Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä mietit tänään?  (Luettu 2584201 kertaa)

Poissa jurzantaa

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #14820 : eilen kello 18:28:29 »
Onhan tää nyt hupaisaa kun pt:t aina valittaa että turskat ei osaa lukea pt:n ilmoituksen ohjeita, mutta sitten pt:t ei itse osaa lukea ilmoitusalustan ohjeita.   :laught:

Mitä tarkoitat?
"Suomen kuumin treffisivusto ei sulata maksullista seuran tarjoamista."
Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s

Poissa Viola

• Sr. Member
  • Galleria (57)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #14821 : eilen kello 18:38:42 »
Onhan tää nyt hupaisaa kun pt:t aina valittaa että turskat ei osaa lukea pt:n ilmoituksen ohjeita, mutta sitten pt:t ei itse osaa lukea ilmoitusalustan ohjeita.   :laught:

Mitä tarkoitat?

Kyllä tuo on tiedossa ainakin kaikilla suomalaisilla pt:illa.
Se että tietää ja on lukenut ilmoittelusivuston ohjeet ei tarkoita sitä, että sitä pitää noudattaa.  8)

kuvagalleria
*** Helsingissä****

Poissa jurzantaa

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #14822 : eilen kello 18:48:21 »

Mitä tarkoitat?

Se että tietää ja on lukenut ilmoittelusivuston ohjeet ei tarkoita sitä, että sitä pitää noudattaa.  8)
No sitten on kyllä aika noloa täällä alkaa valittamaan kun kaikki ei olekaan valmiita maksamaan.  :laught:

Poissa Tulli

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #14823 : eilen kello 18:50:56 »

Mitä tarkoitat?

it's more like guideline than actual rule
- Captain Barbossa

😂
Tissit 😍

Poissa ThomasDundee

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #14824 : eilen kello 18:56:33 »
Tänään mietin, että kun Passion Anne näyttäisi olevan loppuviikolla taas tulossa tähän kaupunkiin, niin pitäisiköhän se vaan kaivaa kuvetta ja mennä vierailulle, kun kerran tilaisuus taas olisi? Vaikka viime viikolla kävin ihanan Rebeccan luona peräti kaksi kertaa? Vai meneekö homma ihan lapasesta? 🤔

Poissa Viola

• Sr. Member
  • Galleria (57)
« Vastaus #14825 : eilen kello 19:06:34 »

Mitä tarkoitat?

No sitten on kyllä aika noloa täällä alkaa valittamaan kun kaikki ei olekaan valmiita maksamaan.  :laught:

Jäikö multa jotain ymmärtämättä.
Siis palveluntarjoajat tietävät mikä on pelin nimi.
Ilmoitellaan maksullisesta seksistä sivustolla jolla ei saisi ilmoittaa maksullisuudesta.

Seuraa kaipaavat eivät taas ymmärrä, että ko sivustolla ei saa ilmoittaa maksullisesta seksistä. Osa tietää, osa ei. Ne ketkä eivät tiedä, kyselevät ilmaista seuraa.

Sitäpaitsi olen kyllä löytänyt sieltä myös ilmoituksia mitkä eivät ole maksullista seuraa. Esim kategoria muu sopimaton.

Nämä kommentit menee kyllä nyt niin paljon mentaaliakrobatiaymmärtämisen alueelle. Parempi jättää tähän.  :o

kuvagalleria
*** Helsingissä****

Poissa jurzantaa

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #14826 : eilen kello 19:12:24 »

Mitä tarkoitat?

it's more like guideline than actual rule
- Captain Barbossa

😂
Okei, hyvä tietää, sitten myös jos pt:n ilmossa lukee "Ei owo:a", niin it's more like guideline than actual rule.  😂

Poissa JuliaK

• Sr. Member
  • Galleria (20)
« Vastaus #14827 : eilen kello 19:44:13 »
^Älä nyt viitsi, joku satakyt vuotta oot itekin hankkinu palveluita joka kanavalta
Lipstick on your dipstick

Kts.kalenteri

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #14828 : eilen kello 20:25:57 »
Siinä mielessä olet ihan oikeassa että niinä kolmena eri aikakautena kun olin tätien vitun nuolijana niin oli se saatanan ilmoitus vaikea laatia. IsäKissanVittu sentään kun se ilmoitus aina poistettiin ja joku sanamuoto piti perkele muuttaa ja jotain "lue rivien välistä" liipalaapaa vähän sinne suuntaan vihjaavaa mutta ei liikaa kuitenkaan. Naiset osaavat nämä sanaleikit paljon paremmin. Vaikeinta koko hommassa oli saatana saada se perkeleen ilmoitus sinne saatanan sivulle joka on perkele maksullisen seksin sivusto jossa ei maksullista seksiä saa saatana tarjota.

Vittu että kohahti taas verenpaine pilviin saatana. Onneksi mulla ei enää seiso.
Vanhuus ei tule yksin, se tulee löysän munan kanssa.

Paikalla Meaxx

• Hero Member
  • Galleria (13)
« Vastaus #14829 : tänään kello 03:26:48 »

Eli meidän pitäisi vaan lopettaa ilmoittaminen siellä siksi kun ohjeissa sanotaan että se on kiellettyä?
Kuumempaa 🔥 tai pehmeämpää ❤️ menoa Raisiossa arkipäivisin! Ps. 10min Turusta!

Poissa Ribbeli

• Sr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #14830 : tänään kello 06:04:39 »

Sataako huomenna Härmässä?

Paikalla JulianMiesNokia

• Full Member
  • Galleria (56)
« Vastaus #14831 : tänään kello 09:12:18 »
Siinä mielessä olet ihan oikeassa että niinä kolmena eri aikakautena kun olin tätien vitun nuolijana niin oli se saatanan ilmoitus vaikea laatia. IsäKissanVittu sentään kun se ilmoitus aina poistettiin ja joku sanamuoto piti perkele muuttaa ja jotain "lue rivien välistä" liipalaapaa vähän sinne suuntaan vihjaavaa mutta ei liikaa kuitenkaan. Naiset osaavat nämä sanaleikit paljon paremmin. Vaikeinta koko hommassa oli saatana saada se perkeleen ilmoitus sinne saatanan sivulle joka on perkele maksullisen seksin sivusto jossa ei maksullista seksiä saa saatana tarjota.

Vittu että kohahti taas verenpaine pilviin saatana. Onneksi mulla ei enää seiso.

Erittäin totta Lifti. Oppii muuten käyttämään synonyymejä ja kiertoilmaisuja kun laatii ilmoituksia. Ehkä paras on kun minun yhdessä ilmoituksessa ei hyväksytty "miehiä" sanaa, mutta yksikkö oltaisi hyväksytty. On se nyt saatana kun ei edes kunnon gangbangiä saa viaton hutsu järjestää... No ukkoja hyväksyttiin monikossa.

Onneksi yliopistolla ja markkinointi-instituutissa opitut myyntikielen taidot pysyy vireessä  :headbang:
Palveluntarjoaja
JuliaK:n aviomies :-)
Nokia
Tavattavissa joka päivä

Poissa jurzantaa

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #14832 : tänään kello 09:29:22 »

Eli meidän pitäisi vaan lopettaa ilmoittaminen siellä siksi kun ohjeissa sanotaan että se on kiellettyä?
Pitäisikö miesten vaan lopettaa owon vonkaaminen siksi kun ilmossa sanotaan ettei sitä ole tarjolla?

No ainakin on hyvin säälittävää toimintaa itkeä täällä kuinka tyhmiä miehet ovatkaan kun etsivätkin sieltä maksutonta seuraa.

Poissa Viveca

• Hero Member
« Vastaus #14833 : tänään kello 10:40:51 »
Miten pienenkin tauon jälkeen on niin vaikea ottaa asiakkaita vastaan, ei pitäisi katkaista hyvää hupakointimoodia ikinä. Eilen olisi ollut tulijoita peräti 5kpl. Harmi vaan, että osui taas huono itsetuntopäivä kohdalle, eikä peilikuva miellyttänyt silmää. Joten ne eurot meni jollekin kollegalle, taas kerran. Tänään uusi yritys 💪
Syyskuussa suuntana lappi

Paikalla Meaxx

• Hero Member
  • Galleria (13)
« Vastaus #14834 : tänään kello 11:29:43 »
Pitäisikö miesten vaan lopettaa owon vonkaaminen siksi kun ilmossa sanotaan ettei sitä ole tarjolla?

Kunpa lopettaisittekin. Mikään ei ole niin rasittavaa kun jatkuva kumitta vonkaaminen. Varsinkin kun se on aivan turhaa kun selvästi sanotaan ettei sitä ole tarjolla... 🙄

No ainakin on hyvin säälittävää toimintaa itkeä täällä kuinka tyhmiä miehet ovatkaan kun etsivätkin sieltä maksutonta seuraa.

Nämä samat miehet varmaan lukevat aina varoitustekstit ja käyttöohjeet ennen kuin koskevat mihinkään. Ja oikeasti, ottaa nyt silmän käteen ja katsoo niitä ilmoituksia. Ihan vilpitöntä seuranhakua?
Kuumempaa 🔥 tai pehmeämpää ❤️ menoa Raisiossa arkipäivisin! Ps. 10min Turusta!

Poissa Ribbeli

• Sr. Member
« Vastaus #14835 : tänään kello 11:42:22 »
Miten pienenkin tauon jälkeen on niin vaikea ottaa asiakkaita vastaan, ei pitäisi katkaista hyvää hupakointimoodia ikinä. Eilen olisi ollut tulijoita peräti 5kpl. Harmi vaan, että osui taas huono itsetuntopäivä kohdalle, eikä peilikuva miellyttänyt silmää. Joten ne eurot meni jollekin kollegalle, taas kerran. Tänään uusi yritys 💪
En saa kulliani pienemmäksi,ett sunulle kelpaisi.. :wanker:

Poissa Viveca

• Hero Member
« Vastaus #14836 : tänään kello 12:13:32 »
En saa kulliani pienemmäksi,ett sunulle kelpaisi.. :wanker:

Ja miten tuo linkittyy kommenttiini 🤔

Mä tykkään, että asiakas saa rahoilleen vastinetta. Mikäli kulli tarvitsee isomman, kuin 60mm:n kortsun, niin kannattaa suosiolla siirtyä seuraavaan ilmoitukseen.
Syyskuussa suuntana lappi

Paikalla JulianMiesNokia

• Full Member
  • Galleria (56)
« Vastaus #14837 : tänään kello 13:21:39 »
^ Mun luo saa tulla kaikki yli 60 kokoista skordaria käyttävät. Kiitos - nam!
Palveluntarjoaja
JuliaK:n aviomies :-)
Nokia
Tavattavissa joka päivä