Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä mietit tänään?  (Luettu 2412089 kertaa)

Poissa Ribbeli

• Sr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #14340 : tänään kello 14:54:51 »

Lapuan patruunatehtaan räjähdyksestä on tänään tullut kuluneeksi tasan 50vuotta.
  Muistan tapauksen hyvin.
  Aina kun se otetaan esille se laittaa miettimään..40 kuolonuhria.

Poissa Vieras1979

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #14341 : tänään kello 19:48:34 »
En pelkästään tänään, vaan muutaman viime viikon aikana olen välillä miettinyt, että nyt kun vihdoin pitkästä aikaa tapahtuu hyviä asioita elämässä, niin jo pelkästään tällä saitilla roikkuminen alkaa tuntumaan väärältä - itse turskailusta nyt puhumattakaan. Ja mä olen toisinaan vähän siitä yksinkertainen tyyppi, että jos jokin tuntuu väärältä, niin se on sitä.

Adieu!

(m: piti vielä tsekata lähtiessä profiilista paljon olen SeksiSaitilla viettänyt aikaa n. 8 kk aikana: 5 päivää, 23 tuntia ja 25 minuuttia. Ja siihen päälle ties kuinka paljon kirjautumatonta selailua. Oli jo näköjään senkin puoleen aikakin häippäistä.) 

« Viimeksi muokattu: tänään kello 19:53:31 kirjoittanut BrockLanders »

Poissa Pikkulerssi

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #14342 : tänään kello 20:04:01 »
^ Kaikella on aikansa ja paikkansa. Adios amigo😘
B-luokan panomees

Paikalla Morjens

• Sr. Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #14343 : tänään kello 20:10:26 »
En pelkästään tänään, vaan muutaman viime viikon aikana olen välillä miettinyt, että nyt kun vihdoin pitkästä aikaa tapahtuu hyviä asioita elämässä, niin jo pelkästään tällä saitilla roikkuminen alkaa tuntumaan väärältä - itse turskailusta nyt puhumattakaan. Ja mä olen toisinaan vähän siitä yksinkertainen tyyppi, että jos jokin tuntuu väärältä, niin se on sitä.

Adieu!

(m: piti vielä tsekata lähtiessä profiilista paljon olen SeksiSaitilla viettänyt aikaa n. 8 kk aikana: 5 päivää, 23 tuntia ja 25 minuuttia. Ja siihen päälle ties kuinka paljon kirjautumatonta selailua. Oli jo näköjään senkin puoleen aikakin häippäistä.)

No mutta hienoa jos tapahtuu hyviä asioita👍. Harmi tietysti että kirjoittajat poistuu, mutta kuten lerssikin sanoi, niin kaikella on aikansa.
Vitulla päähän ja viheltää huulet.

Poissa tunnuksena Sinatra

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #14344 : tänään kello 21:28:25 »

Adieu!

Harmillista että taas lähtee hyvä kirjoittaja, mutta sitä tärkeämpää on kyllä ne tapahtuvat hyvät asiat.