Kuningas on kuollut, kauan eläköön kuningas.
Uutiset:
ShyGuy

Nauttii muiden arvostusta

Vieras0395

Näyttää hyvää esimerkkiä
ShyGuy

Nauttii muiden arvostusta
Vieras0361
Kelpo kaveri
Vieras0361
Kelpo kaveri
MariaEnkeli

Lähellä täydellisyyttä
Freyja

Rakastajien aatelia
Sitä mietin, että miksi minusta tuli naisten- ja ihmisten vihaaja.
En kyllä enää ole, vaan vihan tilalle on tullut rakkaus kaikkia kohtaan.
Pikkusena kun olin hiekkalaatikolla, niin iskä kyttäsi parvekkeelta, etten leiki "väärien" lasten kanssa. Minua kiusattiin iskän takia koulussa, mutta annoin aina takaisin turpaan myös pojille.
Minun koulukaveri Astrid, kun oli mustalainen ei saanut tulla meille leikkimään.
Kun muutin Hämeenlinnaan ja sitten toiseen kaupunginginosaan täällä, joka on kun pikku kylä, sain ystäviä.
Nyt minulla on varmaan jotain 3 sydänystävää. Hitsi ei ole koskaan ennen elämässäni ollut. Aika hienoa ja vaikken lesbo ainenkaan vielä olekaan, niin tykkään naisista ja tykkään ihmisistä.
Aika vaikea päästä lapsuuden painolastista eroon, mutta hei mä pääsin.
Vieras0361
Kelpo kaveri
Jos parisuhteessa on vähän hankalat ajat, niin onko joulu antamisen ja rakkauden aikaa vai onko entistä enemmän pinnat kireällä.
Tilastollisestihan joulun (ja kesälomien) jälkeen haetaan eniten avioeroja.
Vieras0361
Kelpo kaveri
Jos parisuhteessa on vähän hankalat ajat, niin onko joulu antamisen ja rakkauden aikaa vai onko entistä enemmän pinnat kireällä.Yli kolmenkymmenenvuoden kokemuksella: on antamista ja rakkautta, ei pinna kiristy (vieläkään), miettii hän.
Vieras0361
Kelpo kaveri
MariaEnkeli

Lähellä täydellisyyttä
Jos parisuhteessa on vähän hankalat ajat, niin onko joulu antamisen ja rakkauden aikaa vai onko entistä enemmän pinnat kireällä.Yli kolmenkymmenenvuoden kokemuksella: on antamista ja rakkautta, ei pinna kiristy (vieläkään), miettii hän.