Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Miksi suomalainen mies  (Luettu 13443 kertaa)

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miksi suomalainen mies
« Vastaus #100 : Heinäkuu 01, 2021, 09:41:29 »
Joo no voisi ehkä itsekin antaa vähän ensikäden tietoa siitä, miten tämä käytännössä menee. Tämä on siis minun, yhden jyväskyläläishuoran, henkilökohtainen kokemus.

Taustatietoa. Minua ei kiinnosta, minkä värisiä asiakkaani haluavat olla, mutta palvelen ainoastaan suomeksi, ja edellytän asiakkailta riittävää suomen kielen taitoa, jotta asioista saadaan sovittua niin, että molemmat ymmärtävät. Ja jos minulle tulee kesken ajanvarauksen epäileväinen fiilis, että "jokin" on ehkä pielessä, niin en sovi tapaamista.


Tapaamisen sopiminen

Ehdottomasti suurin osa ulkomaalaistaustaisista yhteydenottajista karsiutuu jo sähköpostiin. Yleisimmät syyt karsiutumiseen ovat epäselvä kielitaito ja hintojeni korkeus. Ulkomaalaistaustaiset henkilöt karsiutuvat sähköpostissa paljon useammin kuin suomalaiset, mutta toisaalta he eivät perseile sähköpostissa yhtä törkeästi, kuin jotkut suomalaiset. Ulkomaalaistaustaisia sähköpostiperseilijöitä on ollut pari kappaletta, mikä on paljon pienempi prosentti kuin suomalaisilla.

Puhelinajanvaraus on kuitenkin ihan eri tarina. Olen pari kertaa yrittänyt ottaa ajanvarauksia puhelimitse, mutta ei enää ikinä, kun 90 % puhelinyhteydenotoista ovat pelkkää perseilyä ja tahallista häiriköintiä. N. puolet näistä puhelimitse perseilevistä ja häiriköivistä idiooteista kuulostavat ulkomaalaistaustaisilta.


Tapaamisella

Ne ulkomaalaistaustaiset henkilöt, jotka ovat päässeet tiukan siiviläni läpi, ovat olleet hyviä asiakkaita. Suomalaisiin verrattuna heillä on tiukempi käsitys henkilökohtaisesta hygieniasta, ja löysempi käsitys kellon tikittämisestä. Osa on peräti jumaloinut minua naisena, kun taas osalla on ehkä kuvastunut hieman erikoinen ajattelutapa huoria kohtaan, mutta kun olen viileästi sanellut, miten homma toimii, niin hekin ovat kunnioittaneet määräysvaltaani. Tapaamiset ovat hoituneet turvallisesti, rahat on maksettu asiallisesti ja kaikki hyvin. Osan kanssa ylläpidetään oikein hyvää asiakassuhdetta, vaikkakin välillä ilmenee sellaisia harmittomia kulttuurieroja, jotka voisivat hämmentää tai ahdistaa jotakuta. Reilut puolet ulkomaalaistaustaisista asiakkaista jäävät hyviksi tai todella hyviksi asiakaskokemuksiksi. Mutta ne loput muuttuvat oudoiksi kokemuksiksi vasta varsinaisen tapaamisen jälkeen.


Tapaamisen jälkeen

Vajaat puolet ulkomaalaistaustaisista asiakkaista rupeavat outoilemaan. Ei mitään vaarallista, mutta tarpeeksi epämukavaa tai epäkäytännöllistä, että katkaisen asiakassuhteen. Tällaista outoilua on esim. uuden ajan kysely useilla eri yhteystiedoilla, useina eri henkilöinä esiintyen. Ihastuminen ja siviilituttavaksi pyytäminen. Hermostunut sähellys; varaaminen, peruminen, varaaminen, peruminen, varaaminen, siirtäminen, ohari. Tässä lienee kyse vain harmittomista kulttuurieroista; mies sovittaa oman kulttuurinsa muovaamaa maailmanajattelutapaa suomalaiseen huorasuhteeseen, ja se ei aina osu luontevasti yhteen. Siinä ei ole mitään pahaa, mutta minulla ei vain ole resursseja ruveta selvittelemään tällaisia kuvioita.


Yhteenveto

Ulkomaalaistaustaiset ovat normaaleja ihmisiä (lol yllätys). Pääpiirteittäin mukavaa sakkia, mutta kulttuurierot saattavat kalskahdella kovaakin silloin, jos huora on epävarma itsestään eikä uskalla sanella miehelle homman kulkua. Joukosta löytyy huippuasiakkaiden lisäksi perseilijöitä, ja tietysti uskon kollegoitani siinä, että he ovat kohdanneet oikeasti haitallisia ja vaarallisia ulkkariasiakkaita, mutta kyllä suomalaiset perseilevät paljon ulkkareita kovemmin siitäkin huolimatta, että prosentuaalisesti ulkomaalaistaustaiset päätyvät asiakkaiksi suomalaisia harvemmin. Kulttuurieroihin kannattaa varautua, suurin osa niistä on vaarattomia kömmellyksiä, mutta koska maailmassa valitettavasti on paikkoja, joissa naisia ei tunnusteta ihmisiksi ja poikalasten aivot mädätetään vihaisella paskalla, niin kannattaa pitää tuntosarvet pystyssä mahdollisesti vaarallisten kulttuurierojen kanssa.
Eläkkeellä.

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 1207
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miksi suomalainen mies
« Vastaus #101 : Heinäkuu 01, 2021, 10:02:47 »
KP puhuu asiaa.

Toisinaan myös taloyhtiö tai siellä olevat naapurit saattavat olla sellaisia joiden takia ei pysty ottamaan vastaan muita kuin skandinaavin näköisiä. Vaikka itse pystyisi ja haluaisi, ne naapurit.
Joskus kannattaa tehdä tätä työtä mahdollisimman matalalla profiililla huomiotaherättämättä. Jotta se onnistuisi, asiakkaiksi ei voi ottaa sellaisia jotka poikkeavat liikaa ulkonäön puolesta suomalaisesta.

Miten kysyä kohteliaasti murtaen suomea puhuvalta mikä on ihonväri.
Pitäisikö heille antaa aika vasta pimeän tultua niin silloin voi kuvitella ettei kukaan taloyhtiössä huomaa.  :o

Ja ei, en puhu nyt omasta kokemuksestani, ettei joku valopää käsitä väärin ja leimaa rasistiksi.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2137
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miksi suomalainen mies
« Vastaus #102 : Heinäkuu 01, 2021, 10:22:22 »
Tää keskustelu on niinku Pasilan jaksosta Laillinen Bordelli... 🙄

Mulla on ollut asiakkaana noin 5 ulkomaalaista, hupivaralailijoita rutkasti enemmän. Ne kaikki ovat olleet jollain tavalla epämiellyttäviä kokemuksia. Lähinnä yhteisen kielen puuttumisen ja rajojen ymmärtämisen suhteen. Myös maksun kanssa on ollut hankaluuksia.Tämän takia en ota enää ulkomaalaisia. Ihonvärin takia en ketään käännytä ovelta.

Olisi silti absurdia väittää mua rasistiksi. Siviiliseksiä voin harrastaa ulkomaalaisten kanssa ja aktivistina toimiessani olen taistellut myös rasismia vastaan!

Tai ehkä Julia Finn sitten on rasisti, mutta Minä en ole.

Tää on kyllä hauska vertaus, tämän perusteella mäkään en ole rasisti, koska en päästä kahvilaani asiakkaaksi ulkomaalaisia, koska ne on ylipäätään epämiellyttäviä kokokemuksia, lähinnä kielen ymmärtämisen takia ja kahvilan asiakastilojen suhteen. Myös maksun kanssa on ollut hankaluuksia - siksi ei enää ulkomaalaisia kahvilaan. Mutta ihonvärin takia en ketään käännytä ovelta  :laught:

Älkää väittäkö mua rasistiksi, koska ulkomaalaiset ei pääse kahvilaani mutta ihonvärin takia keneltäkään ei ole pääsyä estetty  :laught:
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miksi suomalainen mies
« Vastaus #103 : Heinäkuu 01, 2021, 10:45:47 »
Nyt on tullut minulta muutamia tiukempia kommentteja mutta minkäs teet, laitetaan yksi vielä ja pidetään taukoa.

Tuo alkaa olla jo noloa tuo vertailu partureihin, kahviloihin ja ravintoloihin. Ja rasismista nillittäminen. Ne kun ei ole verrattavissa.

Jokainen voi vetää henkiset stay upit jalkaan ja rehellisesti miettiä, mitä jos itse myisin seksipalveluja? Ottaisinko kaikki asiakkaaksi vai rajaisinko? Ja rehellinen vastaus on, aivan vitun varmasti rajaisin. Ja miksi rajaisin? Koska en halua nussia miesten kanssa vaikka ei minulla ole mitään miehiä vastaan. Ja niin edelleen.
☮️and💟

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5524
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miksi suomalainen mies
« Vastaus #104 : Heinäkuu 01, 2021, 11:00:43 »
Nyt on tullut minulta muutamia tiukempia kommentteja mutta minkäs teet, laitetaan yksi vielä ja pidetään taukoa.

Tuo alkaa olla jo noloa tuo vertailu partureihin, kahviloihin ja ravintoloihin. Ja rasismista nillittäminen. Ne kun ei ole verrattavissa.

Jokainen voi vetää henkiset stay upit jalkaan ja rehellisesti miettiä, mitä jos itse myisin seksipalveluja? Ottaisinko kaikki asiakkaaksi vai rajaisinko? Ja rehellinen vastaus on, aivan vitun varmasti rajaisin. Ja miksi rajaisin? Koska en halua nussia miesten kanssa vaikka ei minulla ole mitään miehiä vastaan. Ja niin edelleen.
En pidä tätä kovin onnistuneena selityksenä. Hetero rajaa oman sukupuolensa asiakkaista pois siksi että homoseksi tuntuu jo ajatuksenakin vastenmieliseltä tms. Ei-suomalaisen poisrajaamisen syy on ihan erilainen, ehkä sopivin yksittäinen sama kuvaamaan tätä rajausta on "ennakkoluulo".

Poissa Vieras1476

  • Jr. Member
  • Viestejä: 55
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi suomalainen mies
« Vastaus #105 : Heinäkuu 01, 2021, 11:05:44 »
Nyt on tullut minulta muutamia tiukempia kommentteja mutta minkäs teet, laitetaan yksi vielä ja pidetään taukoa.

Tuo alkaa olla jo noloa tuo vertailu partureihin, kahviloihin ja ravintoloihin. Ja rasismista nillittäminen. Ne kun ei ole verrattavissa.

Jokainen voi vetää henkiset stay upit jalkaan ja rehellisesti miettiä, mitä jos itse myisin seksipalveluja? Ottaisinko kaikki asiakkaaksi vai rajaisinko? Ja rehellinen vastaus on, aivan vitun varmasti rajaisin. Ja miksi rajaisin? Koska en halua nussia miesten kanssa vaikka ei minulla ole mitään miehiä vastaan. Ja niin edelleen.
[/quote

Juuri näin! Olisi nyt kiva kuulla, miksi keskustelun aloittaja kysyy tätä, kuten Venla jo kysyi ihan alkumetreillä! Jos aloittaa keskustelun siitä pitää pystyä keskustelupalstoilla myös keskustelemaan!

Poissa Apunicki

  • Full Member
  • Viestejä: 318
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi suomalainen mies
« Vastaus #106 : Heinäkuu 01, 2021, 11:08:45 »
Tää keskustelu on niinku Pasilan jaksosta Laillinen Bordelli... 🙄

Mulla on ollut asiakkaana noin 5 ulkomaalaista, hupivaralailijoita rutkasti enemmän. Ne kaikki ovat olleet jollain tavalla epämiellyttäviä kokemuksia. Lähinnä yhteisen kielen puuttumisen ja rajojen ymmärtämisen suhteen. Myös maksun kanssa on ollut hankaluuksia.Tämän takia en ota enää ulkomaalaisia. Ihonvärin takia en ketään käännytä ovelta.

Olisi silti absurdia väittää mua rasistiksi. Siviiliseksiä voin harrastaa ulkomaalaisten kanssa ja aktivistina toimiessani olen taistellut myös rasismia vastaan!

Tai ehkä Julia Finn sitten on rasisti, mutta Minä en ole.

Tää on kyllä hauska vertaus, tämän perusteella mäkään en ole rasisti, koska en päästä kahvilaani asiakkaaksi ulkomaalaisia, koska ne on ylipäätään epämiellyttäviä kokokemuksia, lähinnä kielen ymmärtämisen takia ja kahvilan asiakastilojen suhteen. Myös maksun kanssa on ollut hankaluuksia - siksi ei enää ulkomaalaisia kahvilaan. Mutta ihonvärin takia en ketään käännytä ovelta  :laught:

Älkää väittäkö mua rasistiksi, koska ulkomaalaiset ei pääse kahvilaani mutta ihonvärin takia keneltäkään ei ole pääsyä estetty  :laught:

Tässähän siis sanottiin, että ulkomaalaisia ei oteta asiakkaaksi. Ihonväristä ei sanottu mitään muuta kuin  että sen perusteella ei käännytetä ketään. Suomalainen voi olla ihonväriltään muutakin kuin valkoihoinen ja ulkomaalainen voi olla ihonväriltään muutakin kuin mustaihoinen.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 01, 2021, 11:16:49 kirjoittanut Apunicki »

Poissa Vieras1476

  • Jr. Member
  • Viestejä: 55
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi suomalainen mies
« Vastaus #107 : Heinäkuu 01, 2021, 11:57:01 »
Tää keskustelu on niinku Pasilan jaksosta Laillinen Bordelli... 🙄

Mulla on ollut asiakkaana noin 5 ulkomaalaista, hupivaralailijoita rutkasti enemmän. Ne kaikki ovat olleet jollain tavalla epämiellyttäviä kokemuksia. Lähinnä yhteisen kielen puuttumisen ja rajojen ymmärtämisen suhteen. Myös maksun kanssa on ollut hankaluuksia.Tämän takia en ota enää ulkomaalaisia. Ihonvärin takia en ketään käännytä ovelta.

Olisi silti absurdia väittää mua rasistiksi. Siviiliseksiä voin harrastaa ulkomaalaisten kanssa ja aktivistina toimiessani olen taistellut myös rasismia vastaan!

Tai ehkä Julia Finn sitten on rasisti, mutta Minä en ole.

Tää on kyllä hauska vertaus, tämän perusteella mäkään en ole rasisti, koska en päästä kahvilaani asiakkaaksi ulkomaalaisia, koska ne on ylipäätään epämiellyttäviä kokokemuksia, lähinnä kielen ymmärtämisen takia ja kahvilan asiakastilojen suhteen. Myös maksun kanssa on ollut hankaluuksia - siksi ei enää ulkomaalaisia kahvilaan. Mutta ihonvärin takia en ketään käännytä ovelta  :laught:

Älkää väittäkö mua rasistiksi, koska ulkomaalaiset ei pääse kahvilaani mutta ihonvärin takia keneltäkään ei ole pääsyä estetty  :laught:

Tässähän siis sanottiin, että ulkomaalaisia ei oteta asiakkaaksi. Ihonväristä ei sanottu mitään muuta kuin  että sen perusteella ei käännytetä ketään. Suomalainen voi olla ihonväriltään muutakin kuin valkoihoinen ja ulkomaalainen voi olla ihonväriltään muutakin kuin mustaihoinen.

Ja siis aloittaja kysyy, miksi suomalainen mies? Suomalaisissa on paljon maahanmuuttajia, niin tummaihoisia kuin vaaleaihoisiakin! Jotenkin tämä keskustelu meni rasistiseen keskusteluun joidenkin osalta. Voisiko aloittaja nyt tulla vihdoin kertomaan, mitä hän tarkoitti keskustelun avauksella? Muuten tämä on pelkkää spekulointia!

