Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä mietit tänään?  (Luettu 2627296 kertaa)

Poissa Tulli

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #14900 : Elokuu 31, 2026, 18:47:48 »
Onko sairasta jos lähes viisikymppisenä menisi tapaamaan yli puolet nuorempaa pt:tä?

Anna palaa vaan.
Tissit 😍

Poissa Suokukko

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #14901 : Elokuu 31, 2026, 20:53:53 »
Onko sairasta jos lähes viisikymppisenä menisi tapaamaan yli puolet nuorempaa pt:tä?
Vaikka vihille veisit👍
Kosteikkoniittyjen ja pehmeiden paikkojen erikoismies

Poissa FlamingSword

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #14902 : Elokuu 31, 2026, 21:01:45 »
Se ei todellakaan ole sairasta, vaan biologian näkökulmasta tervettä olla kiinnostunut hedelmällisessä iässä olevista naisista.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 31, 2026, 21:03:32 kirjoittanut FlamingSword »

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
« Vastaus #14903 : Elokuu 31, 2026, 23:57:15 »
Joku se vaan ei pääse vauvakuumeestaan eroon 😉
Hierontaa, hemmottelua ja seksiä Espoossa!

Poissa FlamingSword

• Full Member
« Vastaus #14904 : Syyskuu 01, 2026, 00:23:20 »
Joku se vaan ei pääse vauvakuumeestaan eroon 😉
Vaikka ei seksiä harrasta vauvojen tekoa varten, niin silti ne hedelmälliset ja lisääntymiskykyisessä iässä olevat, vaan ovat kuumimpia ihan biologisista syistä ;)

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
« Vastaus #14905 : Syyskuu 01, 2026, 00:29:39 »
^Kyllä ne mahdolliset äitiehdokkaat kannattaa etsiä muualta kuin maksuseksiskenestä, niin täällä ei pitäs hedelmällisyydellä olla mitään merkitystä. Vauva.fi voi olla oikeampi osoite hedelmällisyyskeskusteluille.
#tunnistakiimaisennaisenovulaatiolima

Ja aika moni tykkää kairata perseeseen. Siinä on ihan se ja sama miten hedelmällinen toinen on 😆
Hierontaa, hemmottelua ja seksiä Espoossa!

Poissa Mustelmann

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #14906 : Syyskuu 01, 2026, 00:52:55 »
Ei kyllä ole minullakaan ollut hedelmällisyys mielessä, kun olen neitoja valinnut. Aivan muut asiat ovat merkinneet ja viehättäneet kuin potentiaalinen kyky tuottaa lapsia.

Poissa Thor Patsas

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #14907 : Syyskuu 01, 2026, 01:21:57 »
Mietin juuri että jostain syystä en ole ikinä halunnut saada lapsia.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa FlamingSword

• Full Member
« Vastaus #14908 : Syyskuu 01, 2026, 01:38:15 »
Joo, siis eihän maksuseksi ole lasten hankkimista varten. Mutta se biologia kuitenkin vaikuttaa aina taustalla miesten mieltymyksiin. Tuli mieleen Tuhma Myy Ilta-Sanomien haastattelussa:

"– Mitä lähemmäs mennään neljäkymmentä, niin sitä vähemmän miehiä tuntuu kiinnostavan. Miesasiakkaat usein haluavat sitä sorjaa parikymppistä. Mutta halutessaan alalla voi tehdä pitkääkin uraa."

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009578141.html

Mutta en halua tästä sen enempää väitellä. Ruudun toisella puolella on kuitenkin ihmisiä joilla on tunteet ja se täytyy ottaa huomioon kun kirjoittaa, vaikka kuinka ajattelisi kertovan faktaa. Aluksi tämä foorumi oli itselleni vain pelkkä mielepidekirjoituspalsta johon voi kirjoittaa mitä vain. Mutta nykyään on kiintymys yhteisöön ja jokainen on tullut tutuksi ihmisenä ja yksilönä, joita ei halua loukata.

Poissa Ribbeli

• Sr. Member
« Vastaus #14909 : Syyskuu 01, 2026, 01:44:43 »
^Kyllä ne mahdolliset äitiehdokkaat kannattaa etsiä muualta kuin maksuseksiskenestä, niin täällä ei pitäs hedelmällisyydellä olla mitään merkitystä. Vauva.fi voi olla oikeampi osoite hedelmällisyyskeskusteluille.
#tunnistakiimaisennaisenovulaatiolima

Ja aika moni tykkää kairata perseeseen. Siinä on ihan se ja sama miten hedelmällinen toinen on 😆
Siittiö ui ja vastaan tuli kokonainen siittiöryhmä,siittiö tuumasi ryhmälle,nyt ei ole kiirettä,nyt ollaan perseessä..

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #14910 : Syyskuu 01, 2026, 07:27:59 »
Puhut vähän mutta asiaa  :inlove:

Poissa Tunnustautuja

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #14911 : Syyskuu 01, 2026, 07:41:21 »
Puhut vähän mutta asiaa  :inlove:

Mut eikös ne insinöörit…???

Poissa Thor Patsas

• Sr. Member
« Vastaus #14912 : Syyskuu 01, 2026, 07:46:00 »
Sitten nyrkkeilysäkkiä hakkaamaan miettien samalla sen kiilaajakytän naamaa. 💪
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
« Vastaus #14913 : Syyskuu 01, 2026, 08:09:39 »
Miettinyt jo kohta oikeastaan viikon. Mikä saa mäkkärimaassa naiset tukemaan sekopäistä äiteetä joka tappoi kolme omaa lastaan.

Poissa Granado

• Sr. Member
« Vastaus #14914 : tänään kello 07:32:15 »
Kaksoiselämän eläminen on aina välillä melko rasittavaa. Tarkoitan tällä sitä, että pitää koko ajan varoa sanojaan, että ei paljastaisi itsestään näitä ns. pimeämpiä puolia. Tai ei minulla muita erikoisen pimeitä puolia elämässäni ole kuin tämä vuosikymmeniä jatkunut uuttera huorien nussiminen. Tai eihän me täällä lasketa huorissa käymistä miksikään ihmisen piemeäksi puoleksi, mutta tuolla normielämässä täytyy vähän varoa sanojaan. Martan kanssa olen joutunut pyörimään sellaisissa kekkereissä, jotka eivät ole oikein minua varten. On ollut kaikenlaisia syntymäpäiviä, kokoomuslaisten yrittäjänaisten bileitä ja muita kekkereitä, joissa olen tuntenut oloni hieman epämukavaksi. Olen kyllä ihan hyvä seuramies ja osaan esiintyä fiksusti ja tiedän että minusta pidetään, mutta sielun pohjalla on kuitenkin jonkinlainen synkkyys. Olen aina ajatellut tuomari Nurmiota lainaten, että minun tieni kulkee kohdusta hautaan tuhannen huoramurjun kautta. Ja kyllä sellainen jättää ihmiseen aina jonkun jälkensä. On se aika karua, jos nämä minun uudet tuttavuuteni tietäisivät että mitä minä todella mietin ja minkälainen ihminen todella olen. Mutta kaikille meillähän on tietenkin se pimeäkin puolemme, ja sen kanssa on vaan elettävä.

Tämä kaupallisen seksin skene on sellainen, että vain me "sisäpiiriläiset" tiedämme mitä se todellisuudessa pitää sisällään. Kyllä se on ihan turha mennä tuonne "siviilimaailmaan" selittämään mistään hyvinvointipalvelujen ostamisesta. Kyllä siinä seksinostaja saa heti sellaisen leiman otsaansa, että sitä ei helposti puhtaaksi pestä. Olen joskus vähän yrittänyt avata tätä kaupallisen seksin puolta tietämättömille, mutta kyllä siinä saa heti naisten hyväksikäyttäjän, ihmiskaupan mahdollistajan ja vielä pedofiilinkin leiman otsaansa. Saa siinä sitten epätoivoisesti yrittää puhua asiaa puhtaaksi. Se on vaan hyväksyttävä, että kaikista asioista ei kannata mitään puhua. Itse olen menettänyt täysin uskoni siihen, että Suomessa tämä asia mitenkään korjaantuisi. Onhan sitä monikin kaupallisen seksin yrittäjä koettanut, mutta ei siitä mitään hyvää ole seurannut. Espanjasta voisin sanoa sen verran, että siellä bordelleja on ollut kaikissa pienissäkin kaupungeissa ja kylissäkin iät ja ajat, ja ihmiset ovat tottuneet niihin ja koko kaupallisen seksin skeneen. Haastattelututkimusten mukaan espanjalaiset miehet ovat aivan ylivoimaisesti uutterimpia seksinostajia Euroopassa. Eikä niitä äijiä edes tunnu hävettävän seksinostamisensa, vaan he siitä kyllä kehtaavat ihan avoimesti puhua haastattelijoille. Se olisi kyllä hieno olotila Suomessakin, mutta sellaisesta asenneilmapiiristä on kyllä ihan turha haaveilla.   
Heil Hitler, Meil Purra!

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
« Vastaus #14915 : tänään kello 08:15:45 »
^ Kannattaa vaan olla oma itsensä. Tein n.10v sitten päätöksen että olen kokoajan oma itseni. Täytyy sanoa että puhelin soi vaan kerran viikossa. Pomo kysyy "monta tuntia laitetaan"

Rauhallista elämää  :inlove:

Poissa Pertti Ström

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #14916 : tänään kello 08:48:37 »
kokoomuslaisten yrittäjänaisten bileitä 

Hirveä kohtalo ihmiselle jos joutuu tällaisiin bileisiin :o

Onneksi oma ystäväpiirini koostuu futishuligaaneista, punkahtavista rokkihörhöistä ja "mopopojista". Tosin ei sielläkään voi alkaa kenellekään höpöttämään mistään maksullisten seksipalveluiden terveyttä edistävistä vaikutuksista.
Joo,kyllä meillä synkkä salaisuutemme on jonka viemme sitten aikanaan hautausmaalle.
Svobodná republika Žižkov