Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä mietit tänään?  (Luettu 2248813 kertaa)

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #14060 : eilen kello 11:11:43 »
^ Mä vedin ensimmäisen kerran turpaan tarhaikäisenä kun minua kiusattiin. Kiusaaminen loppui heti. Ilmeisesti kotona ei enään kerrota miten hommat hoidetaan.

Siskolla on kaksi tarhaikäistä ja yksi ala-asteella. Jokainen on joutunut kiusatuksi yhden kerran. Vetivät turpaan ja kiusaus loppui. Yksinkertaista.

Heistä kukaan ei harrasta kiusaamista mutta suojelevat jos näkee että kiusataan.
« Viimeksi muokattu: eilen kello 11:14:22 kirjoittanut Lifti »

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #14061 : eilen kello 21:21:07 »
Miksi päässäni soi Danny?

Tuuliviiri rauhaton, mun sydämeni on. Tuulen teitä vaeltaa, nyt sekin haluaa
Hierontaa, hemmottelua ja seksiä Espoossa!

Poissa velihopea

• Hero Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #14062 : eilen kello 22:22:51 »
^ Mä vedin ensimmäisen kerran turpaan tarhaikäisenä kun minua kiusattiin. Kiusaaminen loppui heti. Ilmeisesti kotona ei enään kerrota miten hommat hoidetaan.

Siskolla on kaksi tarhaikäistä ja yksi ala-asteella. Jokainen on joutunut kiusatuksi yhden kerran. Vetivät turpaan ja kiusaus loppui. Yksinkertaista.

Heistä kukaan ei harrasta kiusaamista mutta suojelevat jos näkee että kiusataan.

Näin tämä menee. Kiusaajilla on kova ulkokuori, mutta heikko itsetunto. Koulun tai tarhan lässytys ei heihin pure. Itse olen vetänyt useampaakin kiusaajaa turpaan kouluikäisenä. Joskus oli parikin isompaa kiusaajaa, mutta pyysin apua vielä isommalta serkultani ja siihen loppui sekin vittuilu.

Nykyajan lässytyskasvatus on täyttä paskaa, kiusaajaa pitää lyödä kovaa tai vähintään uhata väkivallalla. Ihminen on pohjimmiltaan savanniapina ja toimii tai muuttaa toimintaansa primitiivisten vaistojen ja pelkojen perusteella. Väkivallan pelko on yksi perustavanlaatuisista peloistamme, elämää säilyttävä sellainen.
« Viimeksi muokattu: eilen kello 22:26:10 kirjoittanut velihopea »

Poissa HarryPotter

• Sr. Member
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
« Vastaus #14063 : eilen kello 23:13:25 »
No pimppiä tietysti - tai no ei se vaan jäänyt ollenkaan miettimisasteelle  :behind: :blowjob:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin!

Kiitoksia kaikille Hupakoille 2025.
 ( 57 - 70 - 105 - 90 - <3 )

Poissa Tunnustautuja

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #14064 : eilen kello 23:32:57 »
Mietin tässä kun avasin tietokoneen, että pitäisi varmaan opetella pelaamaan jotain tms. koska nykyisiin käyttötarkoituksiin mulla on kyllä aivan liian tehokas vekotin :D

Mietin miten saisin taiottua lisää rahaa, että saisin useammin käytyä  palveluntarjoajien luona. Koska nykyisiin käyttötarkoituksiin mullakin on aivan liian tehokas vekotin🙈