Poissa Apunicki

  • Full Member
  • Viestejä: 318
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi suomalainen mies
« Vastaus #108 : Heinäkuu 01, 2021, 12:20:16 »


Jos kahvilan pitäjä, työnantaja tai vuokraisäntä toimii avausviestissä mainitulla tavalla, kyseessä on rasismi.
Eikö kyseessä ole tällöin syrjintä?

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5524
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miksi suomalainen mies
« Vastaus #109 : Heinäkuu 01, 2021, 12:40:14 »


Jos kahvilan pitäjä, työnantaja tai vuokraisäntä toimii avausviestissä mainitulla tavalla, kyseessä on rasismi.
Eikö kyseessä ole tällöin syrjintä?

Näinhän siinä sanotaan:
Miettinyt tässä että miksi hupakko ottaa suomalaisen miehen asiakkaakseen eikä esim.turkillaista tai irakilaista

Oletko oikeasti noin typerä vai esitätkö vain? Tai oikeastaan, en haluakaan että vastaat. Mitään.

Poissa Apunicki

  • Full Member
  • Viestejä: 318
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi suomalainen mies
« Vastaus #110 : Heinäkuu 01, 2021, 12:44:51 »


Jos kahvilan pitäjä, työnantaja tai vuokraisäntä toimii avausviestissä mainitulla tavalla, kyseessä on rasismi.
Eikö kyseessä ole tällöin syrjintä?

Näinhän siinä sanotaan:
Miettinyt tässä että miksi hupakko ottaa suomalaisen miehen asiakkaakseen eikä esim.turkillaista tai irakilaista

Oletko oikeasti noin typerä vai esitätkö vain? Tai oikeastaan, en haluakaan että vastaat. Mitään.

Ihan oikeasti, jos kahvilanpitäjä ei ota asiakkaakseen johdonmukaisesti esimerkiksi turkkilaisia, on kyseessä syrjintä.
Avausviestissähän rajataan myös suomalaiset naiset pois. Myös se olisi kahvilanpitäjältä syrjintää.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 01, 2021, 12:46:42 kirjoittanut Apunicki »

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5524
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miksi suomalainen mies
« Vastaus #111 : Heinäkuu 01, 2021, 12:50:11 »


Jos kahvilan pitäjä, työnantaja tai vuokraisäntä toimii avausviestissä mainitulla tavalla, kyseessä on rasismi.
Eikö kyseessä ole tällöin syrjintä?

Näinhän siinä sanotaan:
Miettinyt tässä että miksi hupakko ottaa suomalaisen miehen asiakkaakseen eikä esim.turkillaista tai irakilaista

Oletko oikeasti noin typerä vai esitätkö vain? Tai oikeastaan, en haluakaan että vastaat. Mitään.

Ihan oikeasti, jos kahvilanpitäjä ei ota asiakkaakseen johdonmukaisesti esimerkiksi turkkilaisia, on kyseessä syrjintä.
Avausviestissähän rajataan myös suomalaiset naiset pois. Myös se olisi kahvilanpitäjältä syrjintää.
Taas esimerkki asiasta jossa olet oikein hyvä: saivartelussa josta ei ole mitään hyötyä keskustelulle taikka kenellekään.
Kirjoita vaikka joskus rapsa hupakkotapaamisesta vai tykkäätkö vain trollata foorumia?

Poissa Apunicki

  • Full Member
  • Viestejä: 318
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi suomalainen mies
« Vastaus #112 : Heinäkuu 01, 2021, 12:58:45 »

Taas esimerkki asiasta jossa olet oikein hyvä: saivartelussa josta ei ole mitään hyötyä keskustelulle taikka kenellekään.


Tässä sitä sitten ollaan. Sinä sotkit termit ja kun minä ystävällisesti yritän selventää asiaa, niin syytät saivartelusta.

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2137
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miksi suomalainen mies
« Vastaus #113 : Heinäkuu 01, 2021, 13:06:28 »
Nyt on tullut minulta muutamia tiukempia kommentteja mutta minkäs teet, laitetaan yksi vielä ja pidetään taukoa.

Tuo alkaa olla jo noloa tuo vertailu partureihin, kahviloihin ja ravintoloihin. Ja rasismista nillittäminen. Ne kun ei ole verrattavissa.

