Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Miksi suomalainen mies  (Luettu 13296 kertaa)

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2510
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miksi suomalainen mies
« Vastaus #80 : Kesäkuu 29, 2021, 13:16:54 »
Mietippä nyt kumman valitset mieluummin naisen joka antaa kaikille vai naisen joka antaa vain juuri sinulle.

Huorista kun puhutaan, niin en ymmärrrä mitä mietittävää tuossa voi olla.

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6910
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miksi suomalainen mies
« Vastaus #81 : Kesäkuu 29, 2021, 13:32:46 »
Sopimuksen eli seksin voi perua tietty jos rahat palautetaan. Jos asenne eturivin hupakoilla on, että sopimus seksistä voidaan perua, mutta rahoja ei täydy palauttaa kun kyse lopulta on ajan myymisestä, niin ei voi kuin toivottaa onnea toimialan nostamiseen yhteiskuntakelpoiseksi.

Minulle taas on käynyt niin, että tapaamisen ehdoista keskustellessa palveluntarjoaja kertoi, ettei hän esim. peri peruutusmaksua, jos asiakas peruu tapaamisen. Kun peruminen sitten tosiaan eräs kerta tapahtui, pt ilmoitti ensin ettei palauta etukäteen maksettua summaa takaisin ollenkaan, mutta lopulta suostui kuitenkin palauttamaan puolet.

Pointtina oli siis tuo perumisehdon muuttaminen kertomatta. Selvitin ehdot etukäteen ja silti kävi näin.

Mikä sai edes maksamaan etukäteen?

No tässä oli kyseessä pidemmältä ajalta tuttu pt joka kävi säännöllisesti kotonani outcall -keikoilla.

En muista enää ihan tarkkaan, edellyttikö hän alunperin etukäteismaksua outcallin tekemiseksi vai sovittiinko siitä muuten, mutta tällainen käytäntö muotoutui. En tiedä kuinka yleistä etukäteismaksu outcalleissa on, incalleissa ainakin olen maksanut vasta paikan päälle saavuttuani.

Peruutusmaksu itsessään olisi ollut ok jos sellainen ehto olisi ollut, mutta kun pt kertoi ettei ota tällaista.
Pörrö on aina plussaa

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2117
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miksi suomalainen mies
« Vastaus #82 : Kesäkuu 29, 2021, 13:51:05 »
Opetus:

Älä luota huoraan
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15477
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Miksi suomalainen mies
« Vastaus #83 : Kesäkuu 29, 2021, 14:10:38 »
^
Miksi en luottaisi? Huorakin on ihminen.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miksi suomalainen mies
« Vastaus #84 : Kesäkuu 29, 2021, 15:14:45 »
^^ ei ole yksikään suomalainen vosu pettänyt. samaa ei voi sanoa ulkomaan lyyleistä..kele.

Poissa Vieras0232

  • Jr. Member
  • Viestejä: 78
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miksi suomalainen mies
« Vastaus #85 : Kesäkuu 29, 2021, 16:00:01 »
Mä tapaan vain suomalaisia miehiä. Siihen on kaksi syytä. Ensimmäinen on "kielimuuri", eli joskus ulkomaalaisten kanssa ei tule ehdot kunnolla selviksi/eivät ymmärrä tms ja se on huonompi juttu.

En silti ole millään tavalla rasisti, en todellakaan!

Vaikkei tämä minussa millään tavalla minkäänlaista ihmisoikeusaktivistia herätäkään enkä ole ulkomaalaisen setämiehen oikeuksista kovinkaan kiinnostunut, niin haluaisin tietää, että mikä sitten olet, jos et rasisti?

Mulla ei ole yhtään mitään ulkomaalaisia vastaan arki-elämässä. On kavereinakin ei suomalaisia ja ovat ihania ihmisiä siinä missä suomalaisetkin kaverini.

Poissa Vieras0232

  • Jr. Member
  • Viestejä: 78
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miksi suomalainen mies
« Vastaus #86 : Kesäkuu 29, 2021, 16:12:04 »
^^ ei ole yksikään suomalainen vosu pettänyt. samaa ei voi sanoa ulkomaan lyyleistä..kele.

En tarkoita sinua vain yleisesti näitä jotka valittaa jos pt haluaa rajata asiakkaat vaan suomalaisiin, niin samoinhan moni asiakas tekee. Ja miksi sitten tekee, sille on yleensä joku syy eikä siinä oo mun mielestä mitään väärää. Me kaikki ollaan yhtälailla ihmisiä. On eri kokemuksia ja tunteita.

Ja niin kauan kun puhutaan niinkin intiimistä asiasta kuin seksi, niin mielestäni pt:llä on oikeus valita asiakkaansa ja asiakkaan valita pt:nsa ilman että on automaattisesti muka rasisti. 🤷

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miksi suomalainen mies
« Vastaus #87 : Kesäkuu 29, 2021, 16:23:18 »
En mäkään nyt itseäni rasistina pidä, vaikka haluankin tavata vain suomalaisia tyttöjä.

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi suomalainen mies
« Vastaus #88 : Kesäkuu 29, 2021, 17:46:31 »
Eiköhän se kuitenkin ole niin, että jokaisella palveluntarjoajalla on se oikeus valita asiakkaansa.
 
Jos minä myisin persettäni niin valitsisin vain renen ja ehkö Billheilille.

❤️😍

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2117
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miksi suomalainen mies
« Vastaus #89 : Kesäkuu 29, 2021, 19:27:09 »
Eiköhän se kuitenkin ole niin, että jokaisella palveluntarjoajalla on se oikeus valita asiakkaansa.
 
Jos minä myisin persettäni niin valitsisin vain renen ja ehkö Billheilille.

Voi helvata tätä homostelua
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15477
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Miksi suomalainen mies
« Vastaus #90 : Kesäkuu 29, 2021, 19:32:16 »
^
 :laught:
Okei, otetaan sut mukaan.  :behind:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa basti

  • Full Member
  • Viestejä: 238
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Miksi suomalainen mies
« Vastaus #91 : Kesäkuu 29, 2021, 21:57:51 »
.Toinen on että olen kaksi kertaa pannut ulkomaalaisen kanssa ja kummatkin kokemukset oli traumaattisia. Ensimmäinen käytti hyväksi (raiskasi) ja toinen oli asiakas joka lähti maksamatta. Oli viesteissä esittänyt suomalaista ja tullessaan olin niin hämmentynyt etten tajunnut pyytää maksua etukäteen ja lopussa kysyessäni oli "unohtunut autoon" rahat.. Että jepjep! 🙄

No huhhuh, onpas ollut todella törkeetä käytöstä ja täyttävät rikoksen kriteerit. Toivottavasti otit yhteyttä virkavaltaan ja sait nuo molemmat asiat jotenkin selvitettyä? Varmasti yhteystietojen avulla saavat ainakin jäljitettyä. Ei tuollaisia voi päästä vapaille jaloille.

^ Tarkoittaa siis, että kun maksan seksipalvelujen tarjoajalle sopimuksemme mukaisesta seksistä etukäteen x euroa, tällä on oikeus perua se fiiliksensä mukaan.
Jep. Tätä suostumus tarkoittaa.
Ihan toinen asia on se, että seksipalveluiden tarjoaminen silloin, jos ei ole ikinä valmis seksiin, on tosi huonoa bisnestä.
No, onko asiakas mielestäsi oikeutettu saamaan rahansa takaisin jos seksiä ei olekaan saatavilla, vai onko kaikki oikeudet seksityöntekijällä?

Ei ole ennen koskaan tullut vastaavanlaista tapausta. Näin asiakkaan näkökulmasta vaatisin saada rahat silloin palautettua, mutta en kyllä varmaan sille enempää voisi jos ei palveluntarjoaja suostuisi siihen. Tuleehan siitä aika kusetettu olo jos seksiä oli alunperin hakemassa. Hupakon luottamuksestahan se on kiinni kun on rahat jo antanut.

