Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä mietit tänään?  (Luettu 2088492 kertaa)

Poissa AnniAuringonkukka

• Sr. Member
  • Galleria (10)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #13680 : eilen kello 18:34:44 »
Isabelle Fox on ihan huippu, yksi mun esikuva tällä alalla. Jaan niin paljon hänen ajatuksiaan seksi- ja läheisyystyöstä, ja hänen vinkeillään oon nostanut oman palveluni tasoa koko ajan.

Aihe kiinnostaisi, mutta tämä X (piti oikein erikseen miettiä että oliko tämä nyt se ex-Twitter - en ole ikinä katsonut sitäkään) palveluna ei ole sellainen jota mitenkään jaksaisin seurata. Olisiko häneltä jotain muunlaista tapaa löytää vinkkejä?

Instagram ja YouTube löytyy
Lapin taikaa tuplana: Tampereella 3-4.12. duoa KayCatin kanssa 😻

Poissa AnniAuringonkukka

• Sr. Member
  • Galleria (10)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #13681 : eilen kello 18:41:10 »
https://x.com/itsisabellefox/status/1985867156815556929?t=f5s8adK2FEq-ND1kF6Ksqw&s=19

Näkökulmaa seksityöhön, Australiasta ilmeisesti.

Isabelle Fox on ihan huippu, yksi mun esikuva tällä alalla. Jaan niin paljon hänen ajatuksiaan seksi- ja läheisyystyöstä, ja hänen vinkeillään oon nostanut oman palveluni tasoa koko ajan.

Hänellä näyttää olevan kyllä hyvää ja informatiivista tietoa tuolla, sekä palveluntarjoajille kuin myös asiakkaille. Heitän tässä esimerkkinä vaikka hänen postauksensa duo tapaamisista ja siinä tapahtuva tyttöjen välinen seksi. Onko se näyteltyä rahan vuoksi vai aitoa bi-seksuaalista kanssakäymistä? Jälkimmäinen on sellainen mitä itsekin olen pitkän aikaa ajatellut toteuttaa, tällainen on tietysti hinnakas tapaaminen, joten duo-parin valitseminen tulee miettiä tarkoin. Tähän mennessä olen kokenut vain yhden duon ja se taas oli enemmänkin sitä että kaksi tyttöä touhusivat miehen kanssa, eivät toistensa kanssa. Veikkaisin että valtaosa duoista ovat tällaisia.

Jos on oikein mehukas duopari niin meinaa koko asiakas unohtua :-D Kyllähän asiakas saa tästä naistenvälisestäkin esittää toiveita ja mielellään toivookin, sillä muuten oletusarvo on että hän on kaiken huomion keskipiste. Vois olla muuten outoa jos hän olisi nimenomaan vaan halunnut olla kahden misun hemmoteltavana mutta nää keskittyiskin  toisiinsa.

Seuraisin ilmoja joissa mainitaan biseksuaalisuus tai naistenväliset leikit.
Lapin taikaa tuplana: Tampereella 3-4.12. duoa KayCatin kanssa 😻

Poissa Penaattori

• Sr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #13682 : eilen kello 20:06:44 »
Tertsin banaanit näköjään päättyneet.  :laught:
Jotka osaa, ne tekee mitä vaan
Jotka ei, ne ryhtyy opettamaan
- Juice Leskinen

Poissa ThomasDundee

• Sr. Member