Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Puolustaisitko seksityöntekijää/omaa seksinostamista julkisesti  (Luettu 7715 kertaa)

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Joo ja joo.

Jos kokisin, että seksityöntekijä tarvitsee puolustusta niin puolustaisin. En puolustaisi puolustamisen ilosta, koska vittumaisinta mitä tiedän, on kun joku puolustaa sinua ilman, että tarvitsee puolustaa ja haluaa siitä jotain palkinnoksi. Se on kusipäistä.

En lähtisi pride kulkueeseen seksityöntekijöitä kannattaakseni. Ei ne siellä mua tarvii, siellä on poliiseja.

Jos joku kusipäinen mies/mieslauma huutelee hupakolle kadulla haukkuen huoraksi, niin kyllä. Kysyn, että eikö äitinne ole opettanut miten naisille puhutaan.

Tästä on itseasiassa elävä esimerkkikin kun eräs (sittemmin herrasmieheksi paljastunut) mies käytti strippiklubilla tytölle todella karkeaa kieltä, niin kysyin edellä mainitun sangen rauhallisesti kun olin oman typyn kanssa menossa privattiin.

Katsoimme hetken toisiamme silmiin, ja hän totesi, että olet oikeassa. Ei se äiti noin ole opettanut naisille puhumaan. Joimme sen jälkeen hänen kanssaan oluttakin ja oli oikein mukava heppu.

Jos joku kysyisi omasta hupakoissa käymisestä niin toteaisin, että vaihtoehto on olla yksin. Ennen ei näin ollut, mutta nykyään on.

Olen saanut asiasta kuulla kavereilta ja naisiltakin, että oot hölmö. Et sä noin ajatella tai jäät varmasti yksin, aina. No niinpä, ja sen hyväksynytkin.

Näen nimittäin jokaisessa tapaamassani naisessa potentiaalisen lasteni tulevan äidin. Toiset ei kiinnosta fyysisesti, toiset kiinnostaa.

Ne jotka ei kiinnosta, niin en lähde heitä panemisen ilosta panemaan. Tiedän, ronkelit runkkaa.

Sit taas ne jotka kiinnostaa, niin jos nainen tulee sanomaan, että lähetään panemaan, niin lakkaa kiinnostamasta.

Jos nainen kiinnostaa, niin ilmaisen olevani tositarkoituksella liikkeellä ja sitähän ne yleensä säikähtää tms.

Valehtelemaan en lähde pillun toivossa ja lupailemaan kuuta taivaalta, että joojoo, olet ainut ja tästä tulee vuosisadan rakkaustarina, jos ei kiinnostakaan huomista pidemmälle olla tekemisissä.

Ajattelen siis asian aina naisen tavattuani pidemmälle ja näen jo suurimman osan parisuhde riidoistakin etukäteen, että miten ne menee ja mihin tää suhde ajautuu esim. kahden vuoden päästä.

Joo ehkä tyhmää, mutta kun tunnistaa, että toi ei ole sulle se oikea, niin mitä sitä lähtee kumpaakaan kiusaamaan vaan sen vuoksi, että on joku nainen kainalossa..

Eli lyhyesti kysymykseen: "Miksi käyt maksullisissa naisissa?" "Kun muuten olisi ilman, tai joutuisi valehtelemaan naiselle/loukkaamaan häntä!"

Poissa kimura

  • Jr. Member
  • Viestejä: 70
  • * Kelpo kaveri
Vs: Puolustaisitko seksityöntekijää/omaa seksinostamista julkisesti
« Vastaus #1 : Tammikuu 03, 2021, 21:14:41 »
Vähän mutkan kautta taidat kysyä "kerrotko avoimesti seksin ostamisesta?" ... Tarkoitan että että ei kai sitä tarvitse puolustella jos pidät mölyt mahassa harrastuksesta?

Oma asenteeni on että mitäpä nämä kenellekään kuuluvat.

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Puolustaisitko seksityöntekijää/omaa seksinostamista julkisesti
« Vastaus #2 : Tammikuu 03, 2021, 21:19:21 »
Vähän mutkan kautta taidat kysyä "kerrotko avoimesti seksin ostamisesta?" ... Tarkoitan että että ei kai sitä tarvitse puolustella jos pidät mölyt mahassa harrastuksesta?

Oma asenteeni on että mitäpä nämä kenellekään kuuluvat.

En sitä julkisesti mainostakaan kun ei se muille kuulu, mutta jos joku kysyy niin sanon, että käyn hupakoissa.

EDIT: tai jos joku kysyy, että mitä mieltä seksityöstä, niin sanon, että ihan jees.

Edellä yritin kertoa sitä perusjamppojen/naisten argumenttia, että noloa jos ei ilmaiseksi saa. Kun saisin, miten paljon haluaisin (tai ainakin riittävästi), olen saanutkin, kauniiltakin naisilta, missiltä, mukavilta naisilta, hyväkroppaisilta naisilta, vähemmän hyväkroppaisilta naisilta, nuorilta, vanhoilta..

Mut ei ku ei halua leikkiä kenenkään tunteilla enää. Omillaankaan..
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 03, 2021, 21:24:48 kirjoittanut Afctyk »

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Puolustaisitko seksityöntekijää/omaa seksinostamista julkisesti
« Vastaus #3 : Tammikuu 03, 2021, 21:21:51 »
Yle haastatteli minua ohjelmaan jossa olin omilla kasvoillani.
Kerroin siinä että käytän näitä palveluita ja miksi käytän.
Vastailin kaikkiin kysymyksiin mitä haastattelija keksi kysyä. Eräässä vaiheessa taustalla oli sexworkin oppilasluettelo auki kohdasta Helsinki.

Parin kuukauden päästä mulle soitettiin että sitä tuskin näytetään telkkarista kun haastattelu oli niin positiivinen kuvaus aiheesta.
Kait mun olis pitäny tippa linssissä puhua samanlaista paskaa kun kun tää meidän kotihurri poliisi.

Lähinnä minua nauratti ylen touhu. Eli että ei positiivisessa valossa voida aihetta tuoda julki.
Ainakaan 8 vuotta sitten.

Edittiä: siis mun pointti oli vaan se että ihan normaalit suomalaiset naiset tekee tätä työtä omasta vapaasta tahdostaan.
Ihan normaalit suomalaiset miehet ostavat näitä palveluita.
Kyseessä ei ole minkään asteista hyväksikäyttöä silloin kun tapaaminen etenee sovitusti.

Saatoin tuoda sen aika juhlavasti ilmi että osa opiskelijoista (täysi-ikäisistä) ottaa esim minulta ennemmin suihin kun hakee pankista opintolainaa.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 03, 2021, 21:28:12 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Puolustaisitko seksityöntekijää/omaa seksinostamista julkisesti
« Vastaus #4 : Tammikuu 03, 2021, 21:29:49 »
Yle haastatteli minua ohjelmaan jossa olin omilla kasvoillani.
Kerroin siinä että käytän näitä palveluita ja miksi käytän.
Vastailin kaikkiin kysymyksiin mitä haastattelija keksi kysyä. Eräässä vaiheessa taustalla oli sexworkin oppilasluettelo auki kohdasta Helsinki.

Parin kuukauden päästä mulle soitettiin että sitä tuskin näytetään telkkarista kun haastattelu oli niin positiivinen kuvaus aiheesta.
Kait mun olis pitäny tippa linssissä puhua samanlaista paskaa kun kun tää meidän kotihurri poliisi.

Lähinnä minua nauratti ylen touhu. Eli että ei positiivisessa valossa voida aihetta tuoda julki.
Ainakaan 8 vuotta sitten.

Hauskaa on myös se, että kun keskustelee jonkun ihmisen kanssa maksullisesta seksistä ja sen ihmisen ajatusmaailma on, että homma on täysin kuvottavaa, niin silti kysymyksistä ei tule loppua. Outoa seurata kun ihminen kyselee asiasta sellainen "joudun syömään koko ajan paskaa" ilme kasvoillaan.

Jos ihmistä etoo joku asia, niin hän ei halua keskustella siitä (vaikka se paskan syöminen(en tarkoita tämän palstan paskansyöjiä)), mut nää vaan kyselee lisää :)

Poissa Vieras0128

  • Hero Member
  • Viestejä: 756
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Puolustaisitko seksityöntekijää/omaa seksinostamista julkisesti
« Vastaus #5 : Tammikuu 03, 2021, 21:37:25 »
^^ Tossa on jo munaa, kun omalla naamallaan haastikseen lähtee. Itse voisin osallistua jos lärvi ei näy eikä nimeä kerrota. Ihan vaan ihmisten asenteiden ja mahdollisten työympyröihin ulottuvien vaikutusten takia. Yksityiselämästä niin väliä, kun kaverit ja eksätkin tästä touhusta tietää ja puolet kavereista on jonkin sortin turskia :o