En koskaan tehny mitään ilmoitusta, kummastakaan ei ole mitään kunnon tietoja. Toisen nimeä en edes tiennyt (olin kännissä kun tää tapahtui) ja toinen oli selkeästi feikkitilin kautta yhteydessä. Mutta joo, oonhan mä noista jo yli päässyt, mutta tosiaan näistä syistä tapaan vaan suomalaisia ja mielestäni se on mun oikeus. 🤷
P.s. en oo oikeen vielä oppinu tätä "lainausta" käyttämään että osaisin rajata vain osan tekstistä! 😅

Eikä tuo ole jo lähtökohtaisesti ongelmien hakemista jos vastaanottaa kännissä?

Poissa Ppelto

  • Sr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 2443
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Miksi suomalainen mies
« Vastaus #92 : Kesäkuu 29, 2021, 22:24:17 »
Sihteereitä ymmärrän todella hyvin, miksi suomalainen tai skandinaavinen asiakas kelpaa paremmin. Lähtökohtaisesti näissä maissa on tasaarvo ja kunnioitetaan toisia. Osassa maissa naisten arvo on täysin 0 ja miksi nämä kunnioittaisivat täällä sen enempää mitä veressä on opetettu. Poikkeuksia aina on sekä meissä, että heissä, mutta millä löytää ne oikeat.

Itse tiedän rehtejä/kunnioittavia romaaneja ja ns ongelma maista tulevia miehiä joille voisi antaa mitä vain, mutta mistä sihteeri pystyy nämä hyvät tapaukset tunnistamaan? Se on aina se vaikeampi asia. Silloin on helpompi turvautua ainakin pienempään riskiin ja kielimuuri ei ainakaan muodostu ongelmaksi, jos jotain tapahtuu.

Työni puolesta myös tiedän, että tiettyjen ulkomaalaisten kanssa tulee iso kielimuuri, jos on ongelma, vaikka muuten aina juteltaisiin suomeksi asiat.

Toivottavasti kaikki saisi tehdä työnsä rauhassa ja asiakkaat saisi omasta mielestään rahoille vastinetta.

The end
Feel so good...

Poissa Vieras0232

  • Jr. Member
  • Viestejä: 78
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miksi suomalainen mies
« Vastaus #93 : Kesäkuu 29, 2021, 23:35:19 »
.Toinen on että olen kaksi kertaa pannut ulkomaalaisen kanssa ja kummatkin kokemukset oli traumaattisia. Ensimmäinen käytti hyväksi (raiskasi) ja toinen oli asiakas joka lähti maksamatta. Oli viesteissä esittänyt suomalaista ja tullessaan olin niin hämmentynyt etten tajunnut pyytää maksua etukäteen ja lopussa kysyessäni oli "unohtunut autoon" rahat.. Että jepjep! 🙄

No huhhuh, onpas ollut todella törkeetä käytöstä ja täyttävät rikoksen kriteerit. Toivottavasti otit yhteyttä virkavaltaan ja sait nuo molemmat asiat jotenkin selvitettyä? Varmasti yhteystietojen avulla saavat ainakin jäljitettyä. Ei tuollaisia voi päästä vapaille jaloille.

^ Tarkoittaa siis, että kun maksan seksipalvelujen tarjoajalle sopimuksemme mukaisesta seksistä etukäteen x euroa, tällä on oikeus perua se fiiliksensä mukaan.
Jep. Tätä suostumus tarkoittaa.
Ihan toinen asia on se, että seksipalveluiden tarjoaminen silloin, jos ei ole ikinä valmis seksiin, on tosi huonoa bisnestä.
No, onko asiakas mielestäsi oikeutettu saamaan rahansa takaisin jos seksiä ei olekaan saatavilla, vai onko kaikki oikeudet seksityöntekijällä?

Ei ole ennen koskaan tullut vastaavanlaista tapausta. Näin asiakkaan näkökulmasta vaatisin saada rahat silloin palautettua, mutta en kyllä varmaan sille enempää voisi jos ei palveluntarjoaja suostuisi siihen. Tuleehan siitä aika kusetettu olo jos seksiä oli alunperin hakemassa. Hupakon luottamuksestahan se on kiinni kun on rahat jo antanut.

En koskaan tehny mitään ilmoitusta, kummastakaan ei ole mitään kunnon tietoja. Toisen nimeä en edes tiennyt (olin kännissä kun tää tapahtui) ja toinen oli selkeästi feikkitilin kautta yhteydessä. Mutta joo, oonhan mä noista jo yli päässyt, mutta tosiaan näistä syistä tapaan vaan suomalaisia ja mielestäni se on mun oikeus. 🤷
P.s. en oo oikeen vielä oppinu tätä "lainausta" käyttämään että osaisin rajata vain osan tekstistä! 😅

Eikä tuo ole jo lähtökohtaisesti ongelmien hakemista jos vastaanottaa kännissä?

Tämä oli siis ennen kun aloin tätä hommaa tekemään.

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1198
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miksi suomalainen mies
« Vastaus #94 : Kesäkuu 30, 2021, 11:26:27 »
Lainaus
Jos minä myisin persettäni niin valitsisin vain renen ja ehkö Billheilille.

Voi helvata tätä homostelua

Pride-viikko, hei! Juna lähtee, onko kikkeliin menijöitä?
You and me, part-time lovers

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Miksi suomalainen mies
« Vastaus #95 : Kesäkuu 30, 2021, 11:29:25 »
Lainaus
Jos minä myisin persettäni niin valitsisin vain renen ja ehkö Billheilille.

Voi helvata tätä homostelua

Pride-viikko, hei! Juna lähtee, onko kikkeliin menijöitä?
'
Oikein hyvää ja turvallista Pride-viikkoa.
Perfektionisti.

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1198
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miksi suomalainen mies
« Vastaus #96 : Kesäkuu 30, 2021, 17:50:57 »
^Ei taida Pylvänäinen osallistua kulkueeseen tänä vuonna...
You and me, part-time lovers

Poissa JuliaFinn

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi suomalainen mies
« Vastaus #97 : Heinäkuu 01, 2021, 08:30:03 »
Tää keskustelu on niinku Pasilan jaksosta Laillinen Bordelli... 🙄

Mulla on ollut asiakkaana noin 5 ulkomaalaista, hupivaralailijoita rutkasti enemmän. Ne kaikki ovat olleet jollain tavalla epämiellyttäviä kokemuksia. Lähinnä yhteisen kielen puuttumisen ja rajojen ymmärtämisen suhteen. Myös maksun kanssa on ollut hankaluuksia.Tämän takia en ota enää ulkomaalaisia. Ihonvärin takia en ketään käännytä ovelta.

Olisi silti absurdia väittää mua rasistiksi. Siviiliseksiä voin harrastaa ulkomaalaisten kanssa ja aktivistina toimiessani olen taistellut myös rasismia vastaan!

Tai ehkä Julia Finn sitten on rasisti, mutta Minä en ole.

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3579
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miksi suomalainen mies
« Vastaus #98 : Heinäkuu 01, 2021, 08:35:34 »
En ole rasisti mutta kuitenkin...
Tuohivirsupersu

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miksi suomalainen mies
« Vastaus #99 : Heinäkuu 01, 2021, 09:41:29 »
Joo no voisi ehkä itsekin antaa vähän ensikäden tietoa siitä, miten tämä käytännössä menee. Tämä on siis minun, yhden jyväskyläläishuoran, henkilökohtainen kokemus.

Taustatietoa. Minua ei kiinnosta, minkä värisiä asiakkaani haluavat olla, mutta palvelen ainoastaan suomeksi, ja edellytän asiakkailta riittävää suomen kielen taitoa, jotta asioista saadaan sovittua niin, että molemmat ymmärtävät. Ja jos minulle tulee kesken ajanvarauksen epäileväinen fiilis, että "jokin" on ehkä pielessä, niin en sovi tapaamista.


Tapaamisen sopiminen

Ehdottomasti suurin osa ulkomaalaistaustaisista yhteydenottajista karsiutuu jo sähköpostiin. Yleisimmät syyt karsiutumiseen ovat epäselvä kielitaito ja hintojeni korkeus. Ulkomaalaistaustaiset henkilöt karsiutuvat sähköpostissa paljon useammin kuin suomalaiset, mutta toisaalta he eivät perseile sähköpostissa yhtä törkeästi, kuin jotkut suomalaiset. Ulkomaalaistaustaisia sähköpostiperseilijöitä on ollut pari kappaletta, mikä on paljon pienempi prosentti kuin suomalaisilla.

