Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä mietit tänään?  (Luettu 2646615 kertaa)

Poissa Pikkulerssi

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #14940 : Syyskuu 14, 2026, 17:10:43 »
Että missä kohtaa saadaan politiikka-ketjuun taas ”uutta” pöhinää.  8) ;D :laught:

Terska ehkä luovutti ja totesi ettei sittenkään pysty käännyttämään saitin persuja wokkihölynpölyllään.
Lerssi Lerson Jr. "B-luokan panomees"

Poissa Amatöörigynekologi

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #14941 : Syyskuu 14, 2026, 18:05:43 »
Että missä kohtaa saadaan politiikka-ketjuun taas ”uutta” pöhinää.  8) ;D :laught:

Terska ehkä luovutti ja totesi ettei sittenkään pysty käännyttämään saitin persuja wokkihölynpölyllään.

Terska ei luovuta koskaan. Never ever :laught:
En oo gynekologi, mut voin mä maistaa 😋

Poissa HuliVili

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #14942 : Syyskuu 14, 2026, 19:32:47 »
Hakkeri-Kivimäestä on annettu eurooppalainen pidätysmääräys kun hän "yllättäen" ei ole saapunut Suomeen istumaan jäljellä olevaa 11 kuukauden rangaistustaan. Ja tuskin tuleekaan muuten kuin raudoissa talutettuna, mikäli löytyy jostain.
- Helevetin Perkeleiden asekersantti -

Livekonsertit 2026: 21  (2025:31, 2024:20)

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #14943 : Syyskuu 14, 2026, 20:53:57 »
^ On varmasti hienoa pakoilla ja olla kusi sukassa 11kk takia. Minkä idiootti itselleen mahtaa.
"Full stomach, empty balls" is the code a lot of women have forgotten. We're not super complicated.

Poissa FlamingSword

• Full Member
« Vastaus #14944 : tänään kello 20:34:01 »
Naapurin Iina kun on Poriin tulossa, ja ei vastaa kun aikaa varaan, niin mietin että miksi jotkut vielä jaksavat välittää niistä vanhoista rapsoista tai kirjoituksista. Ne negarapsatkin olivat merkittävästi vain siitä että tarkoituksella jätettiin vastaamatta/oharoitiin että voitiin kostaa Saitin ylipainokirjoituksia Suomi-tytöistä. Iinalle en tietenkään negarapsaa kirjoita, koska olen päättänyt etten enää kirjoittele, mutta jos Iina luet tätä niin olisi kyllä kiva tavata ja luultavasti pitäisit tapaamisesta :)

Mutta sitten yleensä niille jotka eivät ole minua tavanneet: jokainen nainen joka on minut tavannut niin on pitänyt tapaamista positiivisena tai vähintään neutraalina, Miiraa lukuunottamatta. Eli olen naisille kohtelias tapaamisella. Miiran kanssa myöhästyin 15 minuuttia, ja en saanut orgasmia, että en sen pahemmin toiminut silloinkaan :D Yksityisviestillä muuten kysyin tässä joku aika sitten Miiralta että mitä tein väärin, niin ei vastannut siihen mitä kysyin. Mutta joo, tosiaan jos joku epäilee että millainen olisin tavata niin voin luvata että naisia kohtelen hyvin, aina. Eli ei syytä huoleen :) Ja onhan minulla tälläkin hetkellä 4 vakkaria.

Poissa joey_t

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #14945 : tänään kello 21:11:59 »
Naapurin Iina kun on Poriin tulossa, ja ei vastaa kun aikaa varaan, niin mietin että miksi jotkut vielä jaksavat välittää niistä vanhoista rapsoista tai kirjoituksista. Ne negarapsatkin olivat merkittävästi vain siitä että tarkoituksella jätettiin vastaamatta/oharoitiin että voitiin kostaa Saitin ylipainokirjoituksia Suomi-tytöistä. Iinalle en tietenkään negarapsaa kirjoita, koska olen päättänyt etten enää kirjoittele, mutta jos Iina luet tätä niin olisi kyllä kiva tavata ja luultavasti pitäisit tapaamisesta :)

Mutta sitten yleensä niille jotka eivät ole minua tavanneet: jokainen nainen joka on minut tavannut niin on pitänyt tapaamista positiivisena tai vähintään neutraalina, Miiraa lukuunottamatta. Eli olen naisille kohtelias tapaamisella. Miiran kanssa myöhästyin 15 minuuttia, ja en saanut orgasmia, että en sen pahemmin toiminut silloinkaan :D Yksityisviestillä muuten kysyin tässä joku aika sitten Miiralta että mitä tein väärin, niin ei vastannut siihen mitä kysyin. Mutta joo, tosiaan jos joku epäilee että millainen olisin tavata niin voin luvata että naisia kohtelen hyvin, aina. Eli ei syytä huoleen :) Ja onhan minulla tälläkin hetkellä 4 vakkaria.
En ota kantaa kenenkään yksittäisen pt:n vastaamattomuuteen tms mutta noin yleisellä tasolla voi hyvin olla että aiemmat foorumkirjoituksesi on ehkä joillekin syynä etteivät halua sinua asiakkaakseen. Vaikka olet vaihtanut foorum-tyyliä ja kertonut useissa veisteissäsi ettei tapaamattomuuteen ole enää syytä, kaikki tällainenkin voi nostaa pt:llä esille tunteen "helpommalla pääsen kun pysyn erossa" koska tällainen uuden tyylin vakuuttelukirjoittelukin on "ylimääräistä draamaa" jollaista juuri kukaan ei kaipaa. Parasta kai olisi että kirjoittelisit foorumilla niitä näitä peliketjuihin ja muualle, ehkäpä vuoden tms kuluttua kukaan ei muista enää näitä asioita. Ja vaikka joku sinua noista asioista muistuttelisi foorumilla, parasta on että et missään tapauksessa vastaa siihenkään mitään.

Ja etenkin pt:iden nimimerkkien mainitseminen foorumilla vastaamattomuus-tapauksissa ei ole järkevää. Ei tilanne sillä tavoin muutu eikä siitä seuraa mitään hyvää. Katse eteenpäin, ei taakse.
älkää kaatako piimäpurkkia porstuassa mennessänne

Poissa FlamingSword

• Full Member
« Vastaus #14946 : tänään kello 21:24:57 »
Katse eteenpäin, ei taakse.
Kun vaan kaikki muutkin katsoisivat niin.

Paikalla JPC

• Hero Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #14947 : tänään kello 21:33:01 »
Onkohan hypriitiputleri hyökänny, kun on ollu sähköt poikki jo yli puol tuntia  :whipping: