helppo lytätä kirjoitus sanomalla, että kirjoittaja on jonkun toisen apunicki. Vähän liian helppoa ja kertoo tekijästään jotain.

Hoh hoijaa...vittu että väsyttää. Voitko Lifti pikkasen siirtää tota menoksia, että mahdun nukkumaan näiltä väsyneiltä jutuilta.

Poissa Apunicki

  • Full Member
  • Viestejä: 318
  • * Kelpo kaveri
Vs: Setämiesten seurakunta
« Vastaus #6 : Kesäkuu 29, 2021, 10:40:51 »
Sinulla on kova tarve yhdistää minut Lööpermaniin, mutta edelleenkään en ole hänen apunickinsä, enkä myöskään jaa hänen poliittista kantaansa. Poliittisen kantani olen muuten tuonut esille, eikä se ole vasemmisto. On helppo lytätä kirjoitus sanomalla, että kirjoittaja on jonkun toisen apunicki. Vähän liian helppoa ja kertoo tekijästään jotain.

Hoh hoijaa...vittu että väsyttää. Voitko Lifti pikkasen siirtää tota menoksia, että mahdun nukkumaan näiltä väsyneiltä jutuilta.
Nyt huudat sitten Liftiä apuun... Hohhoijaa tosiaan...

Poissa Apunicki

  • Full Member
  • Viestejä: 318
  • * Kelpo kaveri
Vs: Setämiesten seurakunta
« Vastaus #7 : Kesäkuu 29, 2021, 10:43:55 »
Siis olemmeko huomanneet? :D Tämähän on saitin ominainen piirre. Kuka muka ei ole huomannut tätä?
En ole varma, oletko tosissasi, mutta minä olen. Seksityön ja seksityöntekijöiden arvostus ei minun mielestäni ole täällä kovin suurta osalla aktiivikirjoittajista ja tämä näkyy niissä tilanteissa, kun seksityöntekijä osoittaa olevansa aktiivinen toimija, päättävänsä työstään jne.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Setämiesten seurakunta
« Vastaus #8 : Kesäkuu 29, 2021, 11:07:27 »
Siis olemmeko huomanneet? :D Tämähän on saitin ominainen piirre. Kuka muka ei ole huomannut tätä?
En ole varma, oletko tosissasi, mutta minä olen. Seksityön ja seksityöntekijöiden arvostus ei minun mielestäni ole täällä kovin suurta osalla aktiivikirjoittajista ja tämä näkyy niissä tilanteissa, kun seksityöntekijä osoittaa olevansa aktiivinen toimija, päättävänsä työstään jne.

Olen tosissani. Täällä on paljon fiksua porukkaa, mutta heidän lisäkseen sitten nämä tietyt henkilöt, jotka tuntevat olonsa uhatuksi heti, jos joku nainen kehtaa epämiellyttää heitä vaatimalla itselleen esim. ihmisoikeuksia. Näin ovat asiat olleet jo kauan ennen minua, ja näin ne tulevat olemaan jatkossakin.
Eläkkeellä.

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Setämiesten seurakunta
« Vastaus #9 : Kesäkuu 29, 2021, 11:30:56 »
^ Ihan mielenkiinnosta, mitä ihmisoikeuksia sulta puuttuu, joita olet nyt vaatimassa?
Perfektionisti.

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2450
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Setämiesten seurakunta
« Vastaus #10 : Kesäkuu 29, 2021, 11:43:07 »
Tännehän nimenomaan tarvitaan kunnon setämiehiä. Hyvällä foorumilla voima + vastavoima = keskustelu.

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2057
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Setämiesten seurakunta
« Vastaus #11 : Kesäkuu 29, 2021, 11:58:14 »
^ Ihan mielenkiinnosta, mitä ihmisoikeuksia sulta puuttuu, joita olet nyt vaatimassa?

Nää puuttuvat ihmisoikeudet olis tosiaan hyvä tuoda esiin. Omia oikeuksiani poljetaan jatkuvasti, mutta sehän onkin sallittua koska olen valkoinen kaiken maksava setämies.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Setämiesten seurakunta
« Vastaus #12 : Kesäkuu 29, 2021, 12:02:38 »
^ Ihan mielenkiinnosta, mitä ihmisoikeuksia sulta puuttuu, joita olet nyt vaatimassa?

Tai siis mitä ihmisoikeuksia jotkut henkilöt yrittävät toisilta kieltää.

Nenänkaivaja voi esimerkiksi sanoa, että "önnönnöö naiset täytyy velvoittaa antamaan minulle seksiä, ja suojaamattomana koska kondomi tuntuu minulle pahalta, minun ei tarvitse kohdella naisia ihmisinä koska maksan heille seksistä, ja naisten on ihan turha valittaa seksuaalisesta häirinnästä jos he pukeutuvat tuolla lailla ja näyttävät liian haluttavilta".

Tähän järkevä ihminen vastaa, että "anteeksi, mutta naiset eivät ole maailmalle seksivelassa, naisilla on oikeus harrastaa suojattua seksiä, naisia täytyy kohdella ihmisinä silloinkin kun heille maksaa palveluistaan, ja kenelläkään ei ole lupa häiritä toisia heidän ulkomuotonsa perusteella".

Tästä nenänkaivaja loukkaantuu, koska hänen minäkäsityksensä perustuu toisten ihmisten sortamiselle, ja häntä pelottaa, että joku tulee sen häneltä kieltämään.
Eläkkeellä.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15207
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Setämiesten seurakunta
« Vastaus #13 : Kesäkuu 29, 2021, 12:31:52 »
Tällä foorumilla setämiehillä testosteroni jyllää ja jälki on sen mukaista.  :laught: :sheep:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Setämiesten seurakunta
« Vastaus #14 : Kesäkuu 29, 2021, 15:19:36 »
Ainahan tää on näin ollut alan foorumeilla...mutta parhaimmillaan muodostuu ihan hauskoja vääntöjä, ei setämiehiin kannata aina niin vakavasti suhtautua. ;D
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3516
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Setämiesten seurakunta
« Vastaus #15 : Kesäkuu 29, 2021, 15:55:56 »
Onko runkkuringin mahtiasema nyt uhattuna kun tänne ilmestyi Setämiehet?
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen gommunisti.

Poissa Vieras0415

  • Full Member
  • Galleria (9)
  • Viestejä: 223
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Setämiesten seurakunta
« Vastaus #16 : Kesäkuu 29, 2021, 16:06:58 »
^ Ihan mielenkiinnosta, mitä ihmisoikeuksia sulta puuttuu, joita olet nyt vaatimassa?

Tai siis mitä ihmisoikeuksia jotkut henkilöt yrittävät toisilta kieltää.

Nenänkaivaja voi esimerkiksi sanoa, että "önnönnöö naiset täytyy velvoittaa antamaan minulle seksiä, ja suojaamattomana koska kondomi tuntuu minulle pahalta, minun ei tarvitse kohdella naisia ihmisinä koska maksan heille seksistä, ja naisten on ihan turha valittaa seksuaalisesta häirinnästä jos he pukeutuvat tuolla lailla ja näyttävät liian haluttavilta".

Tähän järkevä ihminen vastaa, että "anteeksi, mutta naiset eivät ole maailmalle seksivelassa, naisilla on oikeus harrastaa suojattua seksiä, naisia täytyy kohdella ihmisinä silloinkin kun heille maksaa palveluistaan, ja kenelläkään ei ole lupa häiritä toisia heidän ulkomuotonsa perusteella".

Tästä nenänkaivaja loukkaantuu, koska hänen minäkäsityksensä perustuu toisten ihmisten sortamiselle, ja häntä pelottaa, että joku tulee sen häneltä kieltämään.

Onneksi meillä on oikeus valita ne asiakkaat 😌

Poissa Apunicki

  • Full Member
  • Viestejä: 318
  • * Kelpo kaveri
Vs: Setämiesten seurakunta
« Vastaus #17 : Kesäkuu 29, 2021, 16:08:48 »
Tännehän on jo hienosti löytänyt Setämiesten seurakuntalaisia paikalle! En tietenkään yksilöi keitä he ovat, jotta ketään ei loukattaisi.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5286
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Setämiesten seurakunta
« Vastaus #18 : Kesäkuu 29, 2021, 16:30:34 »
Tännehän on jo hienosti löytänyt Setämiesten seurakuntalaisia paikalle! En tietenkään yksilöi keitä he ovat, jotta ketään ei loukattaisi.
Yksilöi vain. Vaikka minut.

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Setämiesten seurakunta
« Vastaus #19 : Kesäkuu 29, 2021, 16:34:31 »
Uhriutuminen on aina pop kun omat asia-argumentit loppuu. Ja aina voi syyttää jotain ihme setämiehiä kun oma tekeminen ei ns. mene putkeen.
Perfektionisti.