Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä mietit tänään?  (Luettu 2462439 kertaa)

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #14460 : Toukokuu 09, 2026, 15:26:48 »
^ Ystäväsi huikka-ile tykkäsi kirsistä
Runopoikia & Runkkareita

Poissa JuliaK

• Sr. Member
  • Galleria (20)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #14461 : Toukokuu 11, 2026, 07:19:47 »
Tässä katselin, että keskuutemme on jälleen palattu👀

Ilmeisesti miekkailut on taas joksikin aikaa miekkailtu😅
Lipstick on your dipstick

Poissa Penaattori

• Sr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #14462 : Toukokuu 11, 2026, 11:14:00 »
Tässä katselin, että keskuutemme on jälleen palattu👀

Ilmeisesti miekkailut on taas joksikin aikaa miekkailtu😅
Rider ajanut ojaan? 😅
Jotka osaa, ne tekee mitä vaan
Jotka ei, ne ryhtyy opettamaan
- Juice Leskinen

Poissa JuliaK

• Sr. Member
  • Galleria (20)
« Vastaus #14463 : Toukokuu 11, 2026, 16:16:05 »
^Ei kai, nyt oltiin enempi videopelien maailmassa
Lipstick on your dipstick

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
« Vastaus #14464 : eilen kello 20:33:07 »
Tekis mieli lähteä Jyväskylään keikalle. Vaan käykö siinä kuten aikoinaan Kouvolan kanssa, että kävin iltapäivän ja ajoin yöksi kotiin! Kun oon vähän nössö kotihiiri 🥹  :laught:
Hierontaa, hemmottelua ja seksiä Espoossa!

Poissa Morjens

• Sr. Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #14465 : eilen kello 20:46:00 »
Tekis mieli lähteä Jyväskylään keikalle. Vaan käykö siinä kuten aikoinaan Kouvolan kanssa, että kävin iltapäivän ja ajoin yöksi kotiin! Kun oon vähän nössö kotihiiri 🥹  :laught:

Etpä käyny morjenstamassa.
Vitulla päähän ja viheltää huulet.

Poissa Tunnustautuja

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #14466 : eilen kello 21:27:45 »
Tuleeko Juhannusta ilman Kyybeliä🤔

Poissa HammerJackson

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #14467 : eilen kello 22:35:02 »
Voittaako Suomi viisut?

Poissa Thor Patsas

• Sr. Member
« Vastaus #14468 : eilen kello 23:36:52 »
Taitaa jäädä taas viisut katsomatta kun ne ovat viime vuosina olleet sellaisia transuhansu-esityksiä.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa HammerJackson

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #14469 : tänään kello 11:16:19 »
Kylmää kaljaa

Poissa Ribbeli

• Sr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #14470 : tänään kello 11:32:41 »
Taitaa jäädä taas viisut katsomatta kun ne ovat viime vuosina olleet sellaisia transuhansu-esityksiä.
Viisut on pilattu sateenkaariporukan mukaan tulolla.Toista oli 70-80 luvulla.

Poissa Villerius

• Sr. Member
« Vastaus #14471 : tänään kello 11:48:53 »
Kenellä on niin tylsää, että pistää tänne parisataa kertaa saman linkin keskellä yötä? ::)
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Paikalla Granado

• Sr. Member
« Vastaus #14472 : tänään kello 12:01:01 »
Viisut on pilattu sateenkaariporukan mukaan tulolla.Toista oli 70-80 luvulla.

Niinpä. Euroviisuille on käynyt vähän samalla tavalla kuin perussuomalaisille. Niistä on tullut yksi woke. Ennen persujakin johti armeijan käyneet lihaa syövät heteromiehet, mutta nykyään johdossa ovat sivarit, kasvissyöjät ja hannut. Nykyään euroviisut ovat samaa tarnsuhansu-viihdettä kuin persutkin   :'(.
Heil Hitler, Meil Purra!

Paikalla Granado

• Sr. Member
« Vastaus #14473 : tänään kello 13:22:18 »
Viime sunnuntaina minulla oli lauantain grillijuhlien jälkeen sellainen lievä kohmelo. Ja panetus oli tietenkin kova kuten aina krapulassa. Katselin netistä RE:n tarjontaa Oulussa, mutta ei siellä ollut oikein yhtään sellaista sihteerikköä joka minua olisi kiinnostanut. Suurin osa sellaisia latinoja jotka ovat matkustaneet Espanjasta Suomeen kun eivät Aurinkorannikolla saa laadukkaan tarjonnan takia pilluansa kaupan. Muutama suomalainen mötky oli tarjolla, mutta minulla nämä finskit eivät oikein nappaa. Menin sitten sinne naapurisivustolle katsomaan tarjontaa. Siellä oli yksi sellainen isorintainen thaikku joka alkoi kiinnostaa vähän. En ole mitenkään erityisesti aasialaisen naiskauneuden ystävä, mutta tällä thaikulla oli kyllä minun silmääni seksikäs vartalo. Ja kun siinä ilmoituksessa oli puhelinnumero niin päätin ottaa yhteyttä. Kysyin tekstiviestillä hintoja ja palveluja, ja sainkin vastauksen hyvin nopeasti. Puoli tuntia maksoi 150 euroa , ja se piti sisällään ylävartalohieronnan ja seksin. Tunti maksoi 300 euroa, ja siihen kuului kokovartalohieronta ja seksi. Ajattelin, että onpa vähän tyyristä, mutta tällainen kait se Suomen hintataso taitaa olla. Ja koska panetus oli kova, niin päätin tarttua tarjoukseen. Olen Malagassa käynyt hoitamassa kohmeloani ja muutenkin yhdessä sellaisessa kiinalaisessa massage- salongissa. Kiinattaret ovat kauniita, siroja ja monet heistä ihan suuri rintaisia neitejä. Ja palvelu on aina ollut laadukasta ja ystävällistä. Olen yleensä ottanut näiltä kiinattarilta sellaisen öljyisen body to body- massagen ja laukeamisen lopussa suuhun. Ajattelin jotain tällaista palvelua sunnuntainakin. Kysyin tekstarilla, että tekeehän tämä thaikku suuseksin owona. Neiti vastasi, että owo maksaa 300 euroa. Eli yksi tunti olisi maksanut minulle 600 euroa, enkä ollut vielä edes kysynyt että paljonko lisää maksaa cim. Pidin tätä hintaa kyllä aivan kohtuuttomana, ja vastasin neidille että unohda koko asia. Laskeskelin, että Malagassa minä käyn 600 eurolla kymmenen kertaa kiinalaisten paikassa ja saan varmasti hyvää ja mieleistäni palvelua. Jos CF Malaga nousee tänä keväänä La Ligaan, niin minulla on optio niihin fiestoihin. Aion olla paikalla juhlimassa Malagassa sarjanousua, koska niistä bileistä en kyllä halua jäädä paitsi. Ajattelin, että hoidan sitten nämä hieronta asiat samalla reissulla. Nyt minulla on kaksinkertainen syy toivoa CF Malagan sarjanousua  :).
Heil Hitler, Meil Purra!