Mietin juhannuksen jälkeiselle vkolle visiittiä Vantaalla. Mutta kun Realia tuossa vilkaisin, niin miten hitossa siellä oikein erottuu 150:n muun ilmoituksen joukosta?!?! 🤔😮Tarjous hinnalla😉
Uutiset:
Mietin juhannuksen jälkeiselle vkolle visiittiä Vantaalla. Mutta kun Realia tuossa vilkaisin, niin miten hitossa siellä oikein erottuu 150:n muun ilmoituksen joukosta?!?! 🤔😮Tarjous hinnalla😉
Perskarvat pitäisi perhana taas trimmata. Löytyiskö saitilta apujoukkoja tähän hommaan? Lupaan tarjota pullakahvit vaivannäöstä.Välillä on kyllä hyvä siivota enimmät rekkakuskin pastillit pois.
Avaruusmies



Nauttii muiden arvostusta
Kyllä sai rauhassa ajella mopolla tänään, varmaan vuoden hiljaisin päivä liikenteessä.Onko sulla manki vai peevee?
Tunnustautuja





Rakastajien aatelia
Milloin musta tuli tällainen jahkailija.. Huominen aikaa tehdä päätöksiä, suunnatako maanantaina Ahvenanmaalle vai Vantaalle 🤔
Joku muukin kuin minä on ymmärtänyt elämän helppouden deittailussa
Aivan loistava uutinen.Joku muukin kuin minä on ymmärtänyt elämän helppouden deittailussa
Myös oma elämäni muuttui täysin, kun tajusin ruveta Henry Cavilliksi. Sen jälkeen naiset ovat lähteneet treffeille ekalla pyynnöllä ja lisäksi tilillä tuntuu olevan paljon enemmän rahaa. Voin suositella samaa kaikille miehille!
Olen välillä persauki, mun hengitys haisee, mulla on pieni muna, vähän risat hampaat, erektio-ongelmia ja muutama lisäkilo riesana.
No eihän KARJUT mitään tinderiä käytä. Livenä vaan jokaisen luokse joka saa kullin nytkähtämään.Lainaus käyttäjältä: Lifti
Olen välillä persauki, mun hengitys haisee, mulla on pieni muna, vähän risat hampaat, erektio-ongelmia ja muutama lisäkilo riesana.
Tuon kun kirjoittaa Tinder-profiiliin niin johan rupeaa käymään flaksi. Naiset nimittäin arvostaa rehellisyyttä enemmän kuin mitään muuta.
Pori, Naantali ja tänään Vantaa. Ei ainuttakaan puolen tunnin aikaa, kaikki tunnin, yksi kahden. Kotona yleisin on pelkkä käsi-suuhoito, kakkosena puolen tunnin aika, tunti on harvinaisuus. Pitääkö siis muuttaa muualle ja ruveta vain käymään lomareissuilla Jkl:ssä, että saa myytyä tunnin aikoja 🤔 Vai mistä tämä johtuu?