Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä mietit tänään?  (Luettu 1808381 kertaa)

Poissa ftw72

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #13180 : Heinäkuu 17, 2025, 15:30:25 »
 no kyllä 4 vähän liikaa. kun naamalle nyt ei mahdu kun yksi.kullilla leikkimiseen 3? 2 riittäis mulle.veikkaisin puolen tunnin hintaa 500?ja höh!eihän se puolen tunnin aika mihkään riitä mulla ainakaan.ja totenkin tuntuu että suomi hupakot ei eds tykkää palleja nuoleskella  ;D

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #13181 : Heinäkuu 17, 2025, 16:06:33 »
Näin mainoksen:
Tänään Tampereella Karo, Anna, Rosina ja Marianna, eli NELJÄN naisen voimin tavattavissa

Jäin miettimään:
jos duo on itselle ehdoton maksimi, mitä quatro on?
Ja kehtaako puolen tunnin aikaa edes kysyä?

Hiljattaisen ko. porukasta muodostetun duo-kokemuksen perusteella paikalla oli yksi jota homma ei kiinnostanut ja toinen joka jostain syystä ei pystynyt keskittymään. Ehkä sitten neljän voimin onnistuu yhden työt.

Paikalla JuliaK

• Sr. Member
  • Galleria (19)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #13182 : Heinäkuu 17, 2025, 16:25:12 »
no kyllä 4 vähän liikaa. kun naamalle nyt ei mahdu kun yksi.kullilla leikkimiseen 3? 2 riittäis mulle.veikkaisin puolen tunnin hintaa 500?ja höh!eihän se puolen tunnin aika mihkään riitä mulla ainakaan.ja totenkin tuntuu että suomi hupakot ei eds tykkää palleja nuoleskella  ;D

Mää tykkään 😋
Nokialla la-su

Poissa Ribbeli

• Sr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #13183 : Heinäkuu 18, 2025, 06:43:01 »

Onko Pajari nopeampi kuin Eriksson Viron käynnistyvässä rallissa?
miten kuuluu viidakon laki?

Poissa Ribbeli

• Sr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #13184 : Heinäkuu 18, 2025, 11:06:36 »

Onko Pajari nopeampi kuin Eriksson Viron käynnistyvässä rallissa?
Ei Eriksson vaan Solberg.Helle vaikuttaa myös tähän juttuun..viddu!
miten kuuluu viidakon laki?

Poissa HuliVili

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #13185 : Heinäkuu 19, 2025, 12:03:16 »
Lähteäkö hellepäivän ratoksi melomaan kanootilla vai sup-laudalla. Laudan päältä pääsee kyllä helpommin pulahtamaan uimaan niin se on varmaan nyt parempi valinta. 🤔
Livekonsertit 2025: 16  (2024:20)

Poissa Vilmaliini

• Full Member
  • Galleria (23)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #13186 : Heinäkuu 19, 2025, 12:24:40 »
Mietin miten rakkaita hupakkokollegat minulle ovat. Oikeassa elämässä ja täälläkin.❤️
𝐁𝐁𝐖 𝐌.𝐈.𝐋.𝐅.
-------------
𝓔𝓼𝓬𝓸𝓻𝓽
𝕂𝕠𝕦𝕧𝕠𝕝𝕒 𝟚.-𝟛.𝟠.

Poissa jan#91

• Sr. Member
« Vastaus #13187 : Heinäkuu 20, 2025, 09:12:02 »
Riittäis varmaan se pelkkä kylmä suihku 😊
Eipä kylmä suihku riittänyt. Jännä juttu, että heti, kun palasin kaupunkiin, niin panetusaste alkoi jyrkästi kohoamaan. Mökillä ei välillä käynyt ajatuksissakaan. Toki olo oli siellä muutenkin seesteisempi.

Onko muilla ollut samansuuntaisia kokemuksia?

Poissa anaconda

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #13188 : Heinäkuu 20, 2025, 17:15:52 »
Isn't the purpose of entertainment to be entertaining, really?

I'm thinking negatively about the future. It is hard to avoid.  :(
"Ethän minua unhoita"

"Make Russia small again"
My apologize if I've broken any forum rule.

Poissa Pataässä

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #13189 : Heinäkuu 20, 2025, 21:31:03 »
Jännä juttu, että heti, kun palasin kaupunkiin, niin panetusaste alkoi jyrkästi kohoamaan. Mökillä ei välillä käynyt ajatuksissakaan. Toki olo oli siellä muutenkin seesteisempi.

Onko muilla ollut samansuuntaisia kokemuksia?

Olen huomannut saman ja osasyynä on varmasti tuo muutenkin seesteisempi olo. Mutta koska mökkini on sen verran syrjässä eli siellä ei ole lähellä palveluntarjoajia, niin sekin varmasti vaikutaa. Kun ei helpolla pääse "palvelujen ääreen", niin sitä panetusta ei tule niin mietittyä.
Ässä hihassa. Vai oliko se housuissa?

Poissa HuliVili

• Sr. Member
« Vastaus #13190 : Heinäkuu 20, 2025, 22:54:03 »
Olisiko parempi ajella yöllä takaisin etelän suuntaan, kun päivällä ☀️ paahtaa päin näköä. Toisaalta yöllä liikkuu hirviä enemmän. 🤔

Poissa Pimu

• Sr. Member
  • Galleria (131)
« Vastaus #13191 : Heinäkuu 20, 2025, 23:09:53 »
Olisiko parempi ajella yöllä takaisin etelän suuntaan, kun päivällä ☀️ paahtaa päin näköä. Toisaalta yöllä liikkuu hirviä enemmän. 🤔

Jos ei väsytä ni ajaisin itse yöllä, hirvistä huolimatta. Meno on varmasti paljon rauhallisempaa eikä mene ns. seuraava pv hukkaan ajaessa 🤔 Mut jos ei oo kiire ja muut tien tukot + ruuhkat ei haittaa ja autossa on ilmastointi niin sit päivällä ☺️
• Kaivokselan vieressä ☀️🌷•

Poissa HuliVili

• Sr. Member
« Vastaus #13192 : Heinäkuu 22, 2025, 23:21:19 »

Jos ei väsytä ni ajaisin itse yöllä, hirvistä huolimatta. Meno on varmasti paljon rauhallisempaa eikä mene ns. seuraava pv hukkaan ajaessa 🤔 Mut jos ei oo kiire ja muut tien tukot + ruuhkat ei haittaa ja autossa on ilmastointi niin sit päivällä ☺️

Päädyin lähtemään liikkeelle aamuyöllä viiden maissa ja hiljaista oli, eikä aurinkokaan juuri haitannut kun sää muuttui pilvisemmäksi etelässä. Ja kun ajokkina oli prätkä niin ilmastointi toimii aina, tosin myös kaatosade pääsi yllättämään. 😁

Poissa Granado

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #13193 : Heinäkuu 23, 2025, 12:26:46 »

Päädyin lähtemään liikkeelle aamuyöllä viiden maissa ja hiljaista oli, eikä aurinkokaan juuri haitannut kun sää muuttui pilvisemmäksi etelässä. Ja kun ajokkina oli prätkä niin ilmastointi toimii aina, tosin myös kaatosade pääsi yllättämään. 😁

Vaihdoin Arto Paasilinnan taas Dostojevskiin. Lähdin illalla yhdeksän jälkeen ajelemaan mökiltä Sulkavalta Ouluun ja olin perillä kolmelta yöllä. En pysähtynyt kuin Iisalmessa grillikioskilla syömään hampurilaisen. Oli leppoista ajella kun oli vähän liikennettä ja täällä pohjoisessahan yöt ovat vielä käytännössä valoisia läpi yön. En sitten tiedä, että kannattiko siirtyä tänne syntisen kaupunkielämän pyörteisiin, sillä Oulun seutu taitaa olla nyt vielä muutaman päivän niitä Suomen kuumimpia paikkoja. Kävin aamulla ensi töikseni ostamassa Gigantista uuden tehokkaamman ilmastointilaitteen. Sisällä pärjäilee, mutta ulkona on helvetin kuuma.
Heil Hitler, Meil Purra!

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #13194 : Heinäkuu 23, 2025, 13:39:20 »
Onkohan HuliVili täällä rannalla? Makoilen pakarat vilkkuen.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Arimani

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #13195 : Heinäkuu 23, 2025, 14:40:12 »
Veden voimaa

Poissa HarryPotter

• Sr. Member
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
« Vastaus #13196 : Heinäkuu 23, 2025, 15:11:31 »
Itse mietin pimpin "voimaa" - mitä enemmän nussii, sitä enemmän panettaa  :sheep:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 105 - 48 )

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
« Vastaus #13197 : Heinäkuu 23, 2025, 15:58:53 »
Itse mietin suikkarin voimaa. Siis jos joku mimmi ottaisi poskeen jos suostuisin juoksemaan/hölkkäämään 3km niin varmaan tekisin sen.

En ole nimittäin ottanut ainakaan 20vuoteen yhtään juoksuaskelta. Nimimerkki - ne juoksee jotka pelkää
Can I be your RILF (Retard I'd Like to Fuck)

Poissa HuliVili

• Sr. Member
« Vastaus #13198 : Heinäkuu 23, 2025, 16:21:05 »
Onkohan HuliVili täällä rannalla? Makoilen pakarat vilkkuen.

Tulossaaaaa!! 😋

Poissa Villerius

• Sr. Member
« Vastaus #13199 : Heinäkuu 23, 2025, 17:00:00 »
Mahtaako asiakkaita riittää?  :laught: :laught:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant