Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Puolustaisitko seksityöntekijää/omaa seksinostamista julkisesti  (Luettu 7717 kertaa)

Poissa Pioneeri

  • Full Member
  • Viestejä: 346
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Puolustaisitko seksityöntekijää/omaa seksinostamista julkisesti
« Vastaus #20 : Tammikuu 04, 2021, 17:25:17 »
En missään nimessä.

Työni on jossain määrin julkista joten tod.näk. menisi DUUNI, PERHE JA OSA TUTTAVISTA sen sileän tien. En ihan niin tyhmä ole.

Lifti on rohkeutensa todistanut mutta hyvä kannaltasi ettei tullut ulos.

Niin kauan kun Suomessa masturbointi on hyväksyttävämpää kuin seksi ei suutaan kannata julkisesti ehkä ostajien aukoa. Kansalaisille seksin ostajat tuntuvat olevan raiskaajasta seuraava.

Sitten kun radiosta tulee yhtä paljon seksin myyntimainoksia kuin Kaalimadon mainoksia on aika.
Aina etsimässä

Poissa JennySnow

  • Full Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 120
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Puolustaisitko seksityöntekijää/omaa seksinostamista julkisesti
« Vastaus #21 : Tammikuu 04, 2021, 17:35:44 »
^^ Tossa on jo munaa, kun omalla naamallaan haastikseen lähtee. Itse voisin osallistua jos lärvi ei näy eikä nimeä kerrota. Ihan vaan ihmisten asenteiden ja mahdollisten työympyröihin ulottuvien vaikutusten takia.

Tota jäin itsekin miettimään. Onko se niin, että alitajuisesti ajattelee harrastuksen olevan väärin, sekä ostossa, että myynnissä vai mikä?

En jätä maineeni vuoksi kertomatta jos maailmassa on jokin epäkohta (esimerkiksi kun työnantaja lomauttaa lapsens.. öö, eiku työntekijänsä) vaikka ei se minulle aina mainetta sada..

Kyllä se maksullisen seksin stigma painaa voimakkaasti asiakkaidenkin niskassa. Eri tavoin toki kuin meillä tekijöillä. Osa taas on lähellä toisiaan.

Stigmalla tarkoitetaan sellaista yhteiskunnallista häpeäleimaa, joka on sisäänkasvanut kulttuuriin, että harvoin sitä edes tajuaa, ennen kuin joku tekee sen itselle näkyväksi.

Tuskin akateemisesti pätevä termi, mutta itse puhun sisäistetystä stigmasta silloin, kun stigmasta on tietoinen, ei halua alistua sille, ja silti löytää itsensä stigmaamasta ko. aihetta suunnasta jos toisesta. Omalla kohdalla se voi tarkoittaa vaikka sitä, että joskus ihmettelin miksi putosin ”mitä olen mennyt tekemään”-kuiluun koko uran kanssa, vaikka olen tosi järkevästi lähtenyt alalle. Ystävän kanssa ruotiessa tajusin, että koska seksityö on yleisesti paheksuttua, oli omalle vaikealle ololle luonnollista hakea syytä seksityöstä. Onneksi lopulta löysin ikävien tunteiden juurelle, eikä sillä ollut mitään tekemistä seksityön kanssa. Ahdistus tuli siis muualta, ja katumus-ajatukset katosivat kuin veitsellä leikaten.

Joku kollega on multa joskus kysynyt, että miksi en tee asiaa X, kun olen siinä hyvä, vaan teen tätä hommaa. Tässäkin taustalla varmasti ihan viaton, huomaamaton stigma aiheuttamassa sammakoita suusta.

Tämä ei tarkoita, etteikö stigma-ajatuksissa olisi perääkin. Esim. kummalla puolella riskiä tahansa perheen, ystävien ja työn menettämisen pelko stigman takia on ihan validi pelko. Tässäkin ketjussa moni mainitsee asian, ja se on valitettavaa, mutta myös ihan totta, että näin voisi olla. Meillä kaikilla on erilaisia etuoikeuksia olla allyja eri vähemmistöille ja alistetuille ryhmille - olennaisinta lienee löytää ne tavat, jotka itselle sopivat. Kuten Trampas tuossa kuvaa, pienilläkin jutuilla voi saada isoa aikaan kun niitä on paljon.

Mä aina sanon, että eka paikka missä voi alkaa purkamaan stigmaa, on kahvipöytäkeskustelut. Voi vaikka vaan kysyä, että mitä mieltä muuten ootte seksityöstä? Tai kertoa jonkin uutisen minkä luki ja mitä ajatuksia se herätti. Ylipäänsä, että puhuu seksityöstä - ja miksei myös asiakkaista. Toki on ymmärrettävää, että esim. itse puhun ja kirjoitan enimmäkseen työstä ja sen tekijöistä, mutta samalla myös harmittaa asiakkaiden stigma.

Asiakkaat on kuitenkin se ryhmä, joihin vedoten mm. vaaralliset lait maailmalla menee läpi. Yleisimpiä argumentteja on rassukoiden seksityötä tekevien suojelu ikäviltä asiakkailta. Ruotsissa kiinni jäävät asiakkaat joutuvat pakkoterapiaan, joka on käytännössä aika järkkyä aivopesua. Näistä ”terapioissa” on raportoitu mm. korkeaa itsemurhahakuisuutta, enkä ihmettele. Toki se korreloidaan näissä jutuissa palveluiden käyttämiseen ja saadaan näyttämään ”pahalta” (samalla stigmaten mt-ongelmia), mutta tarpeeksi kun käytetään henkistä väkivaltaa ja häpäistään tehtyjen valintojen perusteella, niin eihän sitä loputtomiin kukaan kestä. Jos asiakkaat onkin ihan tavallisia ihmisiä, joilla on myös itsemääräämisoikeus ja oikeus suostuvien, yhteisymmärryksessä olevien aikuisten väliseen toimintaan, on vaikea myöskään väittää kaikkia asiakkaita hyväksikäyttäjiksi ja vaarallisiksi. Sikälikin on vaarallista, varsinkin tässä maailman ajassa pitää mitään ylimääräisiä hyhmäverkkoja maksullisen seksin yllä. Siitä on aika moni ihminen maksanut jo hengellään ympäri maailman.

Harmittavaa on se, että pelko lisää hiljaisuutta ja siitähän stigma saa voimaa. Hiljaisuudesta. Ja kun asioita ei jaa, ne voi paisua ihan päättömiksi, ja lopulta koko homma voi olla kamala mörkö. Aika monilla menee yksi ihmiselämä painavan möykyn kantamiseen. Kuvitellaan, että paha olo tulee siitä mitä tuli tehtyä, eikä osata kääntyä katsomaan asiaa toisesta suunnasta: Ehkä se paha olo tuleekin siitä, että olen omaksunut niin voimakkaasti ajatuksen siitä, että tekisin muka jotain väärin ja itseäni vahingoittavaa? Siksi tarvitaan ihmisiä sanomaan ääneen, että ei siinä ole mitään väärää. Sitä on normalisointi, tabujen rikkominen ja stigman purku.

Mitä tulee jännittävyyteen, mielestäni sitä saadakseen ihmisten mielenterveys, ihmisoikeudet ja turvallisuus on ihan pikkasen kova hinta. Uskon, että jännitystä tällä saralla saisi, vaikka ostaminen olisi yleisesti hyväksyttävämpää ja seksityö olisi dekriminalisoitua. Itseasiassa, se toisi aika paljon lisää mahdollisuuksia ja potentiaalia alalle, ja ihan uutta asiakaskuntaa. Toki, aina on ihmisiä, jotka ajattelevat asiat lähinnä oma etu edellä.

Mut hei tärkein juttu: Taas mä ilakoin ja tanssin, koska tässäKIN ketjussa puhutaan paljon seksityöstä ja seksityöntekijöistä! :inlove: Ja hyvin näyttää, ettei tämän termistön haltuun otto ole ollut keneltäkään pois mitään. Tuskimpa siis lopulta dekriminalisointi tai stigman väheneminenkään :drinking: (Dekriminalisointi = Kaiken ylimääräisen säätelyn poisto laista niin, että seksialalla tekijöillä on samat yrittäjien ja työntekijöiden oikeudet ja mahdollisuudet kuin muillakin aloilla. Nyt seksityö ja ostaminen ovat Suomessa laillistettuja tietyin säädöksin, Ruotsissa taas seksin osto on laitonta, eli rangaistavaa)
💕 Inarin kanssa Sörnäisissä 5.-6.7.2023 🍑

Seuraavan kerran tavattavissa _aikaisintaan_ syyskuussa 🍂

Poissa 007 (oma)lupa naida

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1626
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Puolustaisitko seksityöntekijää/omaa seksinostamista julkisesti
« Vastaus #22 : Tammikuu 04, 2021, 17:41:25 »
^ Onko jollakulla tietoa että miten tuo ruotsin kieltolaki toimii ja vaikuttaa ??
Tarpeitahan se ei poista.
9 vuotta ikään 69, joka on kivaa :-)

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Puolustaisitko seksityöntekijää/omaa seksinostamista julkisesti
« Vastaus #23 : Tammikuu 04, 2021, 17:44:55 »
Lifti on rohkeutensa todistanut mutta hyvä kannaltasi ettei tullut ulos.

Se voi tulla ulos ihan mikä päivä tahansa.
Olen antanut siihen luvan.

Edittiä: Olen tehnyt elämässäni paljon pahempiakin asioita kuin nussinut huoraa   ;D
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 04, 2021, 17:51:14 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Puolustaisitko seksityöntekijää/omaa seksinostamista julkisesti
« Vastaus #24 : Tammikuu 04, 2021, 17:59:25 »
Poliitikot. Olis muuten hauska kun Damissa tulis ulos näyteikkunasta ja haastattelija olis kysymässä, että miten suhtaudut prostituutioon? "tuomitsen jyrkästi"
Onhan näitä ollut USAssa, Briteissä ja katolisissa maissa. Konservatiiviset uskontoon nojautuvat puolueet torjuvat prostituution moraaliin vedoten. Moni näistä jäänyt housut kintuissa kiinni.


Oikeastaan olisi kiva kuulla Trumpin kanta prostituutioon. Kaveri voisi joutua vähän tasapainoilemaan.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1097
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Puolustaisitko seksityöntekijää/omaa seksinostamista julkisesti
« Vastaus #25 : Tammikuu 04, 2021, 18:32:17 »
Olen ollut ainakin ylen ja iltalehden haastatteluissa seksinostajana. Molemmissa pelkurina eli en omilla kasvoillani.

Tässä ei ole mitään pelkurimaista! Omien rajojensa kunnioittaminen ja terve itsesuojelu on rohkeutta!
Helsingissä 7.-8.5. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1097
  • ****** Rakastajien aatelia
Helsingissä 7.-8.5. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Puolustaisitko seksityöntekijää/omaa seksinostamista julkisesti
« Vastaus #27 : Tammikuu 04, 2021, 18:46:06 »
Kauhea esitelmä taas Jenny Snowlta, mutta olihan siinä asiaakin. Joskus annoin Karjalaiseen haastattelun ja Ampparista klikkasin uteliaisuudesta uutisotsikon, että pankinjohtaja myy seksiä.
Oli sovittu, että saan lukea jutun ennen julkaisua, no niin sain, mutta siihen oli pari tuntisesta jutustelusta otettu vaan toimittajaa miellyttävät jutut, enkä saanutkaan muuttaa kohtia, mistä mielestäni sai väärän kuvan.
Puolustan, jos joudun sellaiseen tilanteeseen. Yhtään haastattelua en anna, myyköön lehteään jollain muulla, kun minun kustannuksella.

