Uutiset:
Amatöörigynekologi
Kelpo kaveri

Jimmy-setä

Huikea tyyppi
Mietin että kuinkahan pitkään iloista ja positiivista virettä eräällä kirjoittajalla tällä kertaa riittää ennen kuin taas repeää...Nyt alkaa jo vähän lipsua...
Ja onkohan tässä tällainen juoni, että "nyt huomaatte että olen muuttunut mies ja voitte hyvin ottaa minut asiakkaaksi."?
Jimmy-setä olisi hyvä SmackDownin selostaja.Mietin että kuinkahan pitkään iloista ja positiivista virettä eräällä kirjoittajalla tällä kertaa riittää ennen kuin taas repeää...Nyt alkaa jo vähän lipsua...
Ja onkohan tässä tällainen juoni, että "nyt huomaatte että olen muuttunut mies ja voitte hyvin ottaa minut asiakkaaksi."?
Jimmy-setä

Huikea tyyppi
Se koira älähtää...Jimmy-setä olisi hyvä SmackDownin selostaja.Mietin että kuinkahan pitkään iloista ja positiivista virettä eräällä kirjoittajalla tällä kertaa riittää ennen kuin taas repeää...Nyt alkaa jo vähän lipsua...
Se koira älähtää...Itseäni kyllä naurattaa että kyttäät aina kaikki viestini ja raportoit mietteitäsi XD
Jimmy-setä

Huikea tyyppi
Paria vitsiäsi olen tainnut kommentoida ja ilmaisun myös että melko päälleliimattua ja tarkoitushakuista on tämä "muutoksesi". 😅Se koira älähtää...Itseäni kyllä naurattaa että kyttäät aina kaikki viestini ja raportoit mietteitäsi XD
Mietin, että milloin rauhallisen ja asiallisen alun jälkeen homma muuttuu täydeksi sekoiluksi. Tänään on jo aivan pientä havaittavissa...
Mietin että kuinkahan pitkään iloista ja positiivista virettä eräällä kirjoittajalla tällä kertaa riittää ennen kuin taas repeää...
Ei tässä vielä näyttäisi mitään tapahtuneen
Nyt alkaa jo vähän lipsua...Sinä olet koko ajan kyttäämässä minun viestihistoriaani XD
Jimmy-setä

Huikea tyyppi
Tunnistitko näistä itsesi? 😂Mietin, että milloin rauhallisen ja asiallisen alun jälkeen homma muuttuu täydeksi sekoiluksi. Tänään on jo aivan pientä havaittavissa...Mietin että kuinkahan pitkään iloista ja positiivista virettä eräällä kirjoittajalla tällä kertaa riittää ennen kuin taas repeää...
Ja onkohan tässä tällainen juoni, että "nyt huomaatte että olen muuttunut mies ja voitte hyvin ottaa minut asiakkaaksi."?Ei tässä vielä näyttäisi mitään tapahtuneenNyt alkaa jo vähän lipsua...Sinä olet koko ajan kyttäämässä minun viestihistoriaani XD