Missä Trampas on 🤔
Vähän siellä sun täällä; enimmäkseen siellä 😉
Mietin sitä, että pitäisikö täällä käydä useammin.
Käy ihmeessä. Täällä on vielä tilaa yhdelle hurmurille ja naisten naurattajalle.
Uutiset:
Vieras0342

Nauttii muiden arvostusta
Missä Trampas on 🤔
Vähän siellä sun täällä; enimmäkseen siellä 😉
Mietin sitä, että pitäisikö täällä käydä useammin.
Onko parempi jättää joululahja antamatta kokonaan, kuin antaa ns. huono lahja joka kaikella todennäköisyydellä ei varmaan saajalleen kelpaa. 🤔
Jos kyseessä on ”kaikki on paskaa”- tyyppi, jättäisin kokonaan antamatta jos saaja on aikuinen.
Mikäli taas väärä valinta kyseiselle tyypille, niin musta riippuu siitä, voiko saaja jakaa lahjan eteenpäin.
Esim. Juhlapöydän konvehdit menee kaupaksi vieraille, vaikka lahjan saaja ei tykkäisi niistä.
Oon itse kanssa lahjoittanut muiden antamia, epäonnistuneita lahjoja, joten niistä on kyllä ollut iloa jollekin muulle.
Anna mulle pillua joululahjaksi raksuraks,![]()
![]()
jookos.
Lupaan etten jaa/anna lahjaa eteenpäin, ja voit olla varma, että lahja on mieluinen saajalle.
Semmoinen lahja saa Hesen hymyilemään ja pitkään.
Vieras0240

Näyttää hyvää esimerkkiä
Vieras0342

Nauttii muiden arvostusta
Onko parempi jättää joululahja antamatta kokonaan, kuin antaa ns. huono lahja joka kaikella todennäköisyydellä ei varmaan saajalleen kelpaa. 🤔
Jos kyseessä on ”kaikki on paskaa”- tyyppi, jättäisin kokonaan antamatta jos saaja on aikuinen.
Mikäli taas väärä valinta kyseiselle tyypille, niin musta riippuu siitä, voiko saaja jakaa lahjan eteenpäin.
Esim. Juhlapöydän konvehdit menee kaupaksi vieraille, vaikka lahjan saaja ei tykkäisi niistä.
Oon itse kanssa lahjoittanut muiden antamia, epäonnistuneita lahjoja, joten niistä on kyllä ollut iloa jollekin muulle.
![]()
jookos.
Lupaan etten jaa/anna lahjaa eteenpäin, ja voit olla varma, että lahja on mieluinen saajalle.
Tulen luoksesi aattoaamuna klo 8.00. 😍😍😘❤️😘❤️
Ole Veeras sitten nopea kun eikös meidän pitänyt nähdä klo 9:00? 🤔Onko parempi jättää joululahja antamatta kokonaan, kuin antaa ns. huono lahja joka kaikella todennäköisyydellä ei varmaan saajalleen kelpaa. 🤔
![]()
jookos.
Olisiko liikaa toivottu että jatkossa sovitte tapaamisistanne yv:illä kuten muutkin?Onko parempi jättää joululahja antamatta kokonaan, kuin antaa ns. huono lahja joka kaikella todennäköisyydellä ei varmaan saajalleen kelpaa. 🤔
![]()
jookos.
Vieras0265

Huikea tyyppi
Vieras0240

Näyttää hyvää esimerkkiä
Vieras0240

Näyttää hyvää esimerkkiä
^
Odotan, että Renaz Ebrahimi astuu kehiin.![]()
Vieras0240

Näyttää hyvää esimerkkiä
^^Miten nää sinun pohdinnat liittyy Me Naiset - radiokanavaan millään tavalla? Vai pitäisitkö sitä ihan normaalina, että Me Naiset - kanavalla olis joku sovinisti setämies tekemässä naisille suunnattua ohjelmaa?
MariaEnkeli

Lähellä täydellisyyttä
Vieras0265

Huikea tyyppi
Vieras0240

Näyttää hyvää esimerkkiä
^^ai, että konsepti ei toimi? No millaisena näkisit sitten Me Naiset - kanavan konseptin? Kait olet kuitenkin perillä, että millaisia aiheita kyseisellä radiokanavalla käsitellään ja mikä on kohdeyleisö?

Mä sanon vaan sen, että Me Naiset radio on ihan paska. Viime jouluna oli vielä Radio Aalto, joka soitti kuukauden ajan 24/7 joululauluja! Tykkäsin! 😁