Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Neitsyyden menettäminen hupakolle?

(1/9) > >>

MrJäkeläinen:
Olen 22 v mies ja olen vieläkin neitsyt. Koen olevani huono sosiaalisissa tilanteissa ja muutenkin ujo, joten minulla ei ole ollut tyttöystävää ja näin tähän on päädytty.

Olen nyt harkinnut neitsyyden menettämistä maksullisen avulla, mutta tähänkin on paljon kysymysmerkkejä kuten, mutta niistä isoin on se, että sanotaan vaikka, että menetän neitsyyteni hupakolle, tämän jälkeen tapaamaan mukavan tytön, käymme deiteillä ja sitten päädymmekin viraaliseen parisuhteeseen. Sitten (tai lupaavan suhteen alussa tai deiteillä ylipäätään) hän kysyisi "miten menetit sun poikuuden?". En tiedä pitääkö ajatukseni paikkansa, mutta itsellä on mielikuva, että yhdeksän kymmenestä naisesta ei pidä ajatuksesta.

Joten mitä mieltä olette, pitäisikö minun palkata hupakko vai odottaa vielä "sitä oikeaa"?

NinniNeiti:
Ainoastaan sinä voit vastata tuohon viimeiseen kysymykseen, koska päätös on sun. Ei ole olemassa mitään tiettyä ikää tai tapaa kun neitsyys "pitää" menettää.

Ei ole kuitenkaan tavatonta et eka kerta ollaan maksullisen kanssa. Siinä hyviä puolia on että toinen on ammattilainen ja osaa ohjata tilannetta vaikka itseä jännittäisi. Hyvä olisi varata tarpeeksi pitkä aika, että ehtii rauhassa edetä. Maksulliselta voi myös hyvin kysellä kaikki mieltä askarruttavat asiat. Tämä voi olla siis hyvä tapa mikäli eka kerta jännittää niin paljon et vaikeuttaa naisten kanssa tutustumista.

Tuo sitten on henkilökohtainen kysymys et miten kukaan on menettänyt neitsyyden ja sinä saat vastata siihen miten haluat tai olla vastaamatta. Itsevarmat naiset tuskin järkyttyisivät mikäli jonkun eka kerta on ollut maksullinen, mikäli perustelee syyn (useimmiten jännitys koskien ekaa kertaa). Jos joku ei hyväksy niin yleensä kyse on ymmärryksen/tiedon puutteesta.

Mut kannattaa sulatella asiaa ja sit tehdä päätös. Suosittelen myös et teet vähän taustatyötä mikäli menet maksulliselle, että löydät hyvän ammattilaisen juuri sinulle.

Viola:
Ninnillä hyviä mielipiteitä.

Jonkin verran neitsyyden menettämistapaamisia tullut vastaan. Niihin suhtaudun melko varovaisella otteella. Lähinnä siksi kun miehelle saattaa tulla jälkeenpäin katumus siitä mitä tullut tehtyä.

Aika usein päädytään sellaiseen ratkaisuun missä penetraatiota ei tapahdu.
Sen sijaan opetan miehelle oman kehoni kautta millä tavalla naista voi miellyttää. Miltä näyttävät genitaalit. Mistä ja millä tavalla on hyvä koskea. Naisen kehon erogeeniset alueet kaikkialta.
Jos miehellä erityisiä kysymyksiä esim oman peniksen koosta (yllättävän usein esille tuleva asia) niin siihenkin otan kantaa korostaen kuitenkin mielipiteeni olevan vain omani. En edusta kaikkia naisia.

Prophat:
Ninniltä ja Violalta asiaa, joten lue huolella ja mieti...

Mutta kun kerran päädyit kirjoittamaan tänne niin on ilmeisesti hiertänyt jo jokin aikaa.

Jos jokin neuvo voin antaa: jos niin päätät että neitsyyden menettäminen on tärkeämpi kuin mitä Viola esitti (siinä on pointti), sopi suomalaisen kanssa jolla on tarjolla gfe ja ole asiasta avoimena, siis miksi ja mitä toivot tapaamisesta. (voi tietysti tulla vastaan neitokainen joka tämmöstä ei haluaa tehdä, mutta kuuluu ns pelisääntöihin -> seuraava) On helpompi (ja suht tärkeää) jos molemmat puhuu omaa äidinkieltään.

Joka tapauksessa, valinta on Sinun.

Vieras0282:
Hyvää pohdintaa kaikilta!

Jos päädyt maksullisen luona käymiseen, mieti etukäteen mitä tapaamiselta toivot. Haluatko ns. elokuvamaisen kokemuksen jossa ei puhuta vaan annat tytön viedä ja ohjata. Vai haluatko paikan päällä päättää tuleeko tyttö päälle vai kokeillaanko takaapäin. Kaikki tavat on yhtä hyviä ja sallittuja. Eikä puhumisessa aktin kesken ole mitään väärää! Kerran sattui kohdalle neitsyt joka oli aina haaveillut että ensimmäinen kerta tapahtuu lähetyssaarnaaja-asennossa kuten teinileffoissa, mutta hän ei saanut sanaa suustaan ja minä menin päälle..
Hän kertoi vasta aktin jälkeen että olisi halunnut olla päällä.
Tästä syystä minä ainakin kysyn paljon viestittelyssä ennen tapaamista.
Oikea elämä kun menee aina vähän erilailla kun elokuvissa.
No nyt jouduin vähän sivuraiteille aiheesta.

Riskinä on että seurustelun alussa kumppani ei osaa suhtautua hyvin asiaan. Mutta tarvitseeko siitä olla täysin rehellinen? En minä ainakaan joka hierojakäyntiä raportoi toisille. Mutta päätös on kuten sanottu ainoastaan sinun.

Monta hyvää hetkeä on tullut koettua näissä merkeissä. Yksi asiakas laittoi jopa viestiä tulemaan noin vuosi jälkeenpäin, oli löytänyt parisuhteen, hän kertoi että muisti kaiken josta oltiin juteltu ja kiitti vielä tapahtuneesta ja sen myötä saadusta itsevarmuudesta. Oli ollut hyvä ensimmäinen kerta tyttöystävän kanssa.

Lisään vielä että parisuhteessa harvoin seksi on upeaa alussa, kestää aikansa ennen kun tuntee toisen ja toisen vartalon. Yhdessä kokeilu ja opettelu on se hauskin puoli niin siitä ei kannata ottaa paineita. Riittää että on avoin oppimaan. Fiksu kumppani ymmärtää tämän.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta