Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Setämiesten seurakunta  (Luettu 4180 kertaa)

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2057
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Setämiesten seurakunta
« Vastaus #20 : Kesäkuu 29, 2021, 16:55:47 »

Onneksi meillä on oikeus valita ne asiakkaat 😌

Mutta tärkeintä on että voin valita itse parturini (jos sellaista käyttäisin) ja huoran ketä käyn tuikkaamassa.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Setämiesten seurakunta
« Vastaus #21 : Kesäkuu 29, 2021, 17:20:27 »
Jotenkin ihmettelen, ettei kaikki huoratkaan ole sisäistänyt miten tehdään rahaa. Sitä tehdään olemalla nätti ja kiva maaailman paras suihinottaja ja panija, perussuomalaisuus ja lihaa syövän valkosen heteromiehen jumalonti on plussaa.
Sitä ei tehdä olemalla vihervasemmisto naisoikeus aktivisti jutuissaan ja lupaamalla että asiakas saa paskantaa päälle.
Siinä minusta loukataan naisen itsemääräämisoketta, että suostutaan mihin vaan. Vaikea kuvitella että nainen nauttii saadessaan pökäleen tai irpulipaskan päällensä. No keinot on monet, ei minulla muuta.

Poissa Vieras0415

  • Full Member
  • Galleria (9)
  • Viestejä: 223
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Setämiesten seurakunta
« Vastaus #22 : Kesäkuu 29, 2021, 18:40:47 »

Onneksi meillä on oikeus valita ne asiakkaat 😌

Mutta tärkeintä on että voin valita itse parturini (jos sellaista käyttäisin) ja huoran ketä käyn tuikkaamassa.

Kyllä ❤️ Onneksi on jokaisella vapaus valita.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Setämiesten seurakunta
« Vastaus #23 : Kesäkuu 29, 2021, 21:10:15 »
Aloittajalta raikas itkuvirsi.
Yleisesti ottaen arvostan ja tykkään kaikista naisista joita saa pitää vähän “kurissa“
Helppoa ja vaivatonta.
Why so fragile?

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5286
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Setämiesten seurakunta
« Vastaus #24 : Kesäkuu 29, 2021, 21:18:19 »
Jalkapalloa on kiva katsoa. Setämiehen mieltä lämmitti kun Englanti voitti Saksan. Tätimiehiä varmastikin harmitti.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15213
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Setämiesten seurakunta
« Vastaus #25 : Kesäkuu 29, 2021, 21:25:04 »
^
 :laught:
Kuulun ilmiselvästi setämiehiin.  :headbang:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3517
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Setämiesten seurakunta
« Vastaus #26 : Kesäkuu 29, 2021, 21:31:04 »
Hienoa Englanti ja setämiehet.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen gommunisti.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Setämiesten seurakunta
« Vastaus #27 : Kesäkuu 29, 2021, 21:44:39 »
Englannilla löytyi punnerrusta 💪
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Setämiesten seurakunta
« Vastaus #28 : Kesäkuu 29, 2021, 22:51:46 »
^ Ihan mielenkiinnosta, mitä ihmisoikeuksia sulta puuttuu, joita olet nyt vaatimassa?

Tai siis mitä ihmisoikeuksia jotkut henkilöt yrittävät toisilta kieltää.

Nenänkaivaja voi esimerkiksi sanoa, että "önnönnöö naiset täytyy velvoittaa antamaan minulle seksiä, ja suojaamattomana koska kondomi tuntuu minulle pahalta, minun ei tarvitse kohdella naisia ihmisinä koska maksan heille seksistä, ja naisten on ihan turha valittaa seksuaalisesta häirinnästä jos he pukeutuvat tuolla lailla ja näyttävät liian haluttavilta".

Tähän järkevä ihminen vastaa, että "anteeksi, mutta naiset eivät ole maailmalle seksivelassa, naisilla on oikeus harrastaa suojattua seksiä, naisia täytyy kohdella ihmisinä silloinkin kun heille maksaa palveluistaan, ja kenelläkään ei ole lupa häiritä toisia heidän ulkomuotonsa perusteella".

Tästä nenänkaivaja loukkaantuu, koska hänen minäkäsityksensä perustuu toisten ihmisten sortamiselle, ja häntä pelottaa, että joku tulee sen häneltä kieltämään.

Onko tämä nenänkaivaja todellinen henkilö?

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Setämiesten seurakunta
« Vastaus #29 : Kesäkuu 29, 2021, 23:18:07 »
^ Ihan mielenkiinnosta, mitä ihmisoikeuksia sulta puuttuu, joita olet nyt vaatimassa?

Tai siis mitä ihmisoikeuksia jotkut henkilöt yrittävät toisilta kieltää.

Nenänkaivaja voi esimerkiksi sanoa, että "önnönnöö naiset täytyy velvoittaa antamaan minulle seksiä, ja suojaamattomana koska kondomi tuntuu minulle pahalta, minun ei tarvitse kohdella naisia ihmisinä koska maksan heille seksistä, ja naisten on ihan turha valittaa seksuaalisesta häirinnästä jos he pukeutuvat tuolla lailla ja näyttävät liian haluttavilta".

Tähän järkevä ihminen vastaa, että "anteeksi, mutta naiset eivät ole maailmalle seksivelassa, naisilla on oikeus harrastaa suojattua seksiä, naisia täytyy kohdella ihmisinä silloinkin kun heille maksaa palveluistaan, ja kenelläkään ei ole lupa häiritä toisia heidän ulkomuotonsa perusteella".

Tästä nenänkaivaja loukkaantuu, koska hänen minäkäsityksensä perustuu toisten ihmisten sortamiselle, ja häntä pelottaa, että joku tulee sen häneltä kieltämään.

Onko tämä nenänkaivaja todellinen henkilö?

Tiedä häntä, mutta tämänkin KP:n vuodatuksen jälkeen mietin onko neito oikealla alalla, jos on noinkin negatiivinen käsitys miehistä. Ei ole muuten eka kerta, kun hän avautuu vaikeista mieskokemuksistaan.
Minun miehet on ihania ihmisiä, keitä arvostan ihan vitsisti, pari mätää omenaa ei pilaa koko satoa.

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Setämiesten seurakunta
« Vastaus #30 : Kesäkuu 29, 2021, 23:29:06 »
^ Eikös seksin ostaminen ole ihan selkeä homma: Mies haluaa seksiä ja maksaa siitä ja rahan vuoksi ei tarvitse kantaa huonoa omaatuntoa hankkiutuessasi hänestä eroon. Siviilinaisen kanssa tulee huono omatunto kun olet pillun tuskissaan luvannut, että tämä on suurta rakkautta ym. legendaa. Onko jollain jotain muuta logiikkaa maksullisissa? Muuten samanlainen ihminen kuin siviilipanokin

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2057
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Setämiesten seurakunta
« Vastaus #31 : Kesäkuu 30, 2021, 00:48:18 »


Tästä nenänkaivaja loukkaantuu, koska hänen minäkäsityksensä perustuu toisten ihmisten sortamiselle, ja häntä pelottaa, että joku tulee sen häneltä kieltämään.

Nenäkaivamisen vai sortamisen?
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Aulis

  • Full Member
  • Viestejä: 289
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Setämiesten seurakunta
« Vastaus #32 : Kesäkuu 30, 2021, 07:30:59 »

Tiedä häntä, mutta tämänkin KP:n vuodatuksen jälkeen mietin onko neito oikealla alalla, jos on noinkin negatiivinen käsitys miehistä. Ei ole muuten eka kerta, kun hän avautuu vaikeista mieskokemuksistaan.


Mistä sait sellaisen käsityksen jotta KP:n kommentti olis omaa kokemusta. Missä kohtaa se sanotaan.
Eikös asioista voi puhua niin ettei niitä käännetä henkilökohtaisesti tapahtuneeksi.
Ihanat naiset.

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2450
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Setämiesten seurakunta
« Vastaus #33 : Kesäkuu 30, 2021, 08:23:22 »
^ Totta. Kovin yleinen argumentointivirhe tässä skenessä.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Setämiesten seurakunta
« Vastaus #34 : Heinäkuu 01, 2021, 08:10:20 »
Nenänkaivaja voi esimerkiksi sanoa, että "önnönnöö naiset täytyy velvoittaa antamaan minulle seksiä, ja suojaamattomana koska kondomi tuntuu minulle pahalta, minun ei tarvitse kohdella naisia ihmisinä koska maksan heille seksistä, ja naisten on ihan turha valittaa seksuaalisesta häirinnästä jos he pukeutuvat tuolla lailla ja näyttävät liian haluttavilta".

Tähän järkevä ihminen vastaa, että "anteeksi, mutta naiset eivät ole maailmalle seksivelassa, naisilla on oikeus harrastaa suojattua seksiä, naisia täytyy kohdella ihmisinä silloinkin kun heille maksaa palveluistaan, ja kenelläkään ei ole lupa häiritä toisia heidän ulkomuotonsa perusteella".

Tästä nenänkaivaja loukkaantuu, koska hänen minäkäsityksensä perustuu toisten ihmisten sortamiselle, ja häntä pelottaa, että joku tulee sen häneltä kieltämään.

Onko tämä nenänkaivaja todellinen henkilö?

Tiedä häntä, mutta tämänkin KP:n vuodatuksen jälkeen mietin onko neito oikealla alalla, jos on noinkin negatiivinen käsitys miehistä. Ei ole muuten eka kerta, kun hän avautuu vaikeista mieskokemuksistaan.
Minun miehet on ihania ihmisiä, keitä arvostan ihan vitsisti, pari mätää omenaa ei pilaa koko satoa.

Sinä kutsut heitä nimellä "pari mätää omenaa", minä kutsun heitä nimellä "nenänkaivajat". Sama asia, samalla alalla samat kokemukset :D Minä vain uskallan puhua niistä ääneen ilman jatkuvaa todistelua siitä, että suurin osa asiakkaistani on ihan kunnon tyyppejä, koska kysyntäni ei lopu siihen, jos joku ei ymmärrä sen olevan sanomattakin selvää, että suurin osa asiakkaista on kunnollisia tyyppejä.
Eläkkeellä.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15213
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Setämiesten seurakunta
« Vastaus #35 : Heinäkuu 01, 2021, 08:55:22 »
^
Lipaiseeko ne sormeaan kaivamisen jälkeen, kuten Joachim Löw?  :laught:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Setämiesten seurakunta
« Vastaus #36 : Heinäkuu 01, 2021, 09:08:21 »
Niin KP meillä on asioiden painoituksissa eri linjat. Sinulle melkein kaikki miehet ovat kusipäitä, minulle melkein kaikki miehet ovat ihania. Ja ei ole kyse kenenkään perseen nuolemisesta, osaan kyllä avautua, jos joku vitun nenänkaivaja tuo kuoharia silmätipoilla rikastettuna.
Siis sinun kirjoituksista luen "joo niin rivien välistä" että sinulla on aikalailla ongelma asiakkaita vai onko ongelma sinun aika laajassa palveluntarjonnassa vai sinussa.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Setämiesten seurakunta
« Vastaus #37 : Heinäkuu 01, 2021, 09:53:19 »
En ole varmaan koskaan sanonut, että melkein kaikki miehet ovat kusipäitä. Vai olenko? Silloin kun puhun jostain huonosta kokemuksesta, niin se on yksi huono kokemus, tai huonojen kokemusten sarja, mutta ei se tarkoita, ettenkö arvostaisi niitä hyviä kokemuksia, joista en sillä hetkellä puhu.

En vain näe syytä ruveta avautumaan hyvistä asiakastapaamisista missään foorumeilla. Hyvät tapaamiset ovat minun ja asiakkaani välisiä kokemuksia. Sitten jos joku perseilee, niin minun pitää siirtää kihinä aivoistani nettiin, jotta saan myötätuntoa kurjuudelleni ja kunnon turskat voisivat oppia, että mitä ei kannata tehdä :D
Eläkkeellä.

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Setämiesten seurakunta
« Vastaus #38 : Heinäkuu 01, 2021, 10:10:16 »

En vain näe syytä ruveta avautumaan hyvistä asiakastapaamisista missään foorumeilla. Hyvät tapaamiset ovat minun ja asiakkaani välisiä kokemuksia. Sitten jos joku perseilee, niin minun pitää siirtää kihinä aivoistani nettiin, jotta saan myötätuntoa kurjuudelleni ja kunnon turskat voisivat oppia, että mitä ei kannata tehdä :D

Mulla tänään KP:n komppauspäivä.  8)

Asiakkaita voi opettaa monella tavalla toimimaan oikein. Kuinka hyvin sitten tällainen epäsuora opettaminen toimii, en osaa sanoa. Vaatii sisälukutaitoa ja luetun ymmärtämistä.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5286
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Setämiesten seurakunta
« Vastaus #39 : Heinäkuu 01, 2021, 10:29:39 »

En vain näe syytä ruveta avautumaan hyvistä asiakastapaamisista missään foorumeilla. Hyvät tapaamiset ovat minun ja asiakkaani välisiä kokemuksia. Sitten jos joku perseilee, niin minun pitää siirtää kihinä aivoistani nettiin, jotta saan myötätuntoa kurjuudelleni ja kunnon turskat voisivat oppia, että mitä ei kannata tehdä :D

Mulla tänään KP:n komppauspäivä.  8)

Asiakkaita voi opettaa monella tavalla toimimaan oikein. Kuinka hyvin sitten tällainen epäsuora opettaminen toimii, en osaa sanoa. Vaatii sisälukutaitoa ja luetun ymmärtämistä.
Minua mietityttää mitä tarkoittaa "kunnon turskat voisivat oppia mitä ei kannata tehdä"? Hyvä käytös jossa ei pyritä ylittämään mitään rajoja luulisi riittävän ja asian luulisi olevan itsestäänselvyys normaalille ihmiselle. Täällä oli joku ketju "moraalisaarnasta" kaipa sillekin on paikkansa.

Palveluntarjoajasta välittyvä mukava ja iloinen fiilis on sitä mistä itse tykkään. Niinkuin toi Nina.