Ja joo, todellakin tavallisia ihmisiä molemmin puolin aitaa. Tai, no ehkä hiukan tavallista vapaamielisempiä, mutta sellaisessa joukossa viihdyn itsekin  ;)


Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Puolustaisitko seksityöntekijää/omaa seksinostamista julkisesti
« Vastaus #6 : Tammikuu 03, 2021, 21:41:29 »
^^ Siinähän se haastattelija olikin ihmeissään kun esitin hänelle/mahdollisille katselijoille kysymyksen, että mitä väärää minä teen/millä tavalla käytän naisia hyväksi, kun tapaan vain niitä jotka tekevät seksityötä omasta vapaasta tahdostaan, maksan sovitun summan ja kaikki mitä tapaamisen aikana tapahtuu, tapahtuu sovituilla pelisäännöillä.
Why so fragile?

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Puolustaisitko seksityöntekijää/omaa seksinostamista julkisesti
« Vastaus #7 : Tammikuu 03, 2021, 21:42:39 »
^^ Tossa on jo munaa, kun omalla naamallaan haastikseen lähtee. Itse voisin osallistua jos lärvi ei näy eikä nimeä kerrota. Ihan vaan ihmisten asenteiden ja mahdollisten työympyröihin ulottuvien vaikutusten takia.

Tota jäin itsekin miettimään. Onko se niin, että alitajuisesti ajattelee harrastuksen olevan väärin, sekä ostossa, että myynnissä vai mikä?

En jätä maineeni vuoksi kertomatta jos maailmassa on jokin epäkohta (esimerkiksi kun työnantaja lomauttaa lapsens.. öö, eiku työntekijänsä) vaikka ei se minulle aina mainetta sada..

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Puolustaisitko seksityöntekijää/omaa seksinostamista julkisesti
« Vastaus #8 : Tammikuu 03, 2021, 21:49:33 »
^^ Siinähän se haastattelija olikin ihmeissään kun esitin hänelle/mahdollisille katselijoille kysymyksen, että mitä väärää minä teen/millä tavalla käytän naisia hyväksi, kun tapaan vain niitä jotka tekevät seksityötä omasta vapaasta tahdostaan, maksan sovitun summan ja kaikki mitä tapaamisen aikana tapahtuu, tapahtuu sovituilla pelisäännöillä.

Kaveri höpötti baaritiskillä, että onko teitä jätkät kukaan oikeesti rakastanu? Jäin miettimään, että on, monikin, ihan aidosti. Ennen kuin kukaan ehti vastata mitään niin se sano, että minua on yksi nainen, seurusteltiinkin jonkin aikaa ja se oli tosi ihana. Sillä oli downin syndrooma..

Et se siitä henkisesti epätasapainoisen ihmisen hyväksikäyttämisargumentista..

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Puolustaisitko seksityöntekijää/omaa seksinostamista julkisesti
« Vastaus #9 : Tammikuu 03, 2021, 21:58:01 »
^^ Tossa on jo munaa, kun omalla naamallaan haastikseen lähtee.

Kaikki nämä vuodet ajattelin että olen idiootti.
Why so fragile?

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1187
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Puolustaisitko seksityöntekijää/omaa seksinostamista julkisesti
« Vastaus #10 : Tammikuu 03, 2021, 22:01:55 »
os ihmistä etoo joku asia, niin hän ei halua keskustella siitä (vaikka se paskan syöminen(en tarkoita tämän palstan paskansyöjiä)), mut nää vaan kyselee lisää

"I'm sickened but curious"

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Puolustaisitko seksityöntekijää/omaa seksinostamista julkisesti
« Vastaus #11 : Tammikuu 03, 2021, 22:03:32 »
^^ Tossa on jo munaa, kun omalla naamallaan haastikseen lähtee.

Kaikki nämä vuodet ajattelin että olen idiootti.

Toi on muuten varmaan sama ku oon aina pitäny jalkapallohuligaaneja idiootteina, niin katsoin kerran yhden dokkarin, missä kunnollinen perheenisä ihan rauhallisesti vastaili haastattelijan kysymyksiin, että miksi?

Kun se selitti sitä, niin ei se nyt enää niin idiootilta tuntunutkaan.

En osaa sanoa tuon dokkarin jälkeen, että miksi pidän heitä idiootteina, mutta pidän tänä päivänäkin..

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Puolustaisitko seksityöntekijää/omaa seksinostamista julkisesti
« Vastaus #12 : Tammikuu 04, 2021, 00:17:32 »
En ihan lähtis julkisesti puolustamaan, en ole yhtä kovanaama kuin Lifti. Kaveripiirissä kyllä ja vaikka olis parempiakin puoliskojakin mukana, ilman omien kokemusten revittelyä. Jos on tilaisuus, kerron kyllä mahdollisimman realistisesti Suomen tilanteesta Kontulan ja Tiian kirjoja referoiden.

Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Puolustaisitko seksityöntekijää/omaa seksinostamista julkisesti
« Vastaus #13 : Tammikuu 04, 2021, 01:06:53 »
En, koska se ei minun asemassani olisi järkevää. Sitäpaitsi seksin ostamisen "paheellisuus" ja siihen liittyvä salamyhkäisyys ovat oleellisia harrastuksen viehättävyyden kannalta.

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Puolustaisitko seksityöntekijää/omaa seksinostamista julkisesti
« Vastaus #14 : Tammikuu 04, 2021, 01:09:14 »
Sitäpaitsi seksin ostamisen "paheellisuus" ja siihen liittyvä salamyhkäisyys ovat oleellisia harrastuksen viehättävyyden kannalta.

Hyvä pointti. Jäin jatkomiettimään, että onko swingerssit julkisuudessa hyväksyttävämpää?

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Puolustaisitko seksityöntekijää/omaa seksinostamista julkisesti
« Vastaus #15 : Tammikuu 04, 2021, 10:25:07 »
On kyllä pariinkin kertaan tullut sanottua oma vasta argumentti kun on ollut puhetta seksityöstä juuri siltä ikävältä kantilta. Monille huorat ja seksityö on mielikuvissa se mitä populaarikulttuuri ja jatkuva negatiivinen uutisointi antaa ymmärtää. Niiden keskusteluiden ansiosta on ruvettu ajattelemaan asiaa positiivisessa valossa ja alettu ymmärtämään mitä oikea seksityö on. Joten kyllä puolustan jos kuulen, että seksityöstä puhutaan täysin päin helvetti, ilman todellista kokemuspohjaa.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Puolustaisitko seksityöntekijää/omaa seksinostamista julkisesti
« Vastaus #16 : Tammikuu 04, 2021, 12:12:04 »
Kuinkahan moni seksinostaja sekä huora lähtee julkisesti massan mukana paheksumaan?
Why so fragile?

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Puolustaisitko seksityöntekijää/omaa seksinostamista julkisesti
« Vastaus #17 : Tammikuu 04, 2021, 12:28:38 »
Kuinkahan moni seksinostaja sekä huora lähtee julkisesti massan mukana paheksumaan?

Poliitikot. Olis muuten hauska kun Damissa tulis ulos näyteikkunasta ja haastattelija olis kysymässä, että miten suhtaudut prostituutioon? "tuomitsen jyrkästi"

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Puolustaisitko seksityöntekijää/omaa seksinostamista julkisesti
« Vastaus #18 : Tammikuu 04, 2021, 16:18:12 »
En, koska se ei minun asemassani olisi järkevää. Sitäpaitsi seksin ostamisen "paheellisuus" ja siihen liittyvä salamyhkäisyys ovat oleellisia harrastuksen viehättävyyden kannalta.
Eipä ole tähän lisättävää. Molemmat kohdat pätevät myös minuun.


Tai on. Olen ollut ainakin ylen ja iltalehden haastatteluissa seksinostajana. Molemmissa pelkurina eli en omilla kasvoillani. Edes toimittajat eivät tienneet oikeaa henkilöllisyyttäni eli prepaid-puhelimen kautta. Minua pyydettiin myös telkkariin, mutta siitä kieltäydyin. Kasvot olisi blurrattu.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Trampas

  • Full Member
  • Viestejä: 315
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Puolustaisitko seksityöntekijää/omaa seksinostamista julkisesti
« Vastaus #19 : Tammikuu 04, 2021, 17:19:29 »
^ sama juttu. Julkinen esiintyminen tällä rintamalla merkitsisi sekä työ- ja yhteiskunnallisen aseman että henkilösuhteiden kannalta suoranaista itsemurhaa. Epävirallisemmissa keskusteluissa esitän kuitenkin kriittisiä kommentteja nykyisin vallitsevaa prostituutionvastaista puhuntaa vastaan. Pienilläkin teoilla voi vaikuttaa, jos niitä on riittävän paljon.
Asialliset hommat suoritetaan, muuten pannaan kuin Ellun kanit.