Että missä kohtaa saadaan politiikka-ketjuun taas ”uutta” pöhinää.![]()
![]()
Terska ehkä luovutti ja totesi ettei sittenkään pysty käännyttämään saitin persuja wokkihölynpölyllään.
Uutiset:
![]()
Amatöörigynekologi
Kelpo kaveri
![]()
Terska ehkä luovutti ja totesi ettei sittenkään pysty käännyttämään saitin persuja wokkihölynpölyllään.

Yksityisviestillä muuten kysyin tässä joku aika sitten Miiralta että mitä tein väärin, niin ei vastannut siihen mitä kysyin. Mutta joo, tosiaan jos joku epäilee että millainen olisin tavata niin voin luvata että naisia kohtelen hyvin, aina. Eli ei syytä huoleen
Ja onhan minulla tälläkin hetkellä 4 vakkaria.Naapurin Iina kun on Poriin tulossa, ja ei vastaa kun aikaa varaan, niin mietin että miksi jotkut vielä jaksavat välittää niistä vanhoista rapsoista tai kirjoituksista. Ne negarapsatkin olivat merkittävästi vain siitä että tarkoituksella jätettiin vastaamatta/oharoitiin että voitiin kostaa Saitin ylipainokirjoituksia Suomi-tytöistä. Iinalle en tietenkään negarapsaa kirjoita, koska olen päättänyt etten enää kirjoittele, mutta jos Iina luet tätä niin olisi kyllä kiva tavata ja luultavasti pitäisit tapaamisestaEn ota kantaa kenenkään yksittäisen pt:n vastaamattomuuteen tms mutta noin yleisellä tasolla voi hyvin olla että aiemmat foorumkirjoituksesi on ehkä joillekin syynä etteivät halua sinua asiakkaakseen. Vaikka olet vaihtanut foorum-tyyliä ja kertonut useissa veisteissäsi ettei tapaamattomuuteen ole enää syytä, kaikki tällainenkin voi nostaa pt:llä esille tunteen "helpommalla pääsen kun pysyn erossa" koska tällainen uuden tyylin vakuuttelukirjoittelukin on "ylimääräistä draamaa" jollaista juuri kukaan ei kaipaa. Parasta kai olisi että kirjoittelisit foorumilla niitä näitä peliketjuihin ja muualle, ehkäpä vuoden tms kuluttua kukaan ei muista enää näitä asioita. Ja vaikka joku sinua noista asioista muistuttelisi foorumilla, parasta on että et missään tapauksessa vastaa siihenkään mitään.
Mutta sitten yleensä niille jotka eivät ole minua tavanneet: jokainen nainen joka on minut tavannut niin on pitänyt tapaamista positiivisena tai vähintään neutraalina, Miiraa lukuunottamatta. Eli olen naisille kohtelias tapaamisella. Miiran kanssa myöhästyin 15 minuuttia, ja en saanut orgasmia, että en sen pahemmin toiminut silloinkaanYksityisviestillä muuten kysyin tässä joku aika sitten Miiralta että mitä tein väärin, niin ei vastannut siihen mitä kysyin. Mutta joo, tosiaan jos joku epäilee että millainen olisin tavata niin voin luvata että naisia kohtelen hyvin, aina. Eli ei syytä huoleen
Ja onhan minulla tälläkin hetkellä 4 vakkaria.