Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä mietit tänään?  (Luettu 2088488 kertaa)

Poissa HuliVili

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #13660 : Lokakuu 30, 2025, 21:18:59 »
Mietin tai oikeastaan ihmettelen, että miten ensi vuodelle on tiedossa vasta yksi (1) livekonsertti?? 🤔

No eipä hätää, nyt on tiedossa jo 12 konserttia ja lisää pukkaa takuuvarmasti.  :headbang:
Livekonsertit 2025: 27  (2024:20)

Poissa joey_t

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #13661 : Marraskuu 03, 2025, 19:45:46 »
Ajattelin tässä nyt itseni kanssa ihan syviä juttuja. Mulla on ikää sen verran että eläkkeelle on selkeästi alle 10v eli kyllä sinne matkaa on mutta tietty jonkun kolmekymppisen mielestä olen jo toinen jalka haudassa vaelteleva vanhus. Niinkuin tietty olenkin.

Kuitenkin oon miettinyt sitä että kun eläkeikä koittaa niin mitä sitten teen? En ole mikään sellainen ihminen joka matkustaisi pidemmäksi aikaa jonnekin ulkomaille, ikäänkuin asumaan. Ei, mulla on koti täällä ja tänne jään. Mutta mitä minä sitten tekisin? En oikein mitenkään keksi elämääni sisältöä ja päiviini täytettä ilman että kävisin töissä. Tietty tässä on vielä aikaa ja ajatukset voivat muuttua mutta oikeastaan kiinnostelisi jäädä töihin pidemmäksikin aikaa, sanotaan että varmuudella ainakin kaksi vuotta, miksi ei viisikin tai vieläkin enemmän.

Poissa joey_t

• Sr. Member
« Vastaus #13662 : Marraskuu 03, 2025, 19:48:04 »
Mutta joo. Kun nyt tässä ajatuksiani sanoiksi pureskelin ja ulostin ne foorumille, sain samanaikaisesti mieleeni aivan huippuidean. Käyn kaupasta jäätelöä ja nautin sitä sitten iltakahvin kanssa. Elämä voittaa, aina.

Poissa VanGils

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #13663 : Marraskuu 04, 2025, 09:11:54 »
Sanna Marin on brittiläiselle lehdistölle ilmoittanut palaavansa politiikkaan. Ottaen huomioon suomalaisen vaalikansan lyhyen muistin ja typeryyden, taidan harkita vakaasti espanjan residenssin hakemista.  :drinking:

Poissa HuliVili

• Sr. Member
« Vastaus #13664 : Marraskuu 04, 2025, 20:20:18 »
Laittaakohan naapurin runkkari taas discovalot pihakuuseensa koko talven ajaksi, vielä ei ole onneksi näkynyt.  :wanker:
Livekonsertit 2025: 27  (2024:20)

Poissa HarryPotter

• Sr. Member
« Vastaus #13665 : Marraskuu 04, 2025, 20:21:42 »
Sanna Marin on brittiläiselle lehdistölle ilmoittanut palaavansa politiikkaan. Ottaen huomioon suomalaisen vaalikansan lyhyen muistin ja typeryyden, taidan harkita vakaasti espanjan residenssin hakemista.  :drinking:

Sanna presidentiksi  :inlove: :drinking:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 105 - 82 )

Poissa Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #13666 : Marraskuu 04, 2025, 20:32:21 »

Mietin että tiedossa on taas kiukuttelua, velaksi elämistä toisten piikkiin ja maksamattomia aamiaisia sekä kokkelibileitä.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
« Vastaus #13667 : Marraskuu 04, 2025, 21:12:16 »
Laittaakohan naapurin runkkari taas discovalot pihakuuseensa koko talven ajaksi, vielä ei ole onneksi näkynyt.  :wanker:

No nyt mä mietin, onko sillä runkkarilla hienot valot 🤔
Hierontaa, hemmottelua ja seksiä Espoossa!

Poissa Tunnustautuja

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #13668 : Marraskuu 04, 2025, 23:36:01 »

Onhan jouluvalot hienoja, kunhan ne eivät vilku eivätkä sisällä värillisiä valoja ja ovat esillä oikeaan aikaan vuodesta.

Poissa Pimu

• Sr. Member
  • Galleria (131)
« Vastaus #13669 : eilen kello 00:37:32 »

Onhan jouluvalot hienoja, kunhan ne eivät vilku eivätkä sisällä värillisiä valoja ja ovat esillä oikeaan aikaan vuodesta.

Tunnustautujan kans samaa mieltä 🤭
• Seinäjoki 6.-7.11. •
Muut menot kalenterissa 💋

Poissa Meaxx

• Full Member
  • Galleria (13)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #13670 : eilen kello 04:08:30 »
Ne on kausivalot tähän aikaan vuodesta. Ettekö nyt sitä tiedä.
Raisio ma-to! ❤️

Poissa Kapu

• Sr. Member
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
« Vastaus #13671 : eilen kello 07:20:20 »
^^Kirjavan väriset vilkkuvalot ottavat päähän. Yksiväriset toimivat.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa CuoreSportivo

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #13672 : eilen kello 11:56:01 »
Mietin tulevaa tapaamistani ihanan PT:n kanssa...

Poissa Kielitieteilijä

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #13673 : eilen kello 12:32:01 »
Ajattelin tässä nyt itseni kanssa ihan syviä juttuja. Mulla on ikää sen verran että eläkkeelle on selkeästi alle 10v eli kyllä sinne matkaa on mutta tietty jonkun kolmekymppisen mielestä olen jo toinen jalka haudassa vaelteleva vanhus. Niinkuin tietty olenkin.

Kuitenkin oon miettinyt sitä että kun eläkeikä koittaa niin mitä sitten teen? En ole mikään sellainen ihminen joka matkustaisi pidemmäksi aikaa jonnekin ulkomaille, ikäänkuin asumaan. Ei, mulla on koti täällä ja tänne jään. Mutta mitä minä sitten tekisin? En oikein mitenkään keksi elämääni sisältöä ja päiviini täytettä ilman että kävisin töissä. Tietty tässä on vielä aikaa ja ajatukset voivat muuttua mutta oikeastaan kiinnostelisi jäädä töihin pidemmäksikin aikaa, sanotaan että varmuudella ainakin kaksi vuotta, miksi ei viisikin tai vieläkin enemmän.
Älä sinä huoli, vesi hakee uomansa.
Itse aloin kolme vuotta sitten tehdä lähtöä, henkisesti. Kaks vuotta sitten löytyi juttu johon saa laitettua itseä niin paljon tai niin vähän kuin kulloinkin hyvältä tuntuu
Nyt on 56 päivää jäljellä, sen jälkeen tulee palkka kotiin ilman velvoitteita.
Kalenteri alkaa olemaan tarpeeks täynnä ja ajatuksia, suunnitelmia on seulottavaksi asti
Slippery when wet!

Poissa Rabotnik

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #13674 : eilen kello 15:07:02 »

Poissa AnniAuringonkukka

• Sr. Member
  • Galleria (10)
« Vastaus #13675 : eilen kello 15:18:07 »
https://x.com/itsisabellefox/status/1985867156815556929?t=f5s8adK2FEq-ND1kF6Ksqw&s=19

Näkökulmaa seksityöhön, Australiasta ilmeisesti.

Isabelle Fox on ihan huippu, yksi mun esikuva tällä alalla. Jaan niin paljon hänen ajatuksiaan seksi- ja läheisyystyöstä, ja hänen vinkeillään oon nostanut oman palveluni tasoa koko ajan.
Lapin taikaa tuplana: Tampereella 3-4.12. duoa KayCatin kanssa 😻

Poissa Pimu

• Sr. Member
  • Galleria (131)
« Vastaus #13676 : eilen kello 16:18:53 »
Pitäisiköhän mennä käymään Salossa 🤔😁
• Seinäjoki 6.-7.11. •
Muut menot kalenterissa 💋

Poissa Rabotnik

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #13677 : eilen kello 17:12:59 »
https://x.com/itsisabellefox/status/1985867156815556929?t=f5s8adK2FEq-ND1kF6Ksqw&s=19

Näkökulmaa seksityöhön, Australiasta ilmeisesti.

Isabelle Fox on ihan huippu, yksi mun esikuva tällä alalla. Jaan niin paljon hänen ajatuksiaan seksi- ja läheisyystyöstä, ja hänen vinkeillään oon nostanut oman palveluni tasoa koko ajan.

Hänellä näyttää olevan kyllä hyvää ja informatiivista tietoa tuolla, sekä palveluntarjoajille kuin myös asiakkaille. Heitän tässä esimerkkinä vaikka hänen postauksensa duo tapaamisista ja siinä tapahtuva tyttöjen välinen seksi. Onko se näyteltyä rahan vuoksi vai aitoa bi-seksuaalista kanssakäymistä? Jälkimmäinen on sellainen mitä itsekin olen pitkän aikaa ajatellut toteuttaa, tällainen on tietysti hinnakas tapaaminen, joten duo-parin valitseminen tulee miettiä tarkoin. Tähän mennessä olen kokenut vain yhden duon ja se taas oli enemmänkin sitä että kaksi tyttöä touhusivat miehen kanssa, eivät toistensa kanssa. Veikkaisin että valtaosa duoista ovat tällaisia.

Poissa Pataässä

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #13678 : eilen kello 17:59:59 »

Älä sinä huoli, vesi hakee uomansa.
Itse aloin kolme vuotta sitten tehdä lähtöä, henkisesti. Kaks vuotta sitten löytyi juttu johon saa laitettua itseä niin paljon tai niin vähän kuin kulloinkin hyvältä tuntuu
Nyt on 56 päivää jäljellä, sen jälkeen tulee palkka kotiin ilman velvoitteita.
Kalenteri alkaa olemaan tarpeeks täynnä ja ajatuksia, suunnitelmia on seulottavaksi asti

Itselläni on vielä eläkeikään aikaa, mutta mitä olen kuullut eläkkeelle siirtyneiltä, niin melkein kaikki ovat valitelleet ajan nopeata kulumista ja kiireitä tuntuu olevan enemmän kuin koskaan ennen. Useampikin on ihmetellyt, että miten sitä on aikoinaan ehtinyt töissä käydä.
Ässä hihassa. Vai oliko se housuissa?

Poissa Meaxx

• Full Member
  • Galleria (13)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #13679 : eilen kello 18:09:25 »

Aihe kiinnostaisi, mutta tämä X (piti oikein erikseen miettiä että oliko tämä nyt se ex-Twitter - en ole ikinä katsonut sitäkään) palveluna ei ole sellainen jota mitenkään jaksaisin seurata. Olisiko häneltä jotain muunlaista tapaa löytää vinkkejä?
Raisio ma-to! ❤️