Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Miksi suomalainen mies  (Luettu 13424 kertaa)

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2199
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miksi suomalainen mies
« Vastaus #60 : Kesäkuu 28, 2021, 22:23:34 »
4) Koska valtaosa hyväksyy seksinmyyjän oikeuden valita asiakkaansa myös etnisillä peristeilla, niin tässä avautuu mahdollisuus yrittää luoda analogiaa rasismin oikeutukseen muuallakin.

Jotenkin tuntuu siltä että jotkut haluaa heittää huorat viher vassareiksi. Ja haluaa kyseenalaistaa "vihervassari agendaa" Tyyliin jos haluatte niitä mamuja tänne, niin miksi ette nai heidän kanssaan kun kela kerta maksa ja jotain plaa plaaaa. ja kun kerta ette maksa veroja plaaplaa. Hinnat on laskussa plaaplaaa :whipping: :stiletto: :behind:


Entiedä tulkitsinko rivien välistä oikein.

Mä luulen, että Zorbas ja CoinMint ovat lukeneet aika hyvin rivien välistä :)
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 28, 2021, 22:26:22 kirjoittanut IlonaTequila »
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 4034
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miksi suomalainen mies
« Vastaus #61 : Kesäkuu 28, 2021, 22:28:21 »
Jos on esim ikä- tai painorajoituksia tai jotain muuta mainittu ilmoituksessa jo valmiiksi niin siitäpähän tuon tietää eikä sillä tule vaivattua päätä sitte sen enempiä.
Juu, jos ilmoituksessa on rajoitteet mainittu, osaan olla ottamatta yhteyttä.
Saitin Bud Spencer

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1216
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miksi suomalainen mies
« Vastaus #62 : Kesäkuu 28, 2021, 22:54:07 »
Jotenkin tuntuu siltä että jotkut haluaa heittää huorat viher vassareiksi. Ja haluaa kyseenalaistaa "vihervassari agendaa" Tyyliin jos haluatte niitä mamuja tänne, niin miksi ette nai heidän kanssaan kun kela kerta maksa ja jotain plaa plaaaa.

Precis, tuli mullekin fiilis että tässä forkan setämiehet narauttaa suvakkihuora tuhmeliineja.

PS. Luulen että jos on kiva ja älykäs Suomessa asuva ja kulttuuriin integroitunut arabi- tai turkkilaismies, niin ei ole vaikea löytää palveluntarjoajaa. Eli tuskin mitään sellaista vääryyttä tässä on, mistä ei käytöksellä, empatialla ja euroilla selviäisi.
You and me, part-time lovers

Poissa Jalmari

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 542
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Miksi suomalainen mies
« Vastaus #63 : Kesäkuu 29, 2021, 01:46:21 »
Mitäs, jos ensin saataisiin seksityö työksi muiden joukkoon ja vasta sen jälkeen mietitään kunnolla näitä asiakkaan valintaan liittyviä asioita.
Päätän lausuntoni tähän.
Satunnainen matkailija mutkaisilla poluilla, kokemuksia etsimässä

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi suomalainen mies
« Vastaus #64 : Kesäkuu 29, 2021, 06:14:38 »
Eikä mietitä, kun tiedän jo. En pane naisia enkä ulkkari ukkoja. Minun pillu, ei tarvitse perustella kelle sitä annan. Vitsi että osataan pillunkin myynti tehdä vaikeaksi mitä jotain neljän sivun verran. Ja ruokaa teen niille kenelle annan pillua.

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 4034
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miksi suomalainen mies
« Vastaus #65 : Kesäkuu 29, 2021, 06:55:46 »
Ja ruokaa teen niille kenelle annan pillua.
höh - ja minä tyydyin pelkkään kahviin.
Saitin Bud Spencer

Poissa Vieras0198

  • Full Member
  • Viestejä: 184
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Miksi suomalainen mies
« Vastaus #66 : Kesäkuu 29, 2021, 10:05:06 »
Jotenkin tuntuu siltä että jotkut haluaa heittää huorat viher vassareiksi. Ja haluaa kyseenalaistaa "vihervassari agendaa" Tyyliin jos haluatte niitä mamuja tänne, niin miksi ette nai heidän kanssaan kun kela kerta maksa ja jotain plaa plaaaa.

Precis, tuli mullekin fiilis että tässä forkan setämiehet narauttaa suvakkihuora tuhmeliineja.

PS. Luulen että jos on kiva ja älykäs Suomessa asuva ja kulttuuriin integroitunut arabi- tai turkkilaismies, niin ei ole vaikea löytää palveluntarjoajaa. Eli tuskin mitään sellaista vääryyttä tässä on, mistä ei käytöksellä, empatialla ja euroilla selviäisi.
Nimenomaan, että älykäs ja hyvinkäyttäytyvä ihminen, joka on valmis maksamaan löytää takuulla seuraa. Oli ihonväri ja kansallisuus sitten mikä tahansa.

Poissa Vieras0232

  • Jr. Member
  • Viestejä: 78
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miksi suomalainen mies
« Vastaus #67 : Kesäkuu 29, 2021, 11:27:16 »
.Toinen on että olen kaksi kertaa pannut ulkomaalaisen kanssa ja kummatkin kokemukset oli traumaattisia. Ensimmäinen käytti hyväksi (raiskasi) ja toinen oli asiakas joka lähti maksamatta. Oli viesteissä esittänyt suomalaista ja tullessaan olin niin hämmentynyt etten tajunnut pyytää maksua etukäteen ja lopussa kysyessäni oli "unohtunut autoon" rahat.. Että jepjep! 🙄

No huhhuh, onpas ollut todella törkeetä käytöstä ja täyttävät rikoksen kriteerit. Toivottavasti otit yhteyttä virkavaltaan ja sait nuo molemmat asiat jotenkin selvitettyä? Varmasti yhteystietojen avulla saavat ainakin jäljitettyä. Ei tuollaisia voi päästä vapaille jaloille.

^ Tarkoittaa siis, että kun maksan seksipalvelujen tarjoajalle sopimuksemme mukaisesta seksistä etukäteen x euroa, tällä on oikeus perua se fiiliksensä mukaan.
Jep. Tätä suostumus tarkoittaa.
Ihan toinen asia on se, että seksipalveluiden tarjoaminen silloin, jos ei ole ikinä valmis seksiin, on tosi huonoa bisnestä.
No, onko asiakas mielestäsi oikeutettu saamaan rahansa takaisin jos seksiä ei olekaan saatavilla, vai onko kaikki oikeudet seksityöntekijällä?

Ei ole ennen koskaan tullut vastaavanlaista tapausta. Näin asiakkaan näkökulmasta vaatisin saada rahat silloin palautettua, mutta en kyllä varmaan sille enempää voisi jos ei palveluntarjoaja suostuisi siihen. Tuleehan siitä aika kusetettu olo jos seksiä oli alunperin hakemassa. Hupakon luottamuksestahan se on kiinni kun on rahat jo antanut.

En koskaan tehny mitään ilmoitusta, kummastakaan ei ole mitään kunnon tietoja. Toisen nimeä en edes tiennyt (olin kännissä kun tää tapahtui) ja toinen oli selkeästi feikkitilin kautta yhteydessä. Mutta joo, oonhan mä noista jo yli päässyt, mutta tosiaan näistä syistä tapaan vaan suomalaisia ja mielestäni se on mun oikeus. 🤷
P.s. en oo oikeen vielä oppinu tätä "lainausta" käyttämään että osaisin rajata vain osan tekstistä! 😅

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2137
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miksi suomalainen mies
« Vastaus #68 : Kesäkuu 29, 2021, 12:05:57 »
Mä tapaan vain suomalaisia miehiä. Siihen on kaksi syytä. Ensimmäinen on "kielimuuri", eli joskus ulkomaalaisten kanssa ei tule ehdot kunnolla selviksi/eivät ymmärrä tms ja se on huonompi juttu.

En silti ole millään tavalla rasisti, en todellakaan!

Vaikkei tämä minussa millään tavalla minkäänlaista ihmisoikeusaktivistia herätäkään enkä ole ulkomaalaisen setämiehen oikeuksista kovinkaan kiinnostunut, niin haluaisin tietää, että mikä sitten olet, jos et rasisti?
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2137
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miksi suomalainen mies
« Vastaus #69 : Kesäkuu 29, 2021, 12:09:23 »

Ehkä mä elän jossain pumpulissa mutta mikäli nornaalit käytöstavat omaava asiakas löytää itsensä tilanteesta että rahan vaihdon jälkeen neito ilmoittaa että seksiä ei tule eikä rahoja takaisin niin olisihan se aika yllätys. Onko tälläistä käynyt koskaan kellekään?

Nytkun asia on nostettu "kärki"aktivistin osalta esille, eiköhän näin tapahdu.

Näihin kyllä voidaan rinnastaa tapaukset: Rahat tiskiin, housut pois, tule jo, kiitos ja näkemiin tulethan uudestaan.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Miksi suomalainen mies
« Vastaus #70 : Kesäkuu 29, 2021, 12:13:22 »
OT Varoitus


Jotenkin tuntuu siltä että jotkut haluaa heittää huorat viher vassareiksi. Ja haluaa kyseenalaistaa "vihervassari agendaa" Tyyliin jos haluatte niitä mamuja tänne, niin miksi ette nai heidän kanssaan kun kela kerta maksa ja jotain plaa plaaaa. ja kun kerta ette maksa veroja plaaplaa.
En tiedä, miten yhtenäistä joukkoa huorat mahtaa olla noin niin kuin poliittisessa mielessä, mutta mitä noista harvoista kommenteista joita ovat esim. tohon politiikkaketjuun ovat heittäneet niin ainakin nää kommentoijat vaikuttaisi kyllä olevan enemmän tuonne vihervassari puollelle suuntautuneita. Ja se yksi "johtajahuora" on käsittääkseni avoimesti tälle suunnalle ilmoittautunut.

Jos ei hyväksy asiakkaakseen kategorisesti esim. tiettyjä rotuja/kuttuuria edustavia ihmisiä, niin kyllähän se yksikäsitteisesti rasismia on. Ihan riippumattta siitä mitä laissa sanotaan itsemäärämisoikeudesta. Ja jos samaan aikaan kannattaa rasismin vastaisuutta, niin kyllähän se silloin kaksilla rattailla istumista on.

Samoin on kaksinaismoralistista vaatia lisää veroja ja palveluita/etuuksia, jos itse samaan aikaan pimittää tulojaan verottajalta. Tätäkin on tällä foorumilla esiintynyt.
Perfektionisti.

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2137
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miksi suomalainen mies
« Vastaus #71 : Kesäkuu 29, 2021, 12:19:44 »
Jos on esim ikä- tai painorajoituksia tai jotain muuta mainittu ilmoituksessa jo valmiiksi niin siitäpähän tuon tietää eikä sillä tule vaivattua päätä sitte sen enempiä.
Juu, jos ilmoituksessa on rajoitteet mainittu, osaan olla ottamatta yhteyttä.

Jos PS-jäsenkortin omaavilta on pääsy kielletty, tekeydyn vihreäksi  :blowjob:
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2546
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miksi suomalainen mies
« Vastaus #72 : Kesäkuu 29, 2021, 12:24:11 »
Ilmoitukseen laitetut syrjivät "vaatimukset" vähentävät kiinnostustani palveluntarjoajaan, vaikka itse ne täyttäisinkin. Niin se vain menee.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5259
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Miksi suomalainen mies
« Vastaus #73 : Kesäkuu 29, 2021, 12:28:36 »
Oletteko siis sitä mieltä, että seksityöntekijän pitää ottaa asiakkaaksi kaikki? Myös siis samaa sukupuolta olevat ja päihderiippuvaiset? Eli minkäänlaista rajausta ei saa tehdä, jotta ei syrji ketään?

Kun kerran on alkanut seksiä myymään niin tulee nussia kaikkea mikä liikkuu?
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15566
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Miksi suomalainen mies
« Vastaus #74 : Kesäkuu 29, 2021, 12:29:51 »
Mitä jos kävisi ilmi, että olenkin Espanjalainen...  :headbang:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi suomalainen mies
« Vastaus #75 : Kesäkuu 29, 2021, 12:31:39 »
Oletteko siis sitä mieltä, että seksityöntekijän pitää ottaa asiakkaaksi kaikki? Myös siis samaa sukupuolta olevat ja päihderiippuvaiset? Eli minkäänlaista rajausta ei saa tehdä, jotta ei syrji ketään?

Kun kerran on alkanut seksiä myymään niin tulee nussia kaikkea mikä liikkuu?

Voihan sitä päässään kieltäytyä jollakin verukkeella, mutta jos laitat sen ilmoitukseen niin se on rasismia

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15566
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Miksi suomalainen mies
« Vastaus #76 : Kesäkuu 29, 2021, 12:38:09 »
Eiköhän se kuitenkin ole niin, että jokaisella palveluntarjoajalla on se oikeus valita asiakkaansa.
 
Jos minä myisin persettäni niin valitsisin vain renen ja ehkö Billheilille.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Suomipoika85

  • Full Member
  • Viestejä: 109
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi suomalainen mies
« Vastaus #77 : Kesäkuu 29, 2021, 12:57:15 »
Ilmoitukseen laitetut syrjivät "vaatimukset" vähentävät kiinnostustani palveluntarjoajaan, vaikka itse ne täyttäisinkin. Niin se vain menee.

Itse taas enemmän tykkään ilmoituksista joissa asiakkaita on rajattu, mitä enemmän ja tarkemmin sen parempi, vaikka en itse vaatimuksia täyttäisikään.
Mietippä nyt kumman valitset mieluummin naisen joka antaa kaikille vai naisen joka antaa vain juuri sinulle.

Joitakin rajauksia olen kyllä joskus ihmetellyt, tai lähinnä niitä nuoria naisia jotka ilmoittaa että haluavat asiakkaiksi vain +50v miehiä, onko tähän syynä se että vanhemmilta on helpompi huijata rahat pois vai mikä sitä en tiedä.

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1216
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miksi suomalainen mies
« Vastaus #78 : Kesäkuu 29, 2021, 13:08:35 »
Lainaus
Mietippä nyt kumman valitset mieluummin naisen joka antaa kaikille vai naisen joka antaa vain juuri sinulle.

Helppoa: valitsen naisen, joka ei valikoi. Nainen joka "antaa vain minulle" olisi ensinnäkin aika traumatisoitunut ja tragikoominen yksilö ja toiseksi paskana olisin itsekin niistä paineista eikä varmaan paneminen edes onnistuisi. 
You and me, part-time lovers

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miksi suomalainen mies
« Vastaus #79 : Kesäkuu 29, 2021, 13:09:09 »
Itse taas enemmän tykkään ilmoituksista joissa asiakkaita on rajattu, mitä enemmän ja tarkemmin sen parempi, vaikka en itse vaatimuksia täyttäisikään.
Mietippä nyt kumman valitset mieluummin naisen joka antaa kaikille vai naisen joka antaa vain juuri sinulle.

Joitakin rajauksia olen kyllä joskus ihmetellyt, tai lähinnä niitä nuoria naisia jotka ilmoittaa että haluavat asiakkaiksi vain +50v miehiä, onko tähän syynä se että vanhemmilta on helpompi huijata rahat pois vai mikä sitä en tiedä.

Ikärajauksissa on usein tarkoituksena pienentää riskiä törmätä siviilituttuihin. Eli jos palveluntarjoaja hengailee siviilissä erityisen paljon tietyn ikäluokan miesten kanssa, niin hänen kenties kannattaa rajata kyseinen ikäluokka asiakaskunnastaan pois.
Eläkkeellä.