Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Neitsyyden menettäminen hupakolle?
kekkuli78:
Suosittelen ehdottomasti panemaan menemistä, oli se sitten maksullisen luokse tai ei. Ja kun kyseessä on eka kerta, valinta kannattaa tehdä huolella vaikka jututtamalla paria hyväksi kommentoitua / suositeltua palveluntarjoajaa niin löydät sopivan tyypin, josta tykkäät. :inlove:
Suomipoika85:
--- Lainaus käyttäjältä: Golddigger - Kesäkuu 14, 2021, 13:45:13 ---^ No kuukauden sisään neljä on käynyt, vain minulla. Enkä minä edes työskentele joka viikko.
Eikä sitä oikeaa neitsytikää ole.
Tuntuu siltä että monet nuoret tienaa tällä hetkellä ihan ok.
Jos viettää muutenkin rauhallisempaa elämää eikä käy baareissa jne niin kummasti jää rahaa muihin hupijuttuihin 🙊
--- Lainaus päättyy ---
Nyt kuulostaa kyllä vielä oudommalta, ei kai sitä nyt siinä iässä baarissa muutenkaan käydä, baareissa kun yleensä kysytään paperit.
Lisäksi minusta on aika kyseenalaista myydä seksiä alaikäisille.
Mutta jokainen tyylillään.
veeras:
--- Lainaus käyttäjältä: Suomipoika85 - Kesäkuu 15, 2021, 08:17:30 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Golddigger - Kesäkuu 14, 2021, 13:45:13 ---^ No kuukauden sisään neljä on käynyt, vain minulla. Enkä minä edes työskentele joka viikko.
Eikä sitä oikeaa neitsytikää ole.
Tuntuu siltä että monet nuoret tienaa tällä hetkellä ihan ok.
Jos viettää muutenkin rauhallisempaa elämää eikä käy baareissa jne niin kummasti jää rahaa muihin hupijuttuihin 🙊
--- Lainaus päättyy ---
Nyt kuulostaa kyllä vielä oudommalta, ei kai sitä nyt siinä iässä baarissa muutenkaan käydä, baareissa kun yleensä kysytään paperit.
Lisäksi minusta on aika kyseenalaista myydä seksiä alaikäisille.
Mutta jokainen tyylillään.
--- Lainaus päättyy ---
Saisi kyllä olla laitonta myös🙄
Pojat panevat ekan kerran n. 17-vuotiaana Suomessa. Kyllä sen vuoden jaksaa odottaa, jos välttämättä haluaa ostaa seksiä.
Monet ihan tavalliset aikuiset harrastavat seksiä ekan kerran vasta aikuisena eikä siinä ole mitään pahaa.
On todella surullista, jos tietyn ikäisenä on ”pakko” menettää neitsyys. Seksin ei pitäisi olla koskaan pakollista.
Seepeli:
^^
Mä ymmärsin että Golddigger viittasi neitsyisiin ei ikään. Eli että hänellä on käynyt kuukauden sisään 4 täysikäistä neitsyttä. Mutta voi toki olla että ymmärsin väärin.🤔
Venla:
Mulla tyypillisin poikuuden poisto asiakas on lähemmäs 30 vee (ja ollut vanhempiakin).
Tämä myös huomiona aloitukseen, että parikymppisenä ei vielä pitäisi olla mitään kiirettä asian kanssa - jos nyt koskaan. :)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta