Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä mietit tänään?  (Luettu 2021494 kertaa)

Poissa joey_t

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #13500 : Lokakuu 05, 2025, 05:01:17 »
Olen miettinyt että pitäisikö mun ostaa ensi kesäksi vene. Tässähän olisi aikaa katsella.

Mulla on muistikuva hyvin nuoresta aikuusiästäni. Näin siinä veneen ajamassa pitkin joen siimestä. Vene ei ollut mitenkään iso, moottorissa oli ehkä 10 hv. Muistaakseni Tohatsu merkkinen, en tiedä mitä merkkejä enää on mutta se on sivuseikka. Venettä ohjattiin hytissä olevasta ratista. Hytti oli katettu ja muistikuvassani veneen kattoon satoi vettä. Loi jotenkin tunnelmaa että vaikka vettä on kaikkialla ympärillä, veneen hytissä on lämmintä, kuivaa, tunnelmallista ja mukavaa. Siellä on turvassa kuin syntymätön vauva äidin kohdussa. Muistikuvassa joka oli siis kuin haavekuva, hytin sisällä oli mies, kipparilakki päässä. Vasemmalla kädellään mies ohjasi venettä ratista, oikeassa käsdessään hänellä oli höyryävä kuppi kahvia.

Se mies olin minä ja ajattelin silloin että juuri tuollaista kesäelämää haluaisin viettää.

Poissa Viveca

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #13501 : Lokakuu 05, 2025, 11:13:44 »
Ihan kuin mun kämpässä olis räjähtänyt pommi! Aina niin vimpan päälle tikissä, ei koskaan mitään ylimääräistä missään. Ja nyt on reissusta paluun jälkeen kaikki  hujanhajan. Tämä päivä näyttäis menevän siivotessa ja edelleen pyykkiä pestessä..
Jyväskylä 18.11 asti, jatkuu keväällä. Reissut Seksisaitin kalenterissa sekä Re:n ilmoituksessa.

Poissa NaapurinNoora

• Full Member
  • Galleria (7)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #13502 : Lokakuu 05, 2025, 13:02:59 »
Pitäisiköhän sitä laittaa itsekin pystyyn tuommoinen keikkaturinointi-ketju. Tykkään kirjoittaa ja olisi mukava sillä tavalla elvyttää kirjoittamisharrastusta ja jakaa mietteitä, fiiliksiä ja sitä kaikkea asiakkaalle näkymättömäksi jäävää puolta keikoista. Toki muutamat ihanat kollegat tätä jo tekee, mutta voiko tuollaisia päiväkirjamaisia höpinäketjuja olla liikaa?
Rakkaudesta lajiin. ♥️

Helsinki 21.-23.10.

Poissa äRHäkkä

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #13503 : Lokakuu 05, 2025, 13:53:22 »
Olen miettinyt että pitäisikö mun ostaa ensi kesäksi vene. Tässähän olisi aikaa katsella.

Mulla on muistikuva hyvin nuoresta aikuusiästäni. Näin siinä veneen ajamassa pitkin joen siimestä. Vene ei ollut mitenkään iso, moottorissa oli ehkä 10 hv. Muistaakseni Tohatsu merkkinen, en tiedä mitä merkkejä enää on mutta se on sivuseikka. Venettä ohjattiin hytissä olevasta ratista. Hytti oli katettu ja muistikuvassani veneen kattoon satoi vettä. Loi jotenkin tunnelmaa että vaikka vettä on kaikkialla ympärillä, veneen hytissä on lämmintä, kuivaa, tunnelmallista ja mukavaa. Siellä on turvassa kuin syntymätön vauva äidin kohdussa. Muistikuvassa joka oli siis kuin haavekuva, hytin sisällä oli mies, kipparilakki päässä. Vasemmalla kädellään mies ohjasi venettä ratista, oikeassa käsdessään hänellä oli höyryävä kuppi kahvia.

Se mies olin minä ja ajattelin silloin että juuri tuollaista kesäelämää haluaisin viettää.

