Turpoaako muilla rinnat kuukautiskierron mukaan?En millään usko, että sulla ois jotenkin ne turvonneet...
Vai et usko... haluatko nähdä?

Uutiset:
Vieras0140

Rakastajien aatelia
Turpoaako muilla rinnat kuukautiskierron mukaan?En millään usko, että sulla ois jotenkin ne turvonneet...

Vieras0041

Nauttii muiden arvostusta

Vieras0140

Rakastajien aatelia
^no nyt täällä ei ainakaan usko kukaan.

Turpoaako muilla rinnat kuukautiskierron mukaan?

Kuinka paljon rintojen onkaan mahdollista turvota kuukautiskierron aikana, jos lainkaan. Voikohan tästä tehdä jonkunlaisen tutkimuksen

No se tässä niinkuin ajatuksena hieman oli...Turpoaako muilla rinnat kuukautiskierron mukaan?En millään usko, että sulla ois jotenkin ne turvonneet...
Vai et usko... haluatko nähdä?

Kuinka paljon rintojen onkaan mahdollista turvota kuukautiskierron aikana, jos lainkaan. Voikohan tästä tehdä jonkunlaisen tutkimuksen
Uskoisin et rintakudoksen määrä vaikuttaa turvottelupotentiaaliin. Et esim mulla oma rintakudos on vähäistä niin varmaan turvottelu mikäli sitä tapahtuisi olisi pienempää vrt jollain isoluomutissisellä? Pitäisi tosissaan tutkimus tehdä aiheesta jos ei ole tehty

Anniinaa, me kaikki odotamme...
Mut laitappa tosiaan kuvaa niin voidaan tarkistaa onko ne turvoksissa

Vieras0140

Rakastajien aatelia

...
Ja vaikka olisikin tehty, niin kyllä ajantaisen tutkimustieto on aina hyvästä. Ilman muuta mukana tutkijaryhmässä
Mutta mulla ei ole vertailukuvaa olemassa ajalta ennen turvotusta... Toki se on mahdollista, että joku täältä saitilta on nähnyt ne livenä...

Vieras0242

Mutta mulla ei ole vertailukuvaa olemassa ajalta ennen turvotusta... Toki se on mahdollista, että joku täältä saitilta on nähnyt ne livenä...
Uskoisin et rintakudoksen määrä vaikuttaa turvottelupotentiaaliin. Et esim mulla oma rintakudos on vähäistä niin varmaan turvottelu mikäli sitä tapahtuisi olisi pienempää vrt jollain isoluomutissisellä? Pitäisi tosissaan tutkimus tehdä aiheesta jos ei ole tehty
Vieras0087

.
Tiia

Rakastajien aatelia
Mutta sitten luin mitä mietteitä tässä on viime aikoina raportoitu, ja nyt huomaan miettiväni myös (tai lähinnä) Anniinan ja Ninnin tissejä.
MariaEnkeli

Lähellä täydellisyyttä
Vieras0087

.