Hommaat emännällesi samaa hajuvettä
- tai itsellesi uuden auton.
- tai itsellesi uuden auton.
Uutiset:
Entto

Lähellä täydellisyyttä
Juliatus

Piristää muiden päivää
Ei tulis kyllä Vivecasta menestyvää yrittäjää.. Tälle päivää olis ollut tulossa 5 asiakasta, otin yhden 😅
Miksi vitsi-ketju täyttyy 'Tämä käyttäjä on hylkäyslistallasi' - postauksista. 🤔

MariaEnkeli

Lähellä täydellisyyttä
Miksi vitsi-ketju täyttyy 'Tämä käyttäjä on hylkäyslistallasi' - postauksista. 🤔
HarryPotter

Foorumihierarkian huipulla

Äh, miksi mä luin tän ja menin mielenkiinnosta avaamaan vitsi-ketjun. En toista virhettä.
Kapu

Foorumihierarkian huipulla
Äh, miksi mä luin tän ja menin mielenkiinnosta avaamaan vitsi-ketjun. En toista virhettä.
Miksi avaan sen vaikka tiedän jo sisällön etukäteen…
JuliaK

Saisi mikroaaltouunilla pillua
Morjens

Piristää muiden päivää
Granado

Saisi mikroaaltouunilla pillua
.
Bbw-Pihla

Nauttii muiden arvostusta
PeTre

Näyttää hyvää esimerkkiä
Viikonloppuna oli tv:ssä juttua Krista Pärmäkosken hiihtouran loppumisesta. Kristalta kysyttiin että mitä aikoo tehdä kun lopettaa hiihdon. Asia ei tuntunut olevan mitenkään selvä ja vaikka asiasta ei sen kummemmin mainittu, kaikesta pystyi päättelemään että mitään ammattiin valmistavaa koulutusta hänellä ei ole. Tai ehkä on, sitä ei vaan mainittu.
Kuitenkin minulla on sellainen mielikuva että aika suurella osalla urheiluhuipuistamme koulut on käymättä, ainakin yksilölajien urheilijoilla, ja jos noin on niin eivät he sikäli ole mitenkään hyviä roolimalleja nuorisollemme. Onko esimerkiksi Niskasen Iivolla taikka Kertulla mitään koulutusta? Näyttäisi siltä että kilpauransa jälkeen tuota porukkaa tulee asiantuntijakommentaattoreiksi Ylen urheiluohjelmiin, kaipa siitä jonkinlaisen anison saa ja eiköhän Pärmäkoski liity tuohon porukkaan tulevana talvena. Vaikka oikeasti minusta on niin että kilpauran aikana on aikaa myös opiskella vaikkapa hitaammalla ohjelmalla. Opiskelu myös tasapainottaa elämää ja tekee hyvää mielenterveydelle.
Mulla tuli mieleeni sellainen ajatus joka on tyyliin ajatusleikki, ei välttämättä idea jota kannatan koska en tiedä voisiko se toimia. Nimittäin, kun Nato-jäsennyyden takia puolustusmenoja pitää nyt kasvattaa niin saattaa olla että niissä rahoissa on myös vähän "löysiä" ja ei tarkkaa tarvetta taikka korvamerkintää kaikille rahoille niin voisiko armeija ottaa duuniin nuoria kilpaurheilijoita? Voisivat siellä tehdä myös kaikenlaisia töitä mutta noin muutoin olisivat sen kilpaurheiluajan siellä vähän kuin ammattilaisurheilijoita. Onhna jo nykyäänkin joitakin hiihtäjiä armeijalla töissä, esimerkiksi Ristomatti Hakola. Saksassa tuontyyppisiä taitaa olla enemmänkin, porukka kävisi intin ja jäisi sitten sinne duuniin. Josta tuli mieleen että onkos Niskasen Iivo käynyt armeijaa, siviilipalvelua tai mitään? Hänhän nousi huipulle ja julkkikseksi jo nuorena, en muista mainintaa Niskasen armeija-ajasta.