Puhelinajanvaraus on kuitenkin ihan eri tarina. Olen pari kertaa yrittänyt ottaa ajanvarauksia puhelimitse, mutta ei enää ikinä, kun 90 % puhelinyhteydenotoista ovat pelkkää perseilyä ja tahallista häiriköintiä. N. puolet näistä puhelimitse perseilevistä ja häiriköivistä idiooteista kuulostavat ulkomaalaistaustaisilta.


Tapaamisella

Ne ulkomaalaistaustaiset henkilöt, jotka ovat päässeet tiukan siiviläni läpi, ovat olleet hyviä asiakkaita. Suomalaisiin verrattuna heillä on tiukempi käsitys henkilökohtaisesta hygieniasta, ja löysempi käsitys kellon tikittämisestä. Osa on peräti jumaloinut minua naisena, kun taas osalla on ehkä kuvastunut hieman erikoinen ajattelutapa huoria kohtaan, mutta kun olen viileästi sanellut, miten homma toimii, niin hekin ovat kunnioittaneet määräysvaltaani. Tapaamiset ovat hoituneet turvallisesti, rahat on maksettu asiallisesti ja kaikki hyvin. Osan kanssa ylläpidetään oikein hyvää asiakassuhdetta, vaikkakin välillä ilmenee sellaisia harmittomia kulttuurieroja, jotka voisivat hämmentää tai ahdistaa jotakuta. Reilut puolet ulkomaalaistaustaisista asiakkaista jäävät hyviksi tai todella hyviksi asiakaskokemuksiksi. Mutta ne loput muuttuvat oudoiksi kokemuksiksi vasta varsinaisen tapaamisen jälkeen.


Tapaamisen jälkeen

Vajaat puolet ulkomaalaistaustaisista asiakkaista rupeavat outoilemaan. Ei mitään vaarallista, mutta tarpeeksi epämukavaa tai epäkäytännöllistä, että katkaisen asiakassuhteen. Tällaista outoilua on esim. uuden ajan kysely useilla eri yhteystiedoilla, useina eri henkilöinä esiintyen. Ihastuminen ja siviilituttavaksi pyytäminen. Hermostunut sähellys; varaaminen, peruminen, varaaminen, peruminen, varaaminen, siirtäminen, ohari. Tässä lienee kyse vain harmittomista kulttuurieroista; mies sovittaa oman kulttuurinsa muovaamaa maailmanajattelutapaa suomalaiseen huorasuhteeseen, ja se ei aina osu luontevasti yhteen. Siinä ei ole mitään pahaa, mutta minulla ei vain ole resursseja ruveta selvittelemään tällaisia kuvioita.


Yhteenveto

Ulkomaalaistaustaiset ovat normaaleja ihmisiä (lol yllätys). Pääpiirteittäin mukavaa sakkia, mutta kulttuurierot saattavat kalskahdella kovaakin silloin, jos huora on epävarma itsestään eikä uskalla sanella miehelle homman kulkua. Joukosta löytyy huippuasiakkaiden lisäksi perseilijöitä, ja tietysti uskon kollegoitani siinä, että he ovat kohdanneet oikeasti haitallisia ja vaarallisia ulkkariasiakkaita, mutta kyllä suomalaiset perseilevät paljon ulkkareita kovemmin siitäkin huolimatta, että prosentuaalisesti ulkomaalaistaustaiset päätyvät asiakkaiksi suomalaisia harvemmin. Kulttuurieroihin kannattaa varautua, suurin osa niistä on vaarattomia kömmellyksiä, mutta koska maailmassa valitettavasti on paikkoja, joissa naisia ei tunnusteta ihmisiksi ja poikalasten aivot mädätetään vihaisella paskalla, niin kannattaa pitää tuntosarvet pystyssä mahdollisesti vaarallisten kulttuurierojen kanssa.
Eläkkeellä.