Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä mietit tänään?  (Luettu 2483098 kertaa)

Poissa velihopea

• Hero Member
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #14580 : eilen kello 23:44:16 »
^ Wanha kansa sanoo, että ”Kaksi on maailmassa samanarvoista asiaa: poliisin ystävyys ja huoran rakkaus. Molemmille menee virka päähän heti kun selkäsi käännät.”

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #14581 : eilen kello 23:50:15 »
Dale on vastaava timpuri. Sarjassa on myös timpuri ja se on dalen poika.(muistaakseni).

Dale on hankkinut kannukset ruotsissa ja tietää suunnittelustakin enemmän kuin arkkitehti keskimäärin.
Niin tää on tämä sadan vuoden talo. Mulla on itseasiassa sellainen koijaus tässä meneillään että jos paalua löytyy niin rakennan kahdensadan vuoden talon. Ja annan vähän alennusta jos joku haluaa kolmensadan vuoden talon!

Varsinkin kun en ole kymmenen vuoden jälkeen vastuussa yhtään mistään.

Mökki voi romahtaa niskaan 15 vuoden kohdalla mutta minkäs teet. Turha mulle on soitella.

Ja Ruotsissa oli kyllä ihan perse rakentaa. Mulla ei ollut teline korttia niin en saanut rakentaa telineitä. Ja se meni jotenkin ihan oudosti tyyliin että telineet pitää olla jos menee määrättyyn korkeuteen. Yritä siinä hirsitaloa nysvätä Ruotsin lapissa kun makkaran paistamiseenkin pitää olla kortti ja -35 puhaltaa mereltä.

Ja moottorisaha piti olla akulla tai sähköllä. Mulla ei nimittäin ole moottorsahakorttia. Lähden kahden viikon jälkeen kotiin ja sanoin että "vittu mä en Börje jaksa, mulla ei ole edes pissalla käynti korttia"

Piti tehdä tili sitten nuuskalla. Se ei pelaa joka pelkaa ja latasin ettania kaverin pakuun 430kg.

Läpi meni.
« Viimeksi muokattu: tänään kello 00:01:15 kirjoittanut Lifti »
Perse on niin auki että sielussa tuulee.

Poissa Pikkulerssi

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #14582 : tänään kello 00:13:05 »
^ Olisit kokkelia tuonut niin olis kilo riittänyt tilin tekemiseen. Kiinnijäämisen riski myös paljon pienempi.
Lerssi Lerson Jr. "B-luokan panomees"

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #14583 : tänään kello 00:14:49 »
^ Olisit kokkelia tuonut niin olis kilo riittänyt tilin tekemiseen. Kiinnijäämisen riski myös paljon pienempi.
Ei mulla ole varaa ostaa kiloa, suihin en ota ja persettä en anna.
Perse on niin auki että sielussa tuulee.

Poissa Thor Patsas

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #14584 : tänään kello 00:35:13 »
Sitä että on tuo Lifti aika rohkea kun laittaa oman kuvansa profiiliinsa. 👍
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #14585 : tänään kello 01:10:55 »
Piti tehdä tili sitten nuuskalla. Se ei pelaa joka pelkaa ja latasin ettania kaverin pakuun 430kg.

Läpi meni.

Riskit minimoitu  :laught:
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine