^ Ai saatana kun repesin. Jotakuta vitutti sun panolomat.
Uutiset:
^ On toki, tämä wanhojen setien bändihän on legenda. En vain enää raportoi keikkalippujen ostoja saadun palautteen johdosta. 😁
Pimu

Saisi mikroaaltouunilla pillua
^ On toki, tämä wanhojen setien bändihän on legenda. En vain enää raportoi keikkalippujen ostoja saadun palautteen johdosta. 😁Tervetuloa klubiin. Sain kanssa palautetta, että kirjoitan liikaa aloittamaani Praha-ketjuun ja estän muita kirjoittamasta sinne. No otin vinkeistä vaarin ja lopetin kirjoittamasta. Samaan syssyyn jätin kirjoittamasta Varsovan reissustanikin.
Käväsin sorvin ääreen vierailulla tänään, ja takavasemmalta esinainen tokasi Vittu... Varmaan koska Hatun näki? Viimeksi ku katselin mulla ei ollut sellaista... Miten tää nyt pitää tulkita?

Kaiken maailman mielensäpahoittajia sitä löytyy kyllä 🙈 Minusta on kiva lukea Hulivilin keikoilla käymisistä ja Pertin Praha-ketjua en ole koskaan lukenut, mut uskon että sekin on jollekin kivaa luettavaa 🤔 ...sanoisin et älkää välittäkö kommenteista ja jatkakaa ☺️En voisi paremmin asiaa ilmaista.
Masennusta mietin, tai sitä kuinka perseestä se on.Ja sitten siihen saatanalliseen ahdistukseen yrittää työntää geisha-kuulat perseeseen ja runkata mutta ei saa edes kyrpää puolikovaksi.
Kun se vetää syvään päätyyn niin mikään ei huvita tai kiinnosta… eikä kyllä jaksakkaan tehdä mitään.
Eli mitään ei saa aikaiseksi.
Itkuun siinä pillahtaa aikuinen mies.
Seuraavana päivänä tekohymy kasvoillaan ystäviä tapaamaan ja kirkkain silmin valehtelee kaikille " ai, mulla vai, no siis mulla menee tosi hyvin. ei voisi oikeastaan paremmin mennä"