Pitäisi. Ehdottomasti. Noin kaunis mielikuva pitää toteuttaa. Mutta varaudu siihen että se kuolee toteutuessaan. Yhtä vesillä olevaa tuntia kohden menee monta tuntia paattia puunatessa. Itse tosin nautin niistäkin, monet ei.
Päivän moka vielä tekemättä?

Poissa Viveca

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #13504 : Lokakuu 05, 2025, 14:30:01 »
Innostuinkin sit siivoamaan oikein kunnolla ja nyt mietin, että lahjoitanko Spr:lle vai myynkö omaan piikkiin kirpparilla 🤔 Ei huvita pätkääkään se hinnoittelu.. ehkä vien kirpparille, joka tekee sen hinnoittelun maksusta mun puolesta.
Jyväskylä 18.11 asti, jatkuu keväällä. Reissut Seksisaitin kalenterissa sekä Re:n ilmoituksessa.

Poissa Klikklak

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #13505 : Lokakuu 05, 2025, 15:01:41 »
Pitäisiköhän sitä laittaa itsekin pystyyn tuommoinen keikkaturinointi-ketju. Tykkään kirjoittaa ja olisi mukava sillä tavalla elvyttää kirjoittamisharrastusta ja jakaa mietteitä, fiiliksiä ja sitä kaikkea asiakkaalle näkymättömäksi jäävää puolta keikoista. Toki muutamat ihanat kollegat tätä jo tekee, mutta voiko tuollaisia päiväkirjamaisia höpinäketjuja olla liikaa?

Ehdottomasti pitäisi  :headbang:
Voiko niitä päiväkirjamaisia höpinäketjuja olla liikaa no ei niitä on kiva lueskella fiiliksiä ja muuta  asiakkaalle näkymätöntä ...

Poissa tunnuksena Sinatra

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #13506 : Lokakuu 05, 2025, 15:11:04 »

Ei voi olla liikaa, anna palaa!

Poissa lantti

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #13507 : Lokakuu 05, 2025, 15:19:25 »

Ei ole liikaa
Näitä on kiva lukea joten anna palaa vaan  :inlove:
Nautin kotimaista luomutavaraa

Poissa Cece

• Sr. Member
  • Galleria (1)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #13508 : Lokakuu 05, 2025, 15:38:36 »

Joo, niitä on kiva lukea!
Valon Soturi

Poissa Loco Lucy

• Jr. Member
  • Galleria (4)
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #13509 : Lokakuu 05, 2025, 16:40:17 »
Onpa ollut hiljainen peppuperjantai🤔

Samaa mietin!
Erityisesti saitin herkkupeput Livya, Loco Lucy ja AnnaVonB, tämä turska kaipaisi nyt juuri teiltä peppukuvia perjantai-illan piristykseksi!
:inlove:

Kuvauksessa vinkit siihen, mistä sitä pyllyä löytyy 💌
Horoiluun erikoistunut Domme satunnaisesti exhibbailemassa saitilla.

Isoa pyllyä OF:ssä ♥️

Poissa Merkonomi

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #13510 : Lokakuu 05, 2025, 21:42:33 »
Paljonkohan Tuomas Enbuskella meni rahaa huoriin? Kehuskelee uusimmassa kirjassaan että pelkästään kokkeliin meni joku satkutonni.

[Kirja: Tuomas Enbuske käytti sata tuhatta euroa kokaiiniin – Käyttö johti seksihurjasteluihin: ”Ääretön määrä kumppaneita”

Uutuuskirjassa toimittaja-juontaja Tuomas Enbuske avaa yksityiskohtaisesti kokaiiniongelmaansa, joka johti mielenterveyden romahtamiseen."]

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/14b95e11-31e2-458e-9de0-1a970bc4b7cf

Nykyään mies on täysraitis ja tullut uskoon. Voisi moni tämänkin saitin turskista ottaa oppia Enbuskesta ;)
Pidetään vehkeet puhtaina

Poissa Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
« Vastaus #13511 : Lokakuu 05, 2025, 23:01:16 »
^ Eli alkaa käyttämään kokkelia?
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa ThomasDundee

• Hero Member
« Vastaus #13512 : Lokakuu 06, 2025, 00:05:28 »
Sellaista mietin, että Helsingissä olisi tarkoitus alkuviikolla vierailla, ja ajattelin samalla reissulla tarjota pienen hemmottelutuokion pippelilleni ja minulle. Koska olen sitä mieltä, että olemme sen ansainneet. Yhteen vierailuun olisi nyt ihan hyvin varaa, mutta houkuttelevia vaihtoehtoja on enemmän kuin yksi. En myöskään osaa päättää menisimmekö nauttimaan GFE:tä vai tantrista hierontaa, kummassakin on puolensa ja kumpaankin vaihtoehtoon löytyy enemmän kuin yksi houkuttava palveluntarjoaja.
Tässäpä pulma, jollaista en muista pohtineeni pitkään aikaan. 🤔
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 06, 2025, 00:14:15 kirjoittanut ThomasDundee »

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
« Vastaus #13513 : Lokakuu 06, 2025, 00:18:56 »
^ Lehtien mielipidepalstoillakin kirjoitellaan nykyään meistä turskista kaikenlaista paskaa. Mun mielestä meistä pitäis ottaa mallia, Thomasinkaan päätä ei pakota muut ongelmat kuin mitä palveluita käyttäisi. Himojoogaajatkaan eivät ole näin seesteisiä ja elämän kanssa harmoniassa.

Poissa ThomasDundee

• Hero Member
« Vastaus #13514 : Lokakuu 06, 2025, 12:56:09 »
^ Noo, ei se nyt tarkalleen ottaen ihan noin ole etteikö mitkään muut ongelmat päätäni pakottaisi. Mutta minun kohdallani hupakoissa käyminen kylläkin vähentää stressiä, auttaa suhtautumaan ongelmiin kevyemmin ja sitä kautta saa elämän tuntumaan valoisammalta ja tasapainoisemmalta.
Eli oikeassa olet, pääasiassa.

Poissa Viveca

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #13515 : Lokakuu 06, 2025, 21:50:57 »
Näköjään en ole ainoa ihminen tällä planeetalla, joka ei ole rahanahne.. Mun hieroja, eikä pt vaivaudu vastaamaan ajanvaraustiedusteluihin 😅 Hieroja nyt ei menetä kuin kymppejä, mut pt useita satasia.

Poissa HuliVili

• Sr. Member
« Vastaus #13516 : Lokakuu 06, 2025, 21:57:41 »
Kahvin hintaa tulee mietittyä näin suurkuluttajana. En taatusti maksa 9-10€ kahvipaketista, se on aivan varma asia.  :wanker:
Livekonsertit 2025: 24  (2024:20)

Poissa HarryPotter

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #13517 : Lokakuu 06, 2025, 22:50:20 »
Pimppiä tietysti  :behind: :blowjob: ja kaffeahan saa ihan ilmai-seksi
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 105 - 71 )

Poissa PrettyHorny

• Jr. Member
  • Galleria (5)
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #13518 : Lokakuu 07, 2025, 04:40:05 »
Tässä aamukahvia hörppiessä tuumailin, että toivottavasti polttopuutoimittaja ei ole unohtanut mua. Edelliset alkavat loppumaan ja tänä aamuna joutui kotitohvelit vetäisemään jalkaan kun nousi sängystä. Mä inhoan talvea  :whipping:
Hip hei hutsu! 14.-15.10. Tre❤️

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
« Vastaus #13519 : Lokakuu 09, 2025, 08:19:25 »
EU vaatii sivustoilta tarkempaa valvontaa ikärajojen noudattamiseksi -> Discord hakkeroitiin ja varastettiin 1,5 Teraa ikävarmennekuvia ja -tietoja