Poissa Trampas

  • Full Member
  • Viestejä: 315
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Puolustaisitko seksityöntekijää/omaa seksinostamista julkisesti
« Vastaus #28 : Tammikuu 04, 2021, 20:22:02 »
Kauhea esitelmä taas Jenny Snowlta, mutta olihan siinä asiaakin. Joskus annoin Karjalaiseen haastattelun ja Ampparista klikkasin uteliaisuudesta uutisotsikon, että pankinjohtaja myy seksiä.
Oli sovittu, että saan lukea jutun ennen julkaisua, no niin sain, mutta siihen oli pari tuntisesta jutustelusta otettu vaan toimittajaa miellyttävät jutut, enkä saanutkaan muuttaa kohtia, mistä mielestäni sai väärän kuvan.
Puolustan, jos joudun sellaiseen tilanteeseen. Yhtään haastattelua en anna, myyköön lehteään jollain muulla, kun minun kustannuksella.

Muistan tuon jutun. Otsikko taisi tulla siitä, että sanoit huomanneesi istuvasi pankin päällä ja halunneesi pankinjohtajaksi. En tiedä muistanko väärin mutta minulle jäi vaikutelma, että artikkeli oli hyvä ja asiallinen. Pitäis varmaan kaivella netin syövereistä ja lukea uudelleen.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 04, 2021, 20:28:47 kirjoittanut Trampas »
Asialliset hommat suoritetaan, muuten pannaan kuin Ellun kanit.

Poissa Pioneeri

  • Full Member
  • Viestejä: 346
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Puolustaisitko seksityöntekijää/omaa seksinostamista julkisesti
« Vastaus #29 : Tammikuu 04, 2021, 20:28:11 »
Lifti on rohkeutensa todistanut mutta hyvä kannaltasi ettei tullut ulos.

Se voi tulla ulos ihan mikä päivä tahansa.
Olen antanut siihen luvan.

Edittiä: Olen tehnyt elämässäni paljon pahempiakin asioita kuin nussinut huoraa   ;D

Ok. No, syvä kunnioitus ja toivotaan että avaa silmiä kansalla jos ulos tulee.

Tosiasiahan on että ilman tämmöisiä ulostuloja ei mikään muutu.

Ollaan me muut nössöt sulle panot velkaa. 
Aina etsimässä

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Puolustaisitko seksityöntekijää/omaa seksinostamista julkisesti
« Vastaus #30 : Tammikuu 04, 2021, 21:08:54 »
Espoon rouva on julkisuudessa puolustanut meitä kaikkia rohkeasti, kiitos siitä.
Aika varma olen, että hänen naapurustossa löytyy joku tiukkapipo setä/täti ja face jos sellaista on täyttyy paheksujista. Oman aikamme Jean D`arc on kuinka sattuukaan myös punatukkanen Tiia Förström. Upea ja hieno nainen. Oon välillä vähän kömpelö näissä, mutta arvostan.

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Puolustaisitko seksityöntekijää/omaa seksinostamista julkisesti
« Vastaus #31 : Tammikuu 04, 2021, 21:29:52 »
Palkittu sotasankari tappaa ihmisiä työkseen ja hänet arvioidaan mielenterveydeltään terveeksi. Seksityöntekijä tuo ihmisille hyvää mieltä kurjuuden (tai arjen) keskellä ja hänet arvioidaan mielenterveydeltään sairaaksi.

Koko ihmiskunnan mielenterveysoppi pitäisi arvioida uudelleen, mutta valtavirta jyrää.

100 ihmistä laitetaan suljetulle saarelle joista 99 on pedofiilejä ja yksi ei pedofiili. Kukas sitten on sairas?

Poissa vesa75

  • Full Member
  • Viestejä: 153
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Puolustaisitko seksityöntekijää/omaa seksinostamista julkisesti
« Vastaus #32 : Tammikuu 04, 2021, 21:56:45 »
Ninalta hyvä kommentti, espoolaisrouvalle kiitos. Olemme tavanneet mutta ei enää. Ammattirakastaja on hyvä kirja, lukekaa jos ette ole lukeneet.
Herrasmies henkeen ja vereen

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Puolustaisitko seksityöntekijää/omaa seksinostamista julkisesti
« Vastaus #33 : Tammikuu 04, 2021, 22:30:37 »
Parin kuukauden päästä mulle soitettiin että sitä tuskin näytetään telkkarista kun haastattelu oli niin positiivinen kuvaus aiheesta.
Kait mun olis pitäny tippa linssissä puhua samanlaista paskaa kun kun tää meidän kotihurri poliisi.

Tuo on ärsyttävää. Tehdään juttua siinä toivossa, että alan synkimmät puolet saataisiin esiin jotta juttu myisi.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa JennySnow

  • Full Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 120
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Puolustaisitko seksityöntekijää/omaa seksinostamista julkisesti
« Vastaus #34 : Tammikuu 04, 2021, 22:50:45 »
^ Onko jollakulla tietoa että miten tuo ruotsin kieltolaki toimii ja vaikuttaa ??
Tarpeitahan se ei poista.

Tiian linkkaama varjoraportti kannattaa lukea, mutta tiivistys: Todella huonosti. Sama asiakkaan kriminalisointilaki on propagandalla myyty mm. Ranskaan, Irlantiin, Kanadaan, jne. Kaikista maista nousee tasaisesti erilaisia kannanottoja lain negatiivisista vaikutuksista suuntaan jos toiseen.

Eniten tuo laki vaikuttanee siihen, että työ on aiempaa vaarallisempaa.

Mitä tulee kasvoilla olemiseen, niin se on tietysti se mikä näkyy. Sekä asiakkaissa että tekijöissä. Aktivismissa on kuitenkin valtavasti mukana aktiivisina toimijoina sekä tekijöitä että asiakkaita, jotka eivät kykene omilla kasvoillaan olemaan julkisuudessa, mutta tekevät tosi paljon. On tosi tärkeää muistaa myös heidät.

Kaikki eivät varmasti kaipaa kiitoksia, mutta itse ainakin huomaan, että oman aktivismin huomioiminen on tärkeää. Se antaa myös tunnun, että sillä on jotain väliä. Sanon tämän vain sillä, että muistakaa kiittää myös ”kasvottomia” asiakkaita ja tekijöitä, jotka tekee aktivismia, on kiinnostuneita, mitä tahansa pientä. Sillä voi olla todella suuri merkitys sille, että jaksaa hommaa :)

Mä itse olisin lopettanut aktivismin kokonaan, ja lopetinkin osin opistolla tapahtuneen nettikiusaamisen vuoksi. En pelkästään, mutta kyllä se lannisti tosi isosti. Ellei mua olisi pyydetty mukaan FTS Finlandiin. Siellä on tosi omistautunutta porukkaa, ja musta on jotenkin tosi sääli, jos seksityöaktivismi henkilöityy ja se arvostus muiden työtä kohtaan jää jakamatta. Meitä kun on vähän joka paikassa. Tämä kaikella rakkaudella myös Tiiaa kohtaan. :inlove:

Kuten sanoin, jokaisella on ne omat etuoikeutensa tässäkin asiassa, kuten myös rajansa. Ja niistä käsin toimiminen on kestävää ja tervettä. Jos arvostus jakaantuu vain tiettyihin tapoihin toimia, voi tuntua tosi turhalta avata mitään keskusteluja ottamatta isommin kantaa, jakaa uutisartikkeleita, jne. Kun todellisuudessa se ei ole.

Mä jaoin Twitterissä mun yhden ”esitelmän” ja sen lopputulemana eduskuntaryhmän naisosasto otti virallisen kannan seistä seksityön ja sen tekijöiden äänen takana. Yksi twiitti. Ja mä olen ihan helvetin ylpeä siitä asiasta, vaikka en voikaan omilla kasvoillani asian takana seistä. Haluan vaan kannustaa mihin tahansa minihiiren askeliin, jos se tuntuu oikealta ja on mahdollista. Sillä mitä teet, ihan varmasti on jotain väliä 💕
💕 Inarin kanssa Sörnäisissä 5.-6.7.2023 🍑

Seuraavan kerran tavattavissa _aikaisintaan_ syyskuussa 🍂

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Puolustaisitko seksityöntekijää/omaa seksinostamista julkisesti
« Vastaus #35 : Tammikuu 04, 2021, 23:03:49 »
Tosiasiahan on että ilman tämmöisiä ulostuloja ei mikään muutu.

Juuri näin elämäni rakkaus asian aikoinaan muotoili.
Meidän piti tulla pariskuntana ulos mutta RIP

Sitten kun minulle tarjoutui tilaisuus puhua aiheesta, tuoda se pimeydestä valoon, niin yritin tehdä sen mitä hän varmasti odotti ja toivoi.

Hän käytti juuri noita sanoja mitä sinulta lainasin ja mä sanoin Ramones fanina " Hey Ho lets go!"
Se oli upea ilta kaikinpuolin.

Why so fragile?

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Puolustaisitko seksityöntekijää/omaa seksinostamista julkisesti
« Vastaus #36 : Tammikuu 04, 2021, 23:26:37 »
...

Mä jaoin Twitterissä mun yhden ”esitelmän” ja sen lopputulemana eduskuntaryhmän naisosasto otti virallisen kannan seistä seksityön ja sen tekijöiden äänen takana. Yksi twiitti. Ja mä olen ihan helvetin ylpeä siitä asiasta, vaikka en voikaan omilla kasvoillani asian takana seistä. Haluan vaan kannustaa mihin tahansa minihiiren askeliin, jos se tuntuu oikealta ja on mahdollista. Sillä mitä teet, ihan varmasti on jotain väliä 💕
Kannattaakin olla ylpeä. Hieno esimerkki aktivismista 👍
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1097
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Puolustaisitko seksityöntekijää/omaa seksinostamista julkisesti
« Vastaus #37 : Tammikuu 05, 2021, 10:45:26 »
muistakaa kiittää myös ”kasvottomia” asiakkaita ja tekijöitä, jotka tekee aktivismia, on kiinnostuneita, mitä tahansa pientä. Sillä voi olla todella suuri merkitys sille, että jaksaa hommaa :)

Mä itse olisin lopettanut aktivismin kokonaan, ja lopetinkin osin opistolla tapahtuneen nettikiusaamisen vuoksi. En pelkästään, mutta kyllä se lannisti tosi isosti. Ellei mua olisi pyydetty mukaan FTS Finlandiin.

Tämä!
Meitä omilla kasvoillaan toimivia on toistaiseksi vain kourallinen, ja joo meidän jaksamista auttaa, kun saadaan kannustavaa palautetta eli oikeasti iso kiitos kiitoksista. Mutta valtaosa suomalaisistakin seksityöaktivisteista on kaapissa ja toimii esim. Jennyn mainitseman FTS Finland -verkoston kautta.

Jos arvostat sitä, mitä minä teen suuna päänä ja pärstä esillä, olisi upeaa jos osoittaisit samaa arvostusta esim. seuraamalla aktivistiverkostoa somessa (@ftsfinland), heittämällä kiitoksia sen suuntaan ja halutessasi vaikka kysymällä sieltä, miten voisit auttaa.

Helsingissä 7.-8.5. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Vieras0147

  • Full Member
  • Viestejä: 233
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Puolustaisitko seksityöntekijää/omaa seksinostamista julkisesti
« Vastaus #38 : Tammikuu 05, 2021, 11:32:58 »
Tuskin puolustaisin. Eipä ole varaa päätyä tilanteeseen, jossa kävisi ilmi, että ostan/olen ostanut seksiä. Tai edes siihen, että joku saattaisi arvailla minun niin tekevän/tehneeni.

 


Poissa Pioneeri

  • Full Member
  • Viestejä: 346
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Puolustaisitko seksityöntekijää/omaa seksinostamista julkisesti
« Vastaus #39 : Tammikuu 05, 2021, 11:40:53 »
Ja hyvä aina muistaa, että huorissa käyminen ei ole pettämistä ainakaan jos kotona että pillua saa.

Tai teknisesti on mutta ei moraalisesti.
Aina etsimässä