Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Neitsyyden menettäminen hupakolle?

<< < (6/9) > >>

jimi:
Itse ainakin suosittelisin käymään maksullisella. Uskallan väittää, että itseluottamuksesi kohoaa ja mahdollisesti pään sisällä asuva peikko häviää. Huomaat ettei se paneminen olekaan ihan niin mystinen ja iso juttu kuin ehkä kuvittelet. Kivaahan se on, mutta ei silleen että siitä kannattaisi stressiä ottaa.

Kuulostan ehkä kyyniseltä, mutta en suosittele myöskään odottelemaan mitään "oikeaa". Minulla on vähän samat ongelmat sosiaalisen kömpelyyden ja ujouden suhteen, eikä tässä päälle kolmekymppisenä ole vieläkään ollut ensimmäistäkään tyttöystävää. Ellen kävisi muutaman kerran vuodessa hupakoissa, olisin luultavasti hyvin paljon heikommassa jamassa henkisesti. Toivon että sinä löydät jonkun kivan tytön itsellesi, mutta siihen asti kannattaa ehdottomasti hankkia kokemuksia ja nauttia elämästä. Jos käy niin ettei sitä parisuhdetta ikinä löydy, ei sitten ainakaan tarvitse harmitella ettei päässyt nuorena ollenkaan pukille.

LempiLaina:
Olen itse vienyt useamman poikuuden. Suosittelen varaamaan tarpeeksi pitkän ajan, jotta ei tarvitse ajatella, että "pitäisi nyt äkkiä suorittaa" tms. Kerro palveluntarjoajalle etukäteen että poikuus tallella, ammattilaiset osaavat ottaa tämän upeasti huomioon! :kiss:

veeras:

--- Lainaus käyttäjältä: NinniNeiti - Kesäkuu 12, 2021, 07:41:03 ---Ainoastaan sinä voit vastata tuohon viimeiseen kysymykseen, koska päätös on sun. Ei ole olemassa mitään tiettyä ikää tai tapaa kun neitsyys "pitää" menettää.

Ei ole kuitenkaan tavatonta et eka kerta ollaan maksullisen kanssa. Siinä hyviä puolia on että toinen on ammattilainen ja osaa ohjata tilannetta vaikka itseä jännittäisi. Hyvä olisi varata tarpeeksi pitkä aika, että ehtii rauhassa edetä. Maksulliselta voi myös hyvin kysellä kaikki mieltä askarruttavat asiat. Tämä voi olla siis hyvä tapa mikäli eka kerta jännittää niin paljon et vaikeuttaa naisten kanssa tutustumista.

Tuo sitten on henkilökohtainen kysymys et miten kukaan on menettänyt neitsyyden ja sinä saat vastata siihen miten haluat tai olla vastaamatta. Itsevarmat naiset tuskin järkyttyisivät mikäli jonkun eka kerta on ollut maksullinen, mikäli perustelee syyn (useimmiten jännitys koskien ekaa kertaa). Jos joku ei hyväksy niin yleensä kyse on ymmärryksen/tiedon puutteesta.

Mut kannattaa sulatella asiaa ja sit tehdä päätös. Suosittelen myös et teet vähän taustatyötä mikäli menet maksulliselle, että löydät hyvän ammattilaisen juuri sinulle.

--- Lainaus päättyy ---

Hyvin vastattu❤️

Suomipoika85:

--- Lainaus käyttäjältä: Kapteeni Turska - Kesäkuu 13, 2021, 13:24:10 ---Väitän että aika monella tämän foorumin miehellä ensimmäinen seksikokemus on koettu hupakon kanssa. Näin on myös minulla. Voin kertoa että kokemus oli surkea. Tästä syystä suosittelen että teet hieman taustatyötä ennen kun sovit tapaamisen, jotta löydät mukavan ja itsellesi sopivan palveluntuottajan.

--- Lainaus päättyy ---

Itse kyllä uskon että aika harvalla eka kerta on ollut hupakkon kanssa, (ellei sitten vanhemmat ole vienyt pienenä maihin joissa tämä touhu on edullisempaa).

Syynä ihan siis vain se että tuskin kovin monella "neitsyys ikäisellä" on yksinkertaisesti varaa mennä Suomessa maksulliselle.

Vieras0282:
^ No kuukauden sisään neljä on käynyt, vain minulla. Enkä minä edes työskentele joka viikko.
Eikä sitä oikeaa neitsytikää ole.
Tuntuu siltä että monet nuoret tienaa tällä hetkellä ihan ok.
Jos viettää muutenkin rauhallisempaa elämää eikä käy baareissa jne niin kummasti jää rahaa muihin hupijuttuihin 🙊

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta