Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä mietit tänään?  (Luettu 2477031 kertaa)

Poissa Viveca

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #14540 : Toukokuu 24, 2026, 09:52:15 »
Olis näköjään ollu viime yönä klo.22-06 yövuorossa kiirettä 😅 Tarjolla olis ollut kotikäynti, pari lukutaidotonta, yks italiaano ja vielä aamun tunteina yks 26 vuotias. Hitsi, ku tuli nukuttua 😬
Naantalissa 20.-21.6

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #14541 : Toukokuu 24, 2026, 09:56:28 »
^ tuhannen euron unet
Minulla on velvollisuus elää todellisuudessa

Poissa Kapu

• Sr. Member
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
« Vastaus #14542 : Toukokuu 25, 2026, 08:08:07 »
Kalasatamassa Lumon talo vähän kyrvähti. Kerrostalon partsilla vain sähkögrilli on suositeltava.

Onkohan joku vähän oikaissut palokatkoissa taloa rakennettaessa?
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa keravankolli

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #14543 : Toukokuu 25, 2026, 18:37:47 »
Kalasatamassa Lumon talo vähän kyrvähti. Kerrostalon partsilla vain sähkögrilli on suositeltava.

Saattaa vastaavalla mesulla vähä kämmenet hikoilla... Ite en ainakaan vastais tuntemattomiin numeroihin lähiaikoina :laught:
...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #14544 : Toukokuu 25, 2026, 18:56:35 »

Palokatkoista on tullut aina niin hyvät rahat että olen hieronut niitä pitkään ja hartaasti. Toki on joku voinut ottaa kusisen urakan tai mitään palokatkoja ei ole edes mihinkään merkattu niin turhaan niistä on mitään mainita :laught:

Muistaakseni sellainen hiltin palokatko villa 5kpl 600x1200mm maksoi perkele 200€!! Siitä ei hukkaa jäänyt roskiksen pohjalle :laught:
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 25, 2026, 18:58:55 kirjoittanut Lifti »
Minulla on velvollisuus elää todellisuudessa

Poissa Bbw-Pihla

• Full Member
  • Galleria (8)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #14545 : eilen kello 12:01:09 »
Sellaista mietin tänäänkin, että miksi suihinoton yhteydessä käytetään niin usein sanoja edes, vain, pelkkä. Tiiätte "ota edes suihin", "sehän on vain suikkari", "ei kai pelkkä suikkari maksa samaa..."

Jos ajattelee sen suihinoton olevan jotenkin helpompi, vaivattomampi ja kevyempi kuin pano, niin me tehdään varmaan jotain hyvin eri tavalla. Suihinotto on monesti paljon työläämpää, raskaampaa ja vaatii enemmän keskittymistä ja osaamista kuin paneminen. Silti kysellään että kai pelkkä puolentunnin suikkari maksaa vähemmän ku saman mittainen pano, sehän on vain suikkari. Monikohan kyselijä on koskaan ottanut ees sitä kymmentä minuuttia suihin. Sitä paitsi saman ajan se vie, ja jos hinta perustuu aikaan, niin...
Lisäksi tuossa samalla vähätellään suikkaria, ihan kun ois huono korvike jollekin paljon paremmalle.
Rauma 21.-22.5.

Poissa Kapu

• Sr. Member
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
« Vastaus #14546 : eilen kello 12:13:38 »
Hyvä suikkari on aina paikallaan. Itse en ole koskaan ostanut pelkkää suikkaria, vaan koko setin.

Veloitus kai perustuu useimmiten aikaan.
Takkuiset hiukset rinnoillasi