Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Puolustaisitko seksityöntekijää/omaa seksinostamista julkisesti  (Luettu 7716 kertaa)

Poissa Pioneeri

  • Full Member
  • Viestejä: 346
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Puolustaisitko seksityöntekijää/omaa seksinostamista julkisesti
« Vastaus #40 : Tammikuu 05, 2021, 11:40:53 »
Ja hyvä aina muistaa, että huorissa käyminen ei ole pettämistä ainakaan jos kotona että pillua saa.

Tai teknisesti on mutta ei moraalisesti.
Aina etsimässä

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Puolustaisitko seksityöntekijää/omaa seksinostamista julkisesti
« Vastaus #41 : Tammikuu 05, 2021, 13:48:18 »
Ja hyvä aina muistaa, että huorissa käyminen ei ole pettämistä ainakaan jos kotona että pillua saa.

Tai teknisesti on mutta ei moraalisesti.

Ei tietenkään jos vaimokin saa käydä huorissa.
Tilata pari tuntia aikaa ihanan Alejandron kanssa.

Alejandro panee upealla. paksulla kullilla pari tuntia, antaa sitä alkuajan boyfriend experienceä ja kielellänsä käy aakkoset läpi alakerrassa. Myös takaperin.

Hmmmmmm...Alejandro  :inlove:
Why so fragile?

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Puolustaisitko seksityöntekijää/omaa seksinostamista julkisesti
« Vastaus #42 : Tammikuu 05, 2021, 14:01:40 »
Alejandro on taruolento, Beyoncekin vaan unelmoi ja laulaa siitä.

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Puolustaisitko seksityöntekijää/omaa seksinostamista julkisesti
« Vastaus #43 : Tammikuu 05, 2021, 15:26:27 »
Ja hyvä aina muistaa, että huorissa käyminen ei ole pettämistä ainakaan jos kotona että pillua saa.

Tai teknisesti on mutta ei moraalisesti.

Eiköhän tuo ole myös moraalisesti sitä itseään, pettämistä. Jos ei sitä pettämisenä pidä niin pitäisin sitä itsensäpettämisenä.

Onko se tuomittavaa, ehkäpä ei, kukin elää omaa elämäänsä.

Mutta asiaan, voisin kuvitella suostuavani omilla kasvoilla esiin mutta en ilman lähimmäisteni, siskot ja avopuoliso, suostumusta.
☮️and💟

Poissa Vieras0186

  • Full Member
  • Viestejä: 123
  • * Kelpo kaveri
Vs: Puolustaisitko seksityöntekijää/omaa seksinostamista julkisesti
« Vastaus #44 : Tammikuu 05, 2021, 16:20:29 »
En helvetissä, miksi niin tekisin ja onko joku niin vieraantunut todellisuudesta, että jos lähdetään veljet eduskuntatalon rappusille huutamaan? Aivan varmasti asiakkaan näkökulma kiinnostaa esim. sisäministeri?

Poissa JennySnow

  • Full Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 120
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Puolustaisitko seksityöntekijää/omaa seksinostamista julkisesti
« Vastaus #45 : Tammikuu 05, 2021, 17:11:58 »
En helvetissä, miksi niin tekisin ja onko joku niin vieraantunut todellisuudesta, että jos lähdetään veljet eduskuntatalon rappusille huutamaan? Aivan varmasti asiakkaan näkökulma kiinnostaa esim. sisäministeri?

En sinänsä nykyisen sisäministerin henk. koht. kantaa tunne, mutta hän kuuluu tähän puolueeseen, joka otti kantaa seksityöhön. Ja nimenomaan sellaista kantaa, joka on hyödyllinen ja suotuisa myös asiakkaille :)

————

Tuo on muuten tärkeä pointti myös, että miten läheiset suhtautuu. Itse ajattelen lähtökohtaisesti niin, että aikuisena ihmisenä päätän ihan itse mitä teen elämälläni. Mutta tietysti niiden ihmisten ajatukset kiinnostaa, jotka kokee itse tärkeiksi ja läheisiksi. Olen paljon keskustellut kaapista tulemisesta omien läheisteni kanssa, ihan vain kartoittaakseni myös heidän ajatuksiaan. Ei siksi, että olisi pakko, vaan koska itselle se tuntuu tärkeältä. Lopulta päätös on aina oma.

Läheisten kanssa keskustellessa asiaan saattaa myös saada erilaisia näkökulmia, ja saada lisää vaihtoehtoja joko-tai-ajatteluun. On hyvin monta eri astetta ”kaapista ulostuloon”. Asiakkaan kannaltakaan vaihtoehdot eivät ole ainoastaan ”kukaan ei tiedä” vs. ”a-studiossa livenä kommentoimassa”. Yksi (jollekin tärisyttävän jännittävä ja suuri, toiselle vähemmän) askel voisi olla esimerkiksi em. Pride-kulkueen seksityöblokkiin osallistuminen - naamioituna tai ilman. Yksi askel voi olla jo se, että jakaa Facebookissa vaikka uutisen/artikkelin ja kommentoi seksityötä positiiviseen sävyyn.

Ja kuka tietää, mitä läheiset paljastaa, kun näistä keskustelee :D Olen itsekin yllättynyt isosti! Jokainen kuitenkin tuntee omansa parhaiten, ja tämä ei ole kannustusta ylittämään niitä omia rajoja. Mutta jälleen, kirjoittelen tässä myös heille, jotka osallistuvat näihin ketjuihin lähinnä lukemalla. I see you people <3

Täytyypä muuten sanoa, että kylläpä sydäntä lämmitti, kun kaksi Suomen Big Brother osallistujaa kertoivat saunaillassa käyttäneensä joskus palveluja. Tunnelma oli aavistuksen varovainen ja tunnusteleva, mutta mulla oli fiilis katossa, kun kukaan ei (ainakaan en itse huomannut) vääntänyt jutusta mitään mautonta vitsiä eikä käyttänyt häpäisevää kieltä, tms. Kyllä meinasi kyynel tirahtaa. Välillä tuntuu, että skenen ”ulkopuolella” ollaan niin paljon pidemmällä, kuin uskaltaa ajatellakaan.
💕 Inarin kanssa Sörnäisissä 5.-6.7.2023 🍑

Seuraavan kerran tavattavissa _aikaisintaan_ syyskuussa 🍂

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Puolustaisitko seksityöntekijää/omaa seksinostamista julkisesti
« Vastaus #46 : Tammikuu 05, 2021, 17:16:09 »
En helvetissä, miksi niin tekisin

Siis jos se olisi sinulle tärkeää ja seksinmyynti ja osto kiellettäisiin kokonaan?

Poissa thorath

  • Full Member
  • Viestejä: 301
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Puolustaisitko seksityöntekijää/omaa seksinostamista julkisesti
« Vastaus #47 : Tammikuu 05, 2021, 17:44:38 »
...

Mä jaoin Twitterissä mun yhden ”esitelmän” ja sen lopputulemana eduskuntaryhmän naisosasto otti virallisen kannan seistä seksityön ja sen tekijöiden äänen takana. Yksi twiitti. Ja mä olen ihan helvetin ylpeä siitä asiasta, vaikka en voikaan omilla kasvoillani asian takana seistä.

Yhtään vähyksymättä, mutta mistä tiedetään että "esitelmäsi" oli tämän virallisen kannan syy.

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Puolustaisitko seksityöntekijää/omaa seksinostamista julkisesti
« Vastaus #48 : Tammikuu 05, 2021, 17:55:33 »
Eikös tämä eduskunnan marttakerho jokunen aika sitten ehdottanut myös miesveroa? Ei mennyt läpi sekään.
Perfektionisti.

Poissa Pioneeri

  • Full Member
  • Viestejä: 346
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Puolustaisitko seksityöntekijää/omaa seksinostamista julkisesti
« Vastaus #49 : Tammikuu 05, 2021, 20:39:02 »
Ja hyvä aina muistaa, että huorissa käyminen ei ole pettämistä ainakaan jos kotona että pillua saa.

Tai teknisesti on mutta ei moraalisesti.

Ei tietenkään jos vaimokin saa käydä huorissa.
Tilata pari tuntia aikaa ihanan Alejandron kanssa.

Alejandro panee upealla. paksulla kullilla pari tuntia, antaa sitä alkuajan boyfriend experienceä ja kielellänsä käy aakkoset läpi alakerrassa. Myös takaperin.

Hmmmmmm...Alejandro  :inlove:

Aivan vapaasti. Olen sitäpaitsi varma että vaimo on pettånytkin joskus. Meillä on suhde joka perustuu käytäntöön.

Jos rakastun toiseen otan eron. Muuten mennään tällä. Ukkomiehet ymmärtävät kyllä, muut moralisoivat.

Aina etsimässä

Poissa Pioneeri

  • Full Member
  • Viestejä: 346
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Puolustaisitko seksityöntekijää/omaa seksinostamista julkisesti
« Vastaus #50 : Tammikuu 05, 2021, 20:50:56 »
Ja hyvä aina muistaa, että huorissa käyminen ei ole pettämistä ainakaan jos kotona että pillua saa.

Tai teknisesti on mutta ei moraalisesti.

Eiköhän tuo ole myös moraalisesti sitä itseään, pettämistä. Jos ei sitä pettämisenä pidä niin pitäisin sitä itsensäpettämisenä.

Onko se tuomittavaa, ehkäpä ei, kukin elää omaa elämäänsä.

Mutta asiaan, voisin kuvitella suostuavani omilla kasvoilla esiin mutta en ilman lähimmäisteni, siskot ja avopuoliso, suostumusta.

En itseäni petä vaan vaimoani :). Parin vuoden pillun vonkaamisen jälkeen totesin että joko otan eron ja laitan lasten elämän sekaisin, tai alan käydä panemassa. Päädyin viimeiseen.

Jälleen kerran, ukkomiehet tämän tajuaa. Otan eron kun lapset hieman vanhempia.





Aina etsimässä

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Puolustaisitko seksityöntekijää/omaa seksinostamista julkisesti
« Vastaus #51 : Tammikuu 05, 2021, 20:54:18 »
Alejandro on taruolento, Beyoncekin vaan unelmoi ja laulaa siitä.

Eikös se ollut Lady gagalla joka siitä lauloi? ::)  ;)

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3999
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Puolustaisitko seksityöntekijää/omaa seksinostamista julkisesti
« Vastaus #52 : Tammikuu 05, 2021, 21:01:53 »
^ Vai Madonna?
Saitin Bud Spencer

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Puolustaisitko seksityöntekijää/omaa seksinostamista julkisesti
« Vastaus #53 : Tammikuu 05, 2021, 21:40:09 »
Ja hyvä aina muistaa, että huorissa käyminen ei ole pettämistä ainakaan jos kotona että pillua saa.

Tai teknisesti on mutta ei moraalisesti.

Ei tietenkään jos vaimokin saa käydä huorissa.
Tilata pari tuntia aikaa ihanan Alejandron kanssa.

Alejandro panee upealla. paksulla kullilla pari tuntia, antaa sitä alkuajan boyfriend experienceä ja kielellänsä käy aakkoset läpi alakerrassa. Myös takaperin.

Hmmmmmm...Alejandro  :inlove:

Aivan vapaasti. Olen sitäpaitsi varma että vaimo on pettånytkin joskus. Meillä on suhde joka perustuu käytäntöön.

Jos rakastun toiseen otan eron. Muuten mennään tällä. Ukkomiehet ymmärtävät kyllä, muut moralisoivat.

On paljon ukkomiehiä jotka ei tajua. Olen itsekin ollut sellainen aina.
Tosin tämän sivuston akkamiehet kyllä tajuaa.

Ja niin tajuan minäkin jos kerta vaimollakin on lupa.
Moraalisoinnista niin tiedä. Kait sitä jo toivoisi että vuonna 2021 ollaan parisuhteessa samalla viivalla. Käsitinkin että te olette ja Alejandro saa tulla visiitille silloin kun herra kyntää muualla.

Sitä en ole ikinä ymmärtänyt että toisella on lupa mutta toisella ei.
En ole ikinä kuullut hyviä perusteluita.

Yleensä ne perustelut on tyyliin "en saa pillua tässä suhteessa" Johon tietenkin vastaan "siinä tapauksessahan sun akka ei saa kullia"
Why so fragile?

Poissa Vieras0128

  • Hero Member
  • Viestejä: 756
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Puolustaisitko seksityöntekijää/omaa seksinostamista julkisesti
« Vastaus #54 : Tammikuu 05, 2021, 21:49:37 »
^ Hmmm.. kaikella kunnioituksella, Lifti. Jättäisin kuitenkin seksin ostamisen / myymisen tai ostamatta jättämisen / myymättä jättämisen syyt ihan kunkin foorumilaisen itse päätettäviksi, enkä lähtisi tekemään tästä tai mistään muustakaan foorumin jutusta tasa-arvo- tai moraalikysymystä.

Ne moraalikäsitykset kun meillä kaikilla on ihan omamme, ja ihan omista lähtökohdistamme. Jos annettais kaikkien kukkien kukkia niin kauan kuin lakia ei rikota eikä ketään henkilökohtaisesti pahemmin loukata.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Puolustaisitko seksityöntekijää/omaa seksinostamista julkisesti
« Vastaus #55 : Tammikuu 05, 2021, 21:50:46 »
Joo, jos suhtessa ei ole seksiä, ihan oikeasti ei ole seksiä, ekä siitä kyetä keskustelemaan, eikä haluta erota, niin se on sanaton sopimus vieraissa käymiseen. Ihminen tarvitsee seksiä. Äijillä esimerkiksi tulee eturauhasongelmia ja mua ainakin alkaa vituttaan ja se pillun puute alkaa näkymään naamasta. Niinhän laulussakin sanotaan. Kukaan jaksa tumputtaa loppuikäänsä.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Puolustaisitko seksityöntekijää/omaa seksinostamista julkisesti
« Vastaus #56 : Tammikuu 05, 2021, 22:11:11 »
Jenny Snowlla taas hyvää settiä. Itse ajattelen lähtökohtaisesti niin, että aikuisena ihmisenä päätän ihan itse mitä teen elämälläni mutta koska elän avopuolisoni kanssa yhteistä elämää niin hänellä on veto-oikeus. Kunnioitus rules...
☮️and💟

Poissa Pioneeri

  • Full Member
  • Viestejä: 346
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Puolustaisitko seksityöntekijää/omaa seksinostamista julkisesti
« Vastaus #57 : Tammikuu 05, 2021, 22:14:37 »
Alkuperäiseen aiheeseen vielä, tuo hiljainenkin hyväksyminenkin on toki hyvä asia.

Olen huomannut kun asiaa ei pidä täysin piilossa tiettyjen liikekumppaneiden kanssa selviää, että Turkajoukkomme on melkoisen iso. Osa ei tosin ei edes tiedä olevansa edes Turskia kun eivät täällä ole käyneet.

Aina etsimässä

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Puolustaisitko seksityöntekijää/omaa seksinostamista julkisesti
« Vastaus #58 : Tammikuu 06, 2021, 11:39:48 »
Jos annettais kaikkien kukkien kukkia niin kauan kuin lakia ei rikota eikä ketään henkilökohtaisesti pahemmin loukata.


Nimenomaan!

Näihin kaikkiin kukkiin kuulu myös se vaimo. Hänelläkin on lupa kukkia.

Jos jokainen teistä ukkomiehistä saa käydä huorissa, mutta vaimo ei saa käydä huorissa. Teillä miehillä on jokin jumalallinen yksinoikeus, niin sanon " vitun pellet "
Mikäli taas elätte vuotta 2021 missä nainen on teidän kanssa rinta rinnan ja samat pelisäännöt koskee kumpaakin = Huge respect
Why so fragile?

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Puolustaisitko seksityöntekijää/omaa seksinostamista julkisesti
« Vastaus #59 : Tammikuu 06, 2021, 13:19:29 »
Yhteiskunnan moraaliarvot on aikoinaan kiiveen hakattu ja hitaasti muuttuvat. Yksilön moraalia kuvastaa parhaiten kompassi, heilahtelee sen mukaan mikä sitä sattuu milloinkin puoleensa vetämään. Aina voi vedota vaikka YK:n ihmisoikeusjulistukseen, itemääräämisoikeuteen ja oikeuteen omaan kehoonsa. Kunhan muistaa antaa samat oikeudet kumppanilleen kuten Lifti. Ukkomiehenä en usko ukkomiesoikeuteen aka pettämisoikeuteen.

Itsekunnioitus ja kunnioitus puolisoa kohtaan ja keskustelu vaikeistakin asioista. Nämä on parisuhdejulistuksen avainkohdat.

En moralisoi, en tuomitse, olen ihminen, olen tehnyt omat virheeni. Maksullisessa käyminen on pettämistä jos ei siitä kumppanin kanssa ole sovittu. Teoriassa, käytännössä, teknisesti ja moraalisesti.
☮️and💟