Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Setämiesten seurakunta  (Luettu 4182 kertaa)

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5286
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Setämiesten seurakunta
« Vastaus #40 : Heinäkuu 01, 2021, 10:29:39 »

En vain näe syytä ruveta avautumaan hyvistä asiakastapaamisista missään foorumeilla. Hyvät tapaamiset ovat minun ja asiakkaani välisiä kokemuksia. Sitten jos joku perseilee, niin minun pitää siirtää kihinä aivoistani nettiin, jotta saan myötätuntoa kurjuudelleni ja kunnon turskat voisivat oppia, että mitä ei kannata tehdä :D

Mulla tänään KP:n komppauspäivä.  8)

Asiakkaita voi opettaa monella tavalla toimimaan oikein. Kuinka hyvin sitten tällainen epäsuora opettaminen toimii, en osaa sanoa. Vaatii sisälukutaitoa ja luetun ymmärtämistä.
Minua mietityttää mitä tarkoittaa "kunnon turskat voisivat oppia mitä ei kannata tehdä"? Hyvä käytös jossa ei pyritä ylittämään mitään rajoja luulisi riittävän ja asian luulisi olevan itsestäänselvyys normaalille ihmiselle. Täällä oli joku ketju "moraalisaarnasta" kaipa sillekin on paikkansa.

Palveluntarjoajasta välittyvä mukava ja iloinen fiilis on sitä mistä itse tykkään. Niinkuin toi Nina.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Setämiesten seurakunta
« Vastaus #41 : Heinäkuu 01, 2021, 11:27:43 »

En vain näe syytä ruveta avautumaan hyvistä asiakastapaamisista missään foorumeilla. Hyvät tapaamiset ovat minun ja asiakkaani välisiä kokemuksia. Sitten jos joku perseilee, niin minun pitää siirtää kihinä aivoistani nettiin, jotta saan myötätuntoa kurjuudelleni ja kunnon turskat voisivat oppia, että mitä ei kannata tehdä :D

Mulla tänään KP:n komppauspäivä.  8)

Asiakkaita voi opettaa monella tavalla toimimaan oikein. Kuinka hyvin sitten tällainen epäsuora opettaminen toimii, en osaa sanoa. Vaatii sisälukutaitoa ja luetun ymmärtämistä.
Minua mietityttää mitä tarkoittaa "kunnon turskat voisivat oppia mitä ei kannata tehdä"? Hyvä käytös jossa ei pyritä ylittämään mitään rajoja luulisi riittävän ja asian luulisi olevan itsestäänselvyys normaalille ihmiselle. Täällä oli joku ketju "moraalisaarnasta" kaipa sillekin on paikkansa.

Ihminen voi olla kunnollinen, vaikka hän ei tietäisikään jonkun alakulttuurin käytöskoodeja. Joten kun julkisesti puhuu siitä, mikä on huonoa käytöstä, niin silloin kunnolliset ihmiset viimeistään tajuavat, että niin ei kannata tehdä. Mikäli siis eivät ole tajunneet sitä aikaisemmin.

Huorat ovat monien mielestä kuin mytologisia olentoja, ja meistä liikkuu tosi paljon ihan pähkähulluja käsityksiä, kun esim. media esittää meidät oudosti. Minullakin oli näitä outoja käsityksiä silloin, kun itse aloitin. Joku voi pelkkiä elokuvia katsottuaan kuvitella, että huora on ostettava ihminen, hänen hinnoistaan kuuluu tingata ja sitten paikan päällä pätee viidakon laki. Sitten kun hän lukee foorumilta, että tuollaista käytöstä paheksutaan, niin hän tajuaa, että "ahaa, aikaisemmat käsitykseni ovat siis vääriä, noin ei kannatakaan toimia, hyvä että luin foorumia ennen kuin menin nolaamaan itseni tuollaisella perseilyllä".
Eläkkeellä.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5286
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Setämiesten seurakunta
« Vastaus #42 : Heinäkuu 01, 2021, 12:37:53 »

En vain näe syytä ruveta avautumaan hyvistä asiakastapaamisista missään foorumeilla. Hyvät tapaamiset ovat minun ja asiakkaani välisiä kokemuksia. Sitten jos joku perseilee, niin minun pitää siirtää kihinä aivoistani nettiin, jotta saan myötätuntoa kurjuudelleni ja kunnon turskat voisivat oppia, että mitä ei kannata tehdä :D

Mulla tänään KP:n komppauspäivä.  8)

Asiakkaita voi opettaa monella tavalla toimimaan oikein. Kuinka hyvin sitten tällainen epäsuora opettaminen toimii, en osaa sanoa. Vaatii sisälukutaitoa ja luetun ymmärtämistä.
Minua mietityttää mitä tarkoittaa "kunnon turskat voisivat oppia mitä ei kannata tehdä"? Hyvä käytös jossa ei pyritä ylittämään mitään rajoja luulisi riittävän ja asian luulisi olevan itsestäänselvyys normaalille ihmiselle. Täällä oli joku ketju "moraalisaarnasta" kaipa sillekin on paikkansa.

Ihminen voi olla kunnollinen, vaikka hän ei tietäisikään jonkun alakulttuurin käytöskoodeja. Joten kun julkisesti puhuu siitä, mikä on huonoa käytöstä, niin silloin kunnolliset ihmiset viimeistään tajuavat, että niin ei kannata tehdä. Mikäli siis eivät ole tajunneet sitä aikaisemmin.

Huorat ovat monien mielestä kuin mytologisia olentoja, ja meistä liikkuu tosi paljon ihan pähkähulluja käsityksiä, kun esim. media esittää meidät oudosti. Minullakin oli näitä outoja käsityksiä silloin, kun itse aloitin. Joku voi pelkkiä elokuvia katsottuaan kuvitella, että huora on ostettava ihminen, hänen hinnoistaan kuuluu tingata ja sitten paikan päällä pätee viidakon laki. Sitten kun hän lukee foorumilta, että tuollaista käytöstä paheksutaan, niin hän tajuaa, että "ahaa, aikaisemmat käsitykseni ovat siis vääriä, noin ei kannatakaan toimia, hyvä että luin foorumia ennen kuin menin nolaamaan itseni tuollaisella perseilyllä".

Miksei tietenkin voi olla noinkin. Enhän minä tiedä asiakkaista ketään muuta kuin itseni ja tämä lienee voimassa käytännössä kaikkien turskien kohdalla. Mutta: voi käydä niinkin että porukkaa jolla ei ole tarkoituskaan käyttäytyä kunnioittavasti luokitellaan "ei se tiennyt alakulttuurin käytöskoodeja". Osa saapuu foorumille ja kyllä täälläkin toisinaan löytyy vahvistusta "hinnasta voi tinkiä" ja "paljaalla voi panna" porukalle.

Mulla ei ole mitään tietoa siitä miten palveluntarjoajan kannattaa viestittää noin yleensä, mikä tuo pt:n kannalta katsoen parhaan ja itselleen mukavimman lopputuloksen. Itselläni on kuitenkin niin että viestintä joka keskittyy negatiivisuuteen -  listaan kielloista ja asioista joita ei saa tehdä ja toiseen listaan mitä saa tehdä - on mulle aikalailla turn-off. Vaikka jokainen pitkässä listassa mainittu kohta olisi itselleni sinänsä ok ja yleensä onkin.

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Setämiesten seurakunta
« Vastaus #43 : Heinäkuu 01, 2021, 12:54:52 »
Puolassa otin aikoinaan kaksi hupakkoa, maksoin 500€ enkä saanu pillua. Jatkakaa

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Setämiesten seurakunta
« Vastaus #44 : Heinäkuu 01, 2021, 13:00:43 »
Mutta: voi käydä niinkin että porukkaa jolla ei ole tarkoituskaan käyttäytyä kunnioittavasti luokitellaan "ei se tiennyt alakulttuurin käytöskoodeja". Osa saapuu foorumille ja kyllä täälläkin toisinaan löytyy vahvistusta "hinnasta voi tinkiä" ja "paljaalla voi panna" porukalle.

Nenänkaivajia tulee aina olemaan, mutta sille minä en mahda mitään. Maailmassa tulee kuitenkin aina olemaan myös heitä, jotka haluavat toimia hyvin kunhan vain tietävät, miten. Ja sille minä mahdan jotain: pystyn puhumaan seksityöstä ympäristössä, jossa he tulevat kuulemaan puheeni. Teen niin siksi, koska haluan uskoa ihmisistä lähtökohtaisesti hyvää. Ajattelen mieluummin, että huono käytös johtuu tietämättömyydestä kuin pahantahtoisuudesta, ja että se on korjattavissa avoimella puheella. Jos ajattelisin, että miehet ovat vain ilkeitä ääliöitä, niin nyhtäisin heiltä vain rahat irti enkä yrittäisikään saada heidän kanssaan aikaiseksi järkevää keskustelua.
Eläkkeellä.