Jokainen voi vetää henkiset stay upit jalkaan ja rehellisesti miettiä, mitä jos itse myisin seksipalveluja? Ottaisinko kaikki asiakkaaksi vai rajaisinko? Ja rehellinen vastaus on, aivan vitun varmasti rajaisin. Ja miksi rajaisin? Koska en halua nussia miesten kanssa vaikka ei minulla ole mitään miehiä vastaan. Ja niin edelleen.

No, voin vetää toki kalukukkaron asusteeksi ja alkaa myydä itseäni mukaville rouville. Rajaisin edelleen kahvilavertailun mukaan asiakkaani, mutta en ole rasisti vaikka somalirouva jää oventaakse mesoamaan.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5524
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miksi suomalainen mies
« Vastaus #114 : Heinäkuu 01, 2021, 13:07:24 »

Taas esimerkki asiasta jossa olet oikein hyvä: saivartelussa josta ei ole mitään hyötyä keskustelulle taikka kenellekään.


Tässä sitä sitten ollaan. Sinä sotkit termit ja kun minä ystävällisesti yritän selventää asiaa, niin syytät saivartelusta.
No voi kyynel.

Poissa Apunicki

  • Full Member
  • Viestejä: 318
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi suomalainen mies
« Vastaus #115 : Heinäkuu 01, 2021, 13:12:45 »

Taas esimerkki asiasta jossa olet oikein hyvä: saivartelussa josta ei ole mitään hyötyä keskustelulle taikka kenellekään.


Tässä sitä sitten ollaan. Sinä sotkit termit ja kun minä ystävällisesti yritän selventää asiaa, niin syytät saivartelusta.
No voi kyynel.
Yleensä näissä tilanteissa sanotaan kiitos.
Sinä oikeasti sotkit asiaa sekoilemalla termien kanssa.

Poissa Apunicki

  • Full Member
  • Viestejä: 318
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi suomalainen mies
« Vastaus #116 : Heinäkuu 01, 2021, 13:24:07 »
Nyt on tullut minulta muutamia tiukempia kommentteja mutta minkäs teet, laitetaan yksi vielä ja pidetään taukoa.

Tuo alkaa olla jo noloa tuo vertailu partureihin, kahviloihin ja ravintoloihin. Ja rasismista nillittäminen. Ne kun ei ole verrattavissa.

Jokainen voi vetää henkiset stay upit jalkaan ja rehellisesti miettiä, mitä jos itse myisin seksipalveluja? Ottaisinko kaikki asiakkaaksi vai rajaisinko? Ja rehellinen vastaus on, aivan vitun varmasti rajaisin. Ja miksi rajaisin? Koska en halua nussia miesten kanssa vaikka ei minulla ole mitään miehiä vastaan. Ja niin edelleen.

No, voin vetää toki kalukukkaron asusteeksi ja alkaa myydä itseäni mukaville rouville. Rajaisin edelleen kahvilavertailun mukaan asiakkaani, mutta en ole rasisti vaikka somalirouva jää oventaakse mesoamaan.
Tässä toki pitäisi pohtia, mikä on rajaamisesi taustalla. Jos se olisi vaikka pelko, emme voisi puhua rasismista, mutta jos taas taustalla olisi viha ja halveksunta mustaihoisia kohtaan, voisimme puhua rasismista.

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2137
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miksi suomalainen mies
« Vastaus #117 : Heinäkuu 01, 2021, 13:26:46 »
No ne samat mitkä on tuolla aikaisemmin mainittu.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15567
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Miksi suomalainen mies
« Vastaus #118 : Heinäkuu 01, 2021, 13:27:08 »
Nyt nostetaan lippu salkoon ja otetaa popcornit esille.  :headbang: :laught:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15567
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Miksi suomalainen mies
« Vastaus #119 : Heinäkuu 01, 2021, 13:28:34 »
No ne samat mitkä on tuolla aikaisemmin mainittu.
Itse asiassa tää on totta. Moni kahvilanpitäjä on kertonut, miten nämä Turkkilaiset yleensä haisee voimakkaasti